-quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:02 schreef Copycat het volgende:
Wat zou je dan willen managen?
Met welke goederen/diensten zou je willen werken?
Ik ben manager!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan ben ik ook nog eens geen manager.
Alsof VWO'ers foutloos Nederlands schrijven.. je kunt het VWO prima halen zonder fatsoenlijk de taal te beheersen. Het volgende bericht van de rechtenopleiding aan de Erasmus Universiteit is illustratief:quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:28 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Bling, leer eerst goed Nederlands schrijven, voor je uberhaupt roept dat je VWO doet. Dit is echt heel triest.![]()
En wat er vervolgens uitkomt na het hameren van andere posters, dat je aan moet geven in welke branche je zou willen managen: iets met economie, communicatie - dat zijn twee heel verschillende dingen, die beide ook nog heel breed en redelijk vaag zijn.. wees eens concreet! En lees die vorige zin ook even een aantal keer, om te voorkomen dat weer heel veel mensen het moeten gaan herhalen etc, voor je er eindelijk op in gaat.![]()
Enne, op welke school zit je?
Dat is geen excuus. TS is een kleine puber van 15 jaar oud die een grote bek heeft en het beter denkt te weten. Ik ben VWO-er en behoor tot de elitequote:Op donderdag 12 maart 2009 01:05 schreef Finitio het volgende:
[..]
Alsof VWO'ers foutloos Nederlands schrijven.. je kunt het VWO prima halen zonder fatsoenlijk de taal te beheersen. Het volgende bericht van de rechtenopleiding aan de Erasmus Universiteit is illustratief:
'In oktober 2008 is de eerste taaltoets Nederlands van dit studiejaar georganiseerd. Getoetst werd de taalvaardigheid op de onderdelen basis Nederlands, spelling, grammatica en stijl. Van de 665 deelnemers slaagde 17% voor de gehele toets.'
TS valt dan nog mee..
Ik haat het huishouden. Maar als manager ben jij natuurlijk heel rijk en kunnen we ons een maid veroorloven. Blijf ik gewoon werken, voor de lol.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:30 schreef kastanova het volgende:
Ik ben manager!
Zullen we gaan trouwen? Dan mag jij het huishouden managen en worden we allebei heel gelukkig! [ afbeelding ]..
1) Ik vraag ook om de naam van de school, dan kan ik die wellicht even bellen... Want ik vind het dus gewoon triest dat dit kan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:05 schreef Finitio het volgende:
[..]
Alsof VWO'ers foutloos Nederlands schrijven.. je kunt het VWO prima halen zonder fatsoenlijk de taal te beheersen. Het volgende bericht van de rechtenopleiding aan de Erasmus Universiteit is illustratief:
'In oktober 2008 is de eerste taaltoets Nederlands van dit studiejaar georganiseerd. Getoetst werd de taalvaardigheid op de onderdelen basis Nederlands, spelling, grammatica en stijl. Van de 665 deelnemers slaagde 17% voor de gehele toets.'
TS valt dan nog mee..
Nee nee, jij moet ontslag nemen, ik heb geen zin in een vermoeide vrouw thuis.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik haat het huishouden. Maar als manager ben jij natuurlijk heel rijk en kunnen we ons een maid veroorloven. Blijf ik gewoon werken, voor de lol.
Ja maar! Dan word ik een ongelukkige huisvrouw en dan leg ik het aan met de tuinman, de melkboer en de golfleraar. En ga ik ontbijten met sherry en bonbons.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:02 schreef kastanova het volgende:
Nee nee, jij moet ontslag nemen, ik heb geen zin in een vermoeide vrouw thuis.
verhuur je lichaam 's avonds aan geile oude mannetjes.. Dan wordt je wel rijk, alleen is het soms wat lastig zittenquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja maar! Dan word ik een ongelukkige huisvrouw en dan leg ik het aan met de tuinmanager, de melkboermanager en de golfleraarinstructiemanager. En ga ik ontbijten met sherry en bonbons.
Nee hoor, dergelijkse situaties kan ik uitstekend managen! Hihihihiquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:06 schreef Copycat het volgende:
Ja maar! Dan word ik een ongelukkige huisvrouw en dan leg ik het aan met de tuinman, de melkboer en de golfleraar. En ga ik ontbijten met sherry en bonbons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |