Glow, ik ga je nomineren voor grappigste mod subforummanagerquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zeg Bling, als je zo doorgaat dan gooit de topicmanager dit topic nog op slot
Er zijn genoeg serieuze reacties geweest, en daar reageer je gewoon niet op:
[..]
nou, dan kan je nu aan je huiswerkquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:07 schreef Bling het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al inmiddels door hoor.
Dat is een heerlijk leven hea, kan je daar iets bij voorstellen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben student, studenten zijn niet rijk... tenzij ze alles van paps en mams krijgen, dán wel
Nou, laat ik daar nou nu ff geen zin in hebben, je bent best wel irritant he, al heb je het zelf niet doorquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, dan kan je nu aan je huiswerk![]()
maar wel om 11 uur het licht uit hè?
*smooooochie*
Maar je hebt geen voorkeur voor iets specifieks? Zonee, wat trekt je dan aan het managen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:07 schreef Bling het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al inmiddels door hoor.
Als je veel wilt verdienen, kun je beter zorgen dat je P=NP opgelost krijgt. Of als je het wat makkelijker wilt maken voor jezelf: solliciteer voor bestuurslid bij een multinational. CEO's verdienen ook erg goed, hoewel je de bonussen tegenwoordig niet meer met goed fatsoen aan kunt nemen.quote:
Wel bedankt hoe je me leert sparen niet nodig, misschien kan je me wel leren bezuinigen met merkkleding.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, dan kan je nu aan je huiswerk![]()
maar wel om 11 uur het licht uit hè?
*smooooochie*
Maar welke soorten manager verdienen dus goed? Je woorden zijn nu nog iets te moeilijk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je veel wilt verdienen, kun je beter zorgen dat je P=NP opgelost krijgt. Of als je het wat makkelijker wilt maken voor jezelf: solliciteer voor bestuurslid bij een multinational. CEO's verdienen ook erg goed, hoewel je de bonussen tegenwoordig niet meer met goed fatsoen aan kunt nemen.
Zeg meissie, die antwoord stond er nog niet toen ik ging quoten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
aan je arrogante houding in je postgedrag te zien word je later vast een geliefde manager
dude, ik geef je net serieus antwoord, en daar doe je weer niets mee
Boeren kunnen heel goed verdienen door schaalvergroting. Lijkt tandarts je niks? Die lijken altijd part-time te werken (het verdient toch goed genoeg HAHAHAHA!!!) en hebben geen deadlines die stress bezorgen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:22 schreef Bling het volgende:
[..]
Maar welke soorten manager verdienen dus goed?
- de forummanager grijpt in -quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
'meissie'
krijg jij eerst maar 's haren op je piemel
succes!
Terwijl hij of zij waarschijnlijk wel hard werkt en veel aan z'n hoofd heeft.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:03 schreef Copycat het volgende:
Een doorsnee manager is echt niet 'rijk', hoor.
Student, bijna 23 jaar oud en forummanager.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:55 schreef Bling het volgende:
[..]
Maare Glowmouse, tandarts lijkt me niks. Ga ik van kotsen.
Wat ben jij dan eigelijk?
The middle man. Trappen incasseren van boven en beneden. En links en rechts.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:03 schreef Toad het volgende:
@Bling: Kijk nog 'ns verder dan dat zou ik zeggen.
[..]
Terwijl hij of zij waarschijnlijk wel hard werkt en veel aan z'n hoofd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |