Was hij weg dan? Kon hij in dat geval ook niet wegblijvenquote:
quote:
Nou inderdaadquote:Op zondag 8 maart 2009 22:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik voelde me echt genaaid en te kijk gezet als kijker!![]()
Idd, bij gebrek aan beterquote:Op zondag 8 maart 2009 22:33 schreef reetveter het volgende:
En ik ben blij dat ik een bron van inspiratie was voor deze TT.
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:35 schreef behangplakker het volgende:
Oke, Kali heeft me een goede lijst gestuurd, maar ik zie door de bomen het bos niet meerWie heeft wat nummertjes?
(dance, jaren 90 enzulks)
SING IT BACKquote:Op zondag 8 maart 2009 22:35 schreef behangplakker het volgende:
Oke, Kali heeft me een goede lijst gestuurd, maar ik zie door de bomen het bos niet meerWie heeft wat nummertjes?
Beter lezen.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:33 schreef mike_hunt het volgende:
Alberto moet je niet hoeken, maar die smeerlappen.
ofzo.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
SING IT BACK
BRING IT BACK
SING IT BACK
SING IT BACK TO MEEEEEE
Weet niet, heb wel een account maar ik snap niet hoe ik dat bij anderen heel snel gevonden kan hebbenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Geen accounts of abbo's op youtube die dat hebben?
Link?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
SING IT BACK
BRING IT BACK
SING IT BACK
SING IT BACK TO MEEEEEE
Hier heb je wat nummertjes: 4 8 15 16 23 42quote:Op zondag 8 maart 2009 22:35 schreef behangplakker het volgende:
Felixquote:Op zondag 8 maart 2009 22:35 schreef behangplakker het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weet niet, heb wel een account maar ik snap niet hoe ik dat bij anderen heel snel gevonden kan hebben![]()
[..]
Link?
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier heb je wat nummertjes: 4 8 15 16 23 42
doe ik toch ook..quote:
Die is trouwens drieduizend keer gecoveredquote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weet niet, heb wel een account maar ik snap niet hoe ik dat bij anderen heel snel gevonden kan hebben![]()
[..]
Link?
Dankjequote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:
Dank julliequote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind dit seizoen trouwens echt baas.quote:
Deze versie kan je beter doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
DankjeNu al nostalgie hierzo als ik ze luister
![]()
[..]
[..]
Dank jullie
Felix - Don't you want mequote:Op zondag 8 maart 2009 22:35 schreef behangplakker het volgende:
Oh, ik dacht dat je ook wist waar die nummertjes vandaan kwamenquote:
quote:
quote:
Hier heb ik niet zo heel veel aanquote:Op zondag 8 maart 2009 22:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=90
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
DankjeNu al nostalgie hierzo als ik ze luister
![]()
[..]
[..]
Dank jullie
Die van mij ook, dankzij het gespam van Juicyhil.quote:
Ik ook en dat meen ik serieusquote:Op zondag 8 maart 2009 22:43 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind het nieuwe album van Taylor Swift eigenlijk best leuk.
Ik luister nu Breathequote:Op zondag 8 maart 2009 22:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ook en dat meen ik serieus.
The best day
Fearless
Breathe
Forever and always
Bij liefhebbers dus wel he, die zoeken muziek en laten het niet alleen op zich afkomenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:45 schreef mike_hunt het volgende:
Taylor Swift
ik wist niet dat ze ook in Nederland bekend is
Dat zijn geen Chinezen.quote:
Pas sinds kort geloof ikquote:Op zondag 8 maart 2009 22:45 schreef mike_hunt het volgende:
Taylor Swift
ik wist niet dat ze ook in Nederland bekend is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Oh, nee.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je ook wist waar die nummertjes vandaan kwamenLost, bedoelde ik.
![]()
![]()
Die muziek die op de radio op je afkomt is sowieso niet echt boeiend op een uitzondering na dan.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij liefhebbers dus wel he, die zoeken muziek en laten het niet alleen op zich afkomenDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pas sinds kort geloof ikMaar ik kende haar doordat ik op vakantie was in Amerika en daar was ze vaak op de radio. Toch komt dat soort muziek beter tot z'n recht als je daar lekker over de weg cruised in een dikke pickup truck.
><(({°>![]()
Datquote:Op zondag 8 maart 2009 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die muziek die op de radio op je afkomt is sowieso niet echt boeiend op een uitzondering na dan.
Neequote:
We are living in a material world, and I am a material girl![]()
Derde keer dat hij gepost wordquote:Trouwens een gruwelijk nummer, dat deuntje in het refrein
die is al tig keer voorbij gekomen hahahquote:Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon![]()
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
GEWONNEN!![]()
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Derde keer dat hij gepost wordTrouwens een gruwelijk nummer, dat deuntje in het refrein
Hap. Hap. Hap.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die is al tig keer voorbij gekomen hahah![]()
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef BigKahuna het volgende:
Maar dit vind ik nog het tofste nummer van Taylor Swift
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Denken jullie ook wel eens als jullie 'buiten' zijn aan hoe het op dat moment op FOK! zou zijn? Wie er online is en over welk onderwerp het gaat enzo?Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Ik ga zo ook, lekker in bed reportage kijken en simpsonsquote:
Doeg BK
Kom maar bij me.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Trusten, ik kom er zo aan.quote:![]()
Nee.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Denken jullie ook wel eens als jullie 'buiten' zijn aan hoe het op dat moment op FOK! zou zijn? Wie er online is en over welk onderwerp het gaat enzo?
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Lornaquote:
Nee, want ik ben 24/7 op Fok!, dus ik hoef daar niet over na te denkenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Denken jullie ook wel eens als jullie 'buiten' zijn aan hoe het op dat moment op FOK! zou zijn? Wie er online is en over welk onderwerp het gaat enzo?We are living in a material world, and I am a material girl![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kom maar bij me.He's mine!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Gewoon mobiel inloggenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Denken jullie ook wel eens als jullie 'buiten' zijn aan hoe het op dat moment op FOK! zou zijn? Wie er online is en over welk onderwerp het gaat enzo?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dachten jullie, toen hij huisje, boompje, beestje zei had hij het over mij hoorquote:We are living in a material world, and I am a material girl![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, want ik ben 24/7 op Fok!, dus ik hoef daar niet over na te denken
![]()
Hier ben ik wel weer een tijd mee bezigquote:
Is BT nog langs geweest of is ze echt weggebleven?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dachten jullie, toen hij huisje, boompje, beestje zei had hij het over mij hoor
Jij bent het beestje?No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Dan zei die wel hutje, rijstveldje, panda.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dachten jullie, toen hij huisje, boompje, beestje zei had hij het over mij hoorOp zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Dit is ook een nineties topic gewordenquote:We are living in a material world, and I am a material girl![]()
Ze heeft een ban nu. Tot ze terug wil.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:58 schreef BobbyB het volgende:
Is BT nog langs geweest of is ze echt weggebleven?Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Weet niet, staat ze in MED?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:58 schreef BobbyB het volgende:
Is BT nog langs geweest of is ze echt weggebleven?We are living in a material world, and I am a material girl![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan zei die wel hutje, rijstveldje, panda.
Kutmuziek.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dit is ook een nineties topic gewordenOp zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Je vergeet de pinda.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
In Indonesië zijn toch geen panda's meer? Die zijn alleen nog in China dacht ikquote:Op zondag 8 maart 2009 22:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik doe het als een beest met hemquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:59 schreef reetveter het volgende:
IMMA SCATMAN, PIEEDPADAPADAPAP PAPPAPPADAPAP
Die meuk van jou is rotzooi ja, dit nietquote:
bij scatman, krijg ik toch hele andere gedachtenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:59 schreef reetveter het volgende:
IMMA SCATMAN, PIEEDPADAPADAPAP PAPPAPPADAPAP
Hij kreeg met zijn spraaklessen wel een wereldhit ja. Doe het hem eens naquote:We are living in a material world, and I am a material girl![]()
Is het geen chinees? Is het GEEN Chinees?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
In Indonesië zijn toch geen panda's meer? Die zijn alleen nog in China dacht ik![]()
[..]
Ik doe het als een beest met hem
Oh ik dacht dat de banaanvraag niet door was gekomen omdat er niks in MED stond.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ze heeft een ban nu. Tot ze terug wil.Gers heeft ook weer lopen klooien.
Nee, Indoquote:Op zondag 8 maart 2009 23:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Is het geen chinees? Is het GEEN Chinees?We are living in a material world, and I am a material girl![]()
Nu ga je te ver. Kutpinda.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die meuk van jou is rotzooi ja, dit nietOp zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Ik heb met mijn neven al een wereldhit gehad ja.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij kreeg met zijn spraaklessen wel een wereldhit ja. Doe het hem eens na
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Dat heb jij eerder gezegtquote:Op zondag 8 maart 2009 23:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bij scatman, krijg ik toch hele andere gedachtenTOen ik het youtubelinkje postte
Olifantengeheugen 14.gif.I never workout![]()
Chinees, indo, allemaal spleetogen, allemaal hetzelfde.quote:
Aldus Ananas.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ze keek vandaag ff of ze al een ban had, had ze dus niet. Toen mailde ze Remlof.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de banaanvraag niet door was gekomen omdat er niks in MED stond.Gers heeft ook weer lopen klooien.
Ik kijk reportage. Spreken ze met een blind iemand over de aanslagen, staat er bij: Ooggetuige![]()
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de banaanvraag niet door was gekomen omdat er niks in MED stond.Gers heeft ook weer lopen klooien.
Gersie-boy heeft een ban? En BT heeft hem waarschijnlijk zelf aangevraagd omdat ze moet leren, of?No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb met mijn neven al een wereldhit gehad ja.DARIO, BEN JIJ KoPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!1 Ik ben het, van het figaro stukje !!!!
omdat ze genoeg van FOK! had of beter gezegd, ze vond het zonde van haar tijd.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Gersie-boy heeft een ban? En BT heeft hem waarschijnlijk zelf aangevraagd omdat ze moet leren, of?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ze was FOK! en IQM zat.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Gersie-boy heeft een ban? En BT heeft hem waarschijnlijk zelf aangevraagd omdat ze moet leren, of?Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Ananas zegt wel meerquote:Op zondag 8 maart 2009 23:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Chinees, indo, allemaal spleetogen, allemaal hetzelfde.
Aldus Ananas.
Ik kom niet uit een communistisch landquote:
JAAAAAAAAAAAaquote:Op zondag 8 maart 2009 23:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
DARIO, BEN JIJ KoP![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!1 Ik ben het, van het figaro stukje !!!!
RHENEN DE GEKSTEEEUUUHHH!!!quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
das heul niet waar.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat heb jij eerder gezegtTOen ik het youtubelinkje postte
Olifantengeheugen 14.gif.
o, je bedoelt voorheen?
tering, jij hebt een geheugen..
Maar ik ook....hoe is het met je spaans?
Jullie wonen beiden in Rhenen?quote:Na al die tijdquote:Het is tijd voor weer een wereldhit, vind je niet?
Yo dawg.quote:Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Goed plan!quote:
Drama, Soy ni hablo Españolquote:Op zondag 8 maart 2009 23:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das heul niet waar.
o, je bedoelt voorheen?
tering, jij hebt een geheugen..
Maar ik ook....hoe is het met je spaans?
I never workout![]()
Ik niet.quote:
This is it ! See you in july !quote:Op zondag 8 maart 2009 23:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jullie wonen beiden in Rhenen?
[..]
Na al die tijdHet is tijd voor weer een wereldhit, vind je niet?
Zit iemand hier nog in financiële moeilijkheden? Ik heb een mooie erfenis gehad dus!
Een zekere Leeuw.I never workout![]()
Als jij alleen met Pleun wil meeten misschien wel ja.quote:
Ik ook laatstquote:Op zondag 8 maart 2009 23:07 schreef reetveter het volgende:
Zit iemand hier nog in financiële moeilijkheden? Ik heb een mooie erfenis gehad dus!
Een zekere Leeuw.
Oh, je wekte de indruk van welquote:
Wel weer hippe kleding aan en stoer doen in de clip hequote:
Ja prima!quote:Heerlijk eten is het daar
Ik ging voorheen ook wel eens naar die vreetschuur Atlantis in Arnhem, maar deze is toch wel stukken beter.
Op reportage komt nu een stuk waar ik op vakantie ga, en dan hebben ze het over aanslagen die daar zijn geweestWe are living in a material world, and I am a material girl![]()
ik zie het.quote:![]()
het moet zijn "No hablo ...."Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
Jongens, jullie kennen mij, ik ben een en al stoerquote:Op zondag 8 maart 2009 23:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oh, je wekte de indruk van wel![]()
[..]
Wel weer hippe kleding aan en stoer doen in de clip he
I rest my case.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zie het.![]()
het moet zijn "No hablo ...."I never workout![]()
en je hebt al een smaquote:Op zondag 8 maart 2009 23:12 schreef reetveter het volgende:
Had ik jullie al vertelt dat ik verliefd ben op Pixie?
![]()
Ik ga in bed Simpsons kijken, doei mensen
hahaha....BT heeft genoeg van Fok!, die komt over een paar weken met der staart tussen der benen terug rennen!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Ik zal nog eens hallo zeggen Smart_Ass
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:14 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga in bed Simpsons kijken, doei mensen
Tjuus!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Fap ze.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:14 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga in bed Simpsons kijken, doei mensenOp zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
quote:
Gaan we nog naar ajax?
Ik ga sowieso naar OM en naar Willem II...No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Voor degene die NG kennen en/of weten hoe hij eruit ziet:
Die vrouw met blond haar lijkt echt er PRECIES op
I never workout![]()
trust me, bitch.. ik heb meer invoer dan de Rotterdamse Haven.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, en jij krijgt er nooit ene. Dus?
Dus ik hoef geen sma, been there, done that
Wat ga je eraan veranderen zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt? Ik vind dit een zeer vervelende situatie. Je voelt de spanning in de lucht hangen.quote:Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Op NG?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:17 schreef reetveter het volgende:
Die vrouw met blond haar lijkt echt er PRECIES opOp zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
playerquote:
Ik kon niet op online ticketverkoop komenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Gaan we nog naar ajax?
Ik ga sowieso naar OM en naar Willem II...Dikke naaizooi, dus ik skip Marseille want ik ga niet in een vak vol huisvaders zitten. Ik ga gewoon in de kroeg kijken 14.gif
I never workout![]()
Ik heb als leerdoel opgesteld dat ik nadat ik "ewa" zeg alle reacties bij zal houden totdat ik weer weg ga. Hopelijk komt deze kwalijke situatie in de toekomst dan niet meer voor.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat ga je eraan veranderen zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt? Ik vind dit een zeer vervelende situatie. Je voelt de spanning in de lucht hangen.
![]()
zo foutquote:Op zondag 8 maart 2009 23:17 schreef reetveter het volgende:
Die vrouw met blond haar lijkt echt er PRECIES op
![]()
maar wel een lekker nummer
Gelukkig. Zand erover.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb als leerdoel opgesteld dat ik nadat ik "ewa" zeg alle reacties bij zal houden totdat ik weer weg ga. Hopelijk komt deze kwalijke situatie in de toekomst dan niet meer voor.
quote:
Jooo, dinsdag of woensdag nog voetbal checken of??????No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Bij gebrek aan beter en omdat ik mijn dagelijkse hoeveelheid alcohol binnen moet krijgen, ga ik maar aan de vodka-colaI never workout![]()
Wehehhe, ik lijk op dat wijf van alphabeatquote:Op zondag 8 maart 2009 23:17 schreef reetveter het volgende:
Die vrouw met blond haar lijkt echt er PRECIES op![]()
![]()
Ik heb het eerste uur als een malle op f5 lopen rossen en ben toen maar naar de primera gegaan, zit 430....quote:Op zondag 8 maart 2009 23:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kon niet op online ticketverkoop komenDikke naaizooi, dus ik skip Marseille want ik ga niet in een vak vol huisvaders zitten. Ik ga gewoon in de kroeg kijken 14.gif
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Weet nog nietquote:Op zondag 8 maart 2009 23:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jooo, dinsdag of woensdag nog voetbal checken of??????![]()
![]()
![]()
quote:
Maar what is the deal, she's gone 4-ever?No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
NG, wanneer gaan we dat topic ten toon spreiden aan heel FOK! ?
Bonnie St. Claire.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:22 schreef reetveter het volgende:
Bij gebrek aan beter en omdat ik mijn dagelijkse hoeveelheid alcohol binnen moet krijgen, ga ik maar aan de vodka-cola
heb je geen school morgen?Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
Nee, want het is gewoon zo. Althans zo kwam het op me over.quote:Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Geen zin om het allemaal uit te leggen.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maar what is the deal, she's gone 4-ever?
Bottom line: Bt heeft FOK! tijdelijk verlaten.![]()
Dan is het dus nog niet zo. Jij weet er - net als de rest hier - niet het fijne van.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, want het is gewoon zo. Althans zo kwam het op me over.![]()
Kom allereerst maar eens op msnquote:Op zondag 8 maart 2009 23:24 schreef KingOfPop het volgende:
NG, wanneer gaan we dat topic ten toon spreiden aan heel FOK! ?![]()
![]()
Ik zat op schoolquote:Op zondag 8 maart 2009 23:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb het eerste uur als een malle op f5 lopen rossen en ben toen maar naar de primera gegaan, zit 430....Kon onmogelijk de stad ingaan
. En trip naar Marseille kost gewoon 160 euro ofzo, onbetaalbaar voor een student als ik
. Denk dat ik maar even Vincent/Jeroen/Sam moet bellen
True storyquote:Op zondag 8 maart 2009 23:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wehehhe, ik lijk op dat wijf van alphabeat.
I never workout![]()
Snel!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:24 schreef KingOfPop het volgende:
NG, wanneer gaan we dat topic ten toon spreiden aan heel FOK! ?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zat op schoolKon onmogelijk de stad ingaan
. En trip naar Marseille kost gewoon 160 euro ofzo, onbetaalbaar voor een student als ik
. Denk dat ik maar even Vincent/Jeroen/Sam moet bellen
[..]
True story.
Toch had ik het meer over de thuiswedstrijd....No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Volgens mij weet ik er best wel wat vanaf.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan is het dus nog niet zo. Jij weet er - net als de rest hier - niet het fijne van.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Je praat alsof ze een tumor heeft en over een week dood gaat en daarom een ban heeft aangevraagt zodat ze niet alleen maar op Fok! zit maar ook tijd doorbrengt met haar familiequote:Op zondag 8 maart 2009 23:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan is het dus nog niet zo. Jij weet er - net als de rest hier - niet het fijne van..
I never workout![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Geen zin om het allemaal uit te leggen.
Bottom line: Bt heeft FOK! tijdelijk verlaten.
Ok, cool! All i need to know!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Weetik, daar kan ik dus niet heenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Toch had ik het meer over de thuiswedstrijd....
I never workout![]()
Ze heeft een relatie met NB, snap dat dan!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je praat alsof ze een tumor heeft en over een week dood gaat en daarom een ban heeft aangevraagt zodat ze niet alleen maar op Fok! zit maar ook tijd doorbrengt met haar familie.
Best is nog niet alles en dus een groot verschil.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik er best wel wat vanaf.![]()
Welk topic?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:24 schreef KingOfPop het volgende:
NG, wanneer gaan we dat topic ten toon spreiden aan heel FOK! ?Jawel, maar ik zuip me niet dood ofzoquote:Op zondag 8 maart 2009 23:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Bonnie St. Claire.
heb je geen school morgen?1 á 2 glaasjes maar
I never workout![]()
En hamster.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je praat alsof ze een tumor heeft en over een week dood gaat en daarom een ban heeft aangevraagt zodat ze niet alleen maar op Fok! zit maar ook tijd doorbrengt met haar familie.
![]()
Een bijzonder wreed topicquote:Op zondag 8 maart 2009 23:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Welk topic?
[..]
Jawel, maar ik zuip me niet dood ofzo1 á 2 glaasjes maar
Bobline.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik weet de belangrijkste dingen. En een aantal onbelangrijke, dus ik weet genoeg om tot die conclusie te komen.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Best is nog niet alles en dus een groot verschil.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Goeiemiddag.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
niet zoveel drinken jongenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:31 schreef reetveter het volgende:
Ik kan niet met zon kankertouchpad omgaan
Whatever, Pk. Geloof wat je wil geloven.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet de belangrijkste dingen. En een aantal onbelangrijke, dus ik weet genoeg om tot die conclusie te komen.![]()
![]()
Hoe knip ik videobestanden in tweeen?
Mijn externe hardeschijf pakt een bluray rip van 4 gig niet omdat ie te groot is
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
wie zocht er ook alweer een kapsel?Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
met een schaarquote:Op zondag 8 maart 2009 23:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe knip ik videobestanden in tweeen?
Mijn externe hardeschijf pakt een bluray rip van 4 gig niet omdat ie te groot is
AHAHAHAHAHAHAHAHAHLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
I never workout![]()
Kep al 2 flessen wijn op en zit nu aan de san miguel. Ik lijk bonnie welquote:
o voor op d'r kut zekerquote:
Bobline is sexy doch sjiek.quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Hai, goeie muziek, gisterquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Doe ik ook.quote:Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Hij mag toch zeggen wat hij denkt.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij denken veel mensen daar anders over RV. LET OP JE WOORDEN.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Dat pretendeer ik toch ook nergens? Ik ging enkel in op een in mijn ogen ongenuanceerde opmerking van Pk. Ik doe nergens of Bt een tumor heeft of een legende is.quote:![]()
![]()
quote:
Ja he? Het was hier net ook de nineties, reetkever zocht wat!
Hoe was je dag?No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Feel the sarcasm.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij mag toch zeggen wat hij denkt.
![]()
Maar hij weet precies wat ik ervan afweet enzo en dat ik geen gelijk kan hebben jwt.quote:Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Je moet mijn kloon niet met mij verwarrenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hoe was je dag?![]()
I never workout![]()
maar niet voor een vrouw, dat hebben we begin jaren 90 gehad.quote:Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
Ik weet wel zeker dat je niet alles weet en dat ze je op msn niet alles heeft verteld, ja.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar hij weet precies wat ik ervan afweet enzo en dat ik geen gelijk kan hebben jwt.![]()
Pwned in the ass!quote:update:
inmiddels heeft SHE bekendgemaakt dat de shoot toch NIET doorgaat. FOK! houdt haar belofte echter WEL dus dat abo krijgen jullie alsnog.![]()
Oke, het is nu wel duidelijk dat jij het als enige weetquote:Op zondag 8 maart 2009 23:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat je niet alles weet en dat ze je op msn niet alles heeft verteld, ja..
I never workout![]()
Niet alles nee, niet alle details, dat klopt en die hoef ik ook niet te weten. Maar ik weet genoeg waardoor ik dat kon stellen.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat je niet alles weet en dat ze je op msn niet alles heeft verteld, ja.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet mijn kloon niet met mij verwarren![]()
Fuck, echt?
Ik deed het gewoon he? Ik haalde jullie door elkaar!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Ja prima!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hoe was je dag?
En de jouwe?
Het was lekker weer, dus even richting de zee geweest
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Wie? Yvonne?quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dan blijft het toch ongenuanceerd?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet alles nee, niet alle details, dat klopt en die hoef ik ook niet te weten. Maar ik weet genoeg waardoor ik dat kon stellen.![]()
![]()
ja dat las ik ook. Waarom is de shoot opeens niet doorgegaan? had ze second thoughts?quote:
jammer, maar we kunnen in de toekomst toch nog wel wat van haar verwachten?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat je niet alles weet en dat ze je op msn niet alles heeft verteld, ja.
Maar zij is wel fucking lekker van wat ik zag op haar foboquote:.
Maar goed, over een paar weken zien we haar toch bij Alberto omdat ze geld tekort komt door de shoot en geld leent van Sam/Jeroen/Vincent.I never workout![]()
Krijg weer zo'n naar "hate to say I told you so" gevoelquote:
Geslapen van 0730 tot 1430, boodschappen, eten, slapen, nu werken....weinig speciaals!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja prima!
En de jouwe?
Het was lekker weer, dus even richting de zee geweest
Grote bek... maar als het er op aan komtquote:
Ze zei zelf van wel, toen ze ervandoor ging.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
jammer, maar we kunnen in de toekomst toch nog wel wat van haar verwachten?
Oude liefde roest niet.![]()
Bobbbbyyyyyyyquote:Op zondag 8 maart 2009 23:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krijg weer zo'n naar "hate to say I told you so" gevoel
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Maar ik heb hier geen zin in, beetje lullig ook naar BT.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
nu werken? wat doe je?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Geslapen van 0730 tot 1430, boodschappen, eten, slapen, nu werken....weinig speciaals!
Sannaaaaaa. Jij hier!quote:
Ja, en plain zeggen dat ze genoeg heeft van mij, is ook helemaal niet lullig tegenover mij, helemaal gezien de dingen die ze míj heeft verteld...quote:Op zondag 8 maart 2009 23:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar ik heb hier geen zin in, beetje lullig ook naar BT.![]()
Ach, één voordeel aan dat hele gezeik: Ze heeft nu iig een permban waardoor ze niet meer die irritante kutonzin kan uitkramen wat ze zo graag deedquote:
Ok, ik ben aanwezig, van werken komt weinig!quote:No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Het enige wat me nog bijstaat is een bekentenis van SHE dat ze zich ooit in de toiletten - zonder condoom - in de kont liet neuken door een vreemde met wie ze wat oogcontact had gemaakt die avond.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ach, één voordeel aan dat hele gezeik: Ze heeft nu iig een permban waardoor ze niet meer die irritante kutonzin kan uitkramen wat ze zo graag deed![]()
Slapen is echtquote:Op zondag 8 maart 2009 23:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Geslapen van 0730 tot 1430, boodschappen, eten, slapen, nu werken....weinig speciaals!![]()
Morgen weer een nieuw begin van de week.![]()
Zo'n hoer was het dusquote:Op zondag 8 maart 2009 23:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Het enige wat me nog bijstaat is een bekentenis van SHE dat ze zich ooit in de toiletten in de kont - zonder condoom - liet neuken door een vreemde met wie ze wat oogcontact had gemaakt die avond.
Geen enkele medelijden met haar om de commotie die is ontstaan
Als zij zo'n afspraak maakt, moet ze de consequenties maar dragen
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Het enige wat me nog bijstaat is een bekentenis van SHE dat ze zich ooit in de toiletten in de kont - zonder condoom - liet neuken door een vreemde met wie ze wat oogcontact had gemaakt die avond.
Slapen is ook mijn hobby.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slapen is echt![]()
Morgen weer een nieuw begin van de week.![]()
BT zei net tegen mij dat ze jouw helemaal niet mocht en stom vond. Maar ja, wie ben ik? Ze zou tegen mij kunnen liegen he. Ik probeer niet te stoken hoor, maar goed.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en plain zeggen dat ze genoeg heeft van mij, is ook helemaal niet lullig tegenover mij, helemaal gezien de dingen die ze míj heeft verteld...I never workout![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
BT zei net tegen mij dat ze jouw helemaal niet mocht en stom vond. Maar ja, wie ben ik? Ze zou tegen mij kunnen liegen he. Ik probeer niet te stoken hoor, maar goed.![]()
![]()
-blijkbaar een iets te lullige opmerking-Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
[..]
Het enige wat me nog bijstaat is een bekentenis van SHE dat ze zich ooit in de toiletten - zonder condoom - in de kont liet neuken door een vreemde met wie ze wat oogcontact had gemaakt die avond.![]()
![]()
Dit vraagt om linkjes
.
I never workout![]()
Mensen die niet kunnnen uitslapenquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
BT zei net tegen mij dat ze jouw helemaal niet mocht en stom vond. Maar ja, wie ben ik? Ze zou tegen mij kunnen liegen he. Ik probeer niet te stoken hoor, maar goed.
Die mensen leven niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnnen uitslapenI never workout![]()
[..]
Het enige wat me nog bijstaat is een bekentenis van SHE dat ze zich ooit in de toiletten - zonder condoom - in de kont liet neuken door een vreemde met wie ze wat oogcontact had gemaakt die avond.
Maak ik nou nooit mee he, veel oogcontact maar zonder condoom die kont in ho maar!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Dude, I know. Heb al een keer de hele tijd m'n Google-skills erop losgelaten... maar het mocht niet baten.quote:Het was in een soort 'vertel hier je ranzigste/geilste ervaringen'-topic.
![]()
Is toch wel moeilijk hoor, in je reet worden geneukt én oogcontactBlessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
Dat soort posts dien je ook te bookmarken, maat.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, I know. Heb al een keer de hele tijd m'n Google-skills erop losgelaten... maar het mocht niet baten.Het was in een soort 'vertel hier je ranzigste/geilste ervaringen'-topic.
In toiletten hangen spiegels.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:57 schreef mike_hunt het volgende:
Is toch wel moeilijk hoor, in je reet worden geneukt én oogcontactDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Hoogstaande, herkenbaar?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef SHE het volgende:
Een keertje via internet afgesproken met een gozer die f16 piloot was en dat ook maar al te graag liet blijken.
Eerste date komt ie bij me thuis, komt die imbeciel in zijn flight suit....IN ZIJN FLIGHTSUIT![]()
Hij was vreselijk lekker...maar die actie, heeft echt alles verpest....wat een asswipe zeg![]()
Flightsuit up!![]()
o god ja, daar heb ik nog niet aan gedachtquote:![]()
what a skank
Maar SHE was/is dus zo eentje die zich door alles en iedereen laat volblaffen?
Appel.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
die weet van wanten. Excellent!quote:Op maandag 9 maart 2009 00:00 schreef BobbyB het volgende:
Maar SHE was/is dus zo eentje die zich door alles en iedereen laat volblaffen?
Weet je zeker dat je niet deels homo bent?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
Ja, en plain zeggen dat ze genoeg heeft van mij, is ook helemaal niet lullig tegenover mij, helemaal gezien de dingen die ze míj heeft verteld...![]()
![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet deels homo bent?
I never workout![]()
Deels homo? Is dat niet gewoon biseksueel?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet deels homo bent?Oh, ik dacht dat je nee ging zeggen.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: