Was hij weg dan? Kon hij in dat geval ook niet wegblijvenquote:
quote:
Nou inderdaadquote:Op zondag 8 maart 2009 22:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik voelde me echt genaaid en te kijk gezet als kijker!![]()
Idd, bij gebrek aan beterquote:Op zondag 8 maart 2009 22:33 schreef reetveter het volgende:
En ik ben blij dat ik een bron van inspiratie was voor deze TT.
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:35 schreef behangplakker het volgende:
Oke, Kali heeft me een goede lijst gestuurd, maar ik zie door de bomen het bos niet meerWie heeft wat nummertjes?
(dance, jaren 90 enzulks)
SING IT BACKquote:Op zondag 8 maart 2009 22:35 schreef behangplakker het volgende:
Oke, Kali heeft me een goede lijst gestuurd, maar ik zie door de bomen het bos niet meerWie heeft wat nummertjes?
Beter lezen.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:33 schreef mike_hunt het volgende:
Alberto moet je niet hoeken, maar die smeerlappen.
ofzo.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
SING IT BACK
BRING IT BACK
SING IT BACK
SING IT BACK TO MEEEEEE
Weet niet, heb wel een account maar ik snap niet hoe ik dat bij anderen heel snel gevonden kan hebbenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Geen accounts of abbo's op youtube die dat hebben?
Link?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
SING IT BACK
BRING IT BACK
SING IT BACK
SING IT BACK TO MEEEEEE
Hier heb je wat nummertjes: 4 8 15 16 23 42quote:Op zondag 8 maart 2009 22:35 schreef behangplakker het volgende:
Felixquote:Op zondag 8 maart 2009 22:35 schreef behangplakker het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weet niet, heb wel een account maar ik snap niet hoe ik dat bij anderen heel snel gevonden kan hebben![]()
[..]
Link?
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier heb je wat nummertjes: 4 8 15 16 23 42
doe ik toch ook..quote:
Die is trouwens drieduizend keer gecoveredquote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weet niet, heb wel een account maar ik snap niet hoe ik dat bij anderen heel snel gevonden kan hebben![]()
[..]
Link?
Dankjequote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:
Dank julliequote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind dit seizoen trouwens echt baas.quote:
Deze versie kan je beter doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
DankjeNu al nostalgie hierzo als ik ze luister
![]()
[..]
[..]
Dank jullie
Felix - Don't you want mequote:Op zondag 8 maart 2009 22:35 schreef behangplakker het volgende:
Oh, ik dacht dat je ook wist waar die nummertjes vandaan kwamenquote:
quote:
quote:
Hier heb ik niet zo heel veel aanquote:Op zondag 8 maart 2009 22:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=90
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
DankjeNu al nostalgie hierzo als ik ze luister
![]()
[..]
[..]
Dank jullie
Die van mij ook, dankzij het gespam van Juicyhil.quote:
Ik ook en dat meen ik serieusquote:Op zondag 8 maart 2009 22:43 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind het nieuwe album van Taylor Swift eigenlijk best leuk.
Ik luister nu Breathequote:Op zondag 8 maart 2009 22:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ook en dat meen ik serieus.
The best day
Fearless
Breathe
Forever and always
Bij liefhebbers dus wel he, die zoeken muziek en laten het niet alleen op zich afkomenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:45 schreef mike_hunt het volgende:
Taylor Swift
ik wist niet dat ze ook in Nederland bekend is
Dat zijn geen Chinezen.quote:
Pas sinds kort geloof ikquote:Op zondag 8 maart 2009 22:45 schreef mike_hunt het volgende:
Taylor Swift
ik wist niet dat ze ook in Nederland bekend is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Oh, nee.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je ook wist waar die nummertjes vandaan kwamenLost, bedoelde ik.
![]()
![]()
Die muziek die op de radio op je afkomt is sowieso niet echt boeiend op een uitzondering na dan.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij liefhebbers dus wel he, die zoeken muziek en laten het niet alleen op zich afkomenDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pas sinds kort geloof ikMaar ik kende haar doordat ik op vakantie was in Amerika en daar was ze vaak op de radio. Toch komt dat soort muziek beter tot z'n recht als je daar lekker over de weg cruised in een dikke pickup truck.
><(({°>![]()
Datquote:Op zondag 8 maart 2009 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die muziek die op de radio op je afkomt is sowieso niet echt boeiend op een uitzondering na dan.
Neequote:
We are living in a material world, and I am a material girl![]()
Derde keer dat hij gepost wordquote:Trouwens een gruwelijk nummer, dat deuntje in het refrein
die is al tig keer voorbij gekomen hahahquote:Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon![]()
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
GEWONNEN!![]()
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Derde keer dat hij gepost wordTrouwens een gruwelijk nummer, dat deuntje in het refrein
Hap. Hap. Hap.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die is al tig keer voorbij gekomen hahah![]()
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef BigKahuna het volgende:
Maar dit vind ik nog het tofste nummer van Taylor Swift
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Denken jullie ook wel eens als jullie 'buiten' zijn aan hoe het op dat moment op FOK! zou zijn? Wie er online is en over welk onderwerp het gaat enzo?Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Ik ga zo ook, lekker in bed reportage kijken en simpsonsquote:
Doeg BK
Kom maar bij me.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Trusten, ik kom er zo aan.quote:![]()
Nee.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Denken jullie ook wel eens als jullie 'buiten' zijn aan hoe het op dat moment op FOK! zou zijn? Wie er online is en over welk onderwerp het gaat enzo?
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Lornaquote:
Nee, want ik ben 24/7 op Fok!, dus ik hoef daar niet over na te denkenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Denken jullie ook wel eens als jullie 'buiten' zijn aan hoe het op dat moment op FOK! zou zijn? Wie er online is en over welk onderwerp het gaat enzo?We are living in a material world, and I am a material girl![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kom maar bij me.He's mine!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Gewoon mobiel inloggenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Denken jullie ook wel eens als jullie 'buiten' zijn aan hoe het op dat moment op FOK! zou zijn? Wie er online is en over welk onderwerp het gaat enzo?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dachten jullie, toen hij huisje, boompje, beestje zei had hij het over mij hoorquote:We are living in a material world, and I am a material girl![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, want ik ben 24/7 op Fok!, dus ik hoef daar niet over na te denken
![]()
Hier ben ik wel weer een tijd mee bezigquote:
Behold, I am coming soon
Forum Opties Forumhop: Hop naar: