Waarom eigenlijk? Volle yoghurt is ook niet nodig maar optimel is weer helemaal de andere kant op.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:19 schreef P.F het volgende:
Ik eet nu optimel yoghurt, maar dat is eigenlijk helemaal niet handig. Bevat maar 40 kcal per 100 gram. En ik heb nu een enorme bak, maar die is waarschijnlijk maar 300 gram..
Het smaakt wel een beetje naar stoepkrijt..quote:Op maandag 9 maart 2009 10:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom is dat niet handig? Optimel bevat weinig kcals want geen vet. De meeste mensen hebben meer dan genoeg vet in hun eten, dus daarvan krijg je vast wel genoeg binnen vandaag. Dat je het spul kunt wegkrijgen, daar krijg je mijn complimenten voor.
Mijn moeder koopt optimel vla/yoghurt/drinkquote:Op maandag 9 maart 2009 10:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Volle yoghurt is ook niet nodig maar optimel is weer helemaal de andere kant op.
Over gisteravond: ik denk dat we er allemaal wel over eens zijn dat, de manier waarop er hier tekeer werd gegaan, niet kan en niet mag. En volgens mij heb ik er wel iets over gezegd. En de goede verstaander begrijpt wel wat ik bedoel.
Moppie toch!quote:Op maandag 9 maart 2009 10:37 schreef P.F het volgende:
Gadver ik moet niet de posts van gister over m'n kat terug gaan lezen. Ik zit hier nu weer te janken en ik dacht gewoon een weer jullie lieve woorden te lezen.
Tot de lunch is dit wel genoeg. Je zou nog een appel kunnen eten ofzo.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Het smaakt wel een beetje naar stoepkrijt..
Ik heb nu dus
O: brinta met magere melk, thee zonder suiker
O2: twee volkoren boterhammen met zuivelspread light, thee lepel sambal en zout.
T: 300 gram optimel yoghurt bosvruchten
Wat is dan handig om verder nog te eten? Want volgens mij is dit nog best weinig..
Ik heb best wel trek nog, denk omdat ik nu vroeg begonnen ben met eten en regelmatig heb gegeten. Ik vind het toch best moeilijk inschatten hoeveel normaal/nodig is.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tot de lunch is dit wel genoeg. Je zou nog een appel kunnen eten ofzo.
Haha, beetje smakeloos is is die zuivelspread, he?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:26 schreef P.F het volgende:
O2: twee volkoren boterhammen met zuivelspread light, thee lepel sambal en zout.
Lijkt mij wel genoeg, als je denkt dat je wat mist kun je (gebroken) lijnzaad in je yoghurt doen, dat bevat gezonde vetten en vezels.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Het smaakt wel een beetje naar stoepkrijt..
Ik heb nu dus
O: brinta met magere melk, thee zonder suiker
T: 300 gram optimel yoghurt bosvruchten
Wat is dan handig om verder nog te eten? Want volgens mij is dit nog best weinig..
cherry tomaatjes dippen in de basamico azijn + oliequote:Op maandag 9 maart 2009 09:20 schreef Tinkepink het volgende:
Voedzame en gezonde tussendoortjes voor te-weinig-eters
- Een shake van volle yoghurt en fruit naar keuze
- noten
- vis
- olie over pizza en salade
- eieren (eventueel met wat slanke mayo)
- boter op je brood
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:37 schreef P.F het volgende:
Gadver ik moet niet de posts van gister over m'n kat terug gaan lezen. Ik zit hier nu weer te janken en ik dacht gewoon een weer jullie lieve woorden te lezen.
Ik geloof het gewoon niet.
risotto met spinazie en champignons...quote:Op maandag 9 maart 2009 09:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Heeft iemand inspiratie voor mijn D?
Ik heb namelijk de laatste tijd nogal last van voedselintolerantie en schrap even een weekje alle fruit (behalve warme appel), avocado, tomaat, paprika, chilipeper, mosterdzaad, noten, en aardappel.
En dan moet het ook nog vegetarisch zijn, vind ik bleekselderij smerig en eet ik pasta met grote tegenzin.
En de oven is stuk en kan niet meer koeler dan 250 graden.![]()
Iemand inspiratie?
Ik kan me hier heel goed in vinden. Kan er eerlijk gezegd met mijn hoofd niet bij dat dit echt zo is gelopen en dat sommige mensen hebben gereageerd zoals ze hebben gedaanquote:Op maandag 9 maart 2009 10:51 schreef k_i_m het volgende:
Whoa. Dit gaat mij echt te fur. Lurkers die hier nog even lekker verder gaan, de rest van het valse wijven gedoe. Ik val toch al maanden niet meer af, ik kom me ooit wel weer eens een keer melden als ik verder van plan ben af te vallen.
me 2.. heb er verder gisteren maar niks over gezegd.. maar ik snap gewoon werkelijk waar niet dat dingen steeds zo'n rel moeten wordenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:59 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik kan me hier heel goed in vinden. Kan er eerlijk gezegd met mijn hoofd niet bij dat dit echt zo is gelopen en dat sommige mensen hebben gereageerd zoals ze hebben gedaan
Ik vind er van alles van en heb betrokkenen dat ook ge-PM-d/t. Meer dan dat zeg ik er hier ook niet overquote:Op maandag 9 maart 2009 11:01 schreef progje het volgende:
en dit is gelijk het laatste wat ik er over zeg...
Oh, dat klinkt wel lekker. Dank.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:48 schreef P.F het volgende:
Prei (dunne stengels, in stukjes van 10cm snijden. Prei bruin bakken in olie/boter. Dan een kopje bouillon (bijv. porcinni) en een glas rode wijn er bij, laten pruttelen tot het vocht verdampt.
Of.. romanesco (desnoods broccoli..).. De roosjes ±4 minuten koken. Dan aanbakken in boter/olie. Teentje knoflook er bij, 2 eetlepels soja, 2 eetlepels rode wijn. 10 minuten bakken totaal.
En dan saté stukjes er bij?
Een blok beton in mijn maag, rode vlekken overal, ademnood en verhoogde hartslag.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:53 schreef loveli het volgende:
Interessant dat avocado ook op dat lijstje staat (er staan veel dingen op die ik ook mijd). Wat krijg je van avocado?
Het kliekje knolselderijpuree heb ik net achter de kiezen.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
Wat dacht je van groentetaart uit de pan? Uit de oven gaat ook nog wel, maar dan moet je de boel goed afdekken. Of je maakt flammkuchen (soort van uienpizza met room), die moeten in een hete oven.
Verder: gado gado, spinazieomelet, gevulde groentensoep, linzenstoofpot, vegafajita's met wortel en olijven en geitenkaas, boerenkoolsoep, prei met room en kaas uit de oven, knolselderijpuree....
Mijn vriend is van mening dat risotto vies is, maar misschien kan ik hem in het kader van mijn gezondheid overtuigen om het eens te proberen. Dank.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:57 schreef progje het volgende:
risotto met spinazie en champignons...
Het was inderdaad niet aardig. Maar van iemand die hier regelmatig post hoeveel verdriet ze heeft van één of andere toneeltoestand die steeds weer onaardige dingen over haar zegt, vind ik het ook niet normaal dat ze op de eerste rang zit om de grond van het graf nog even aan te stampen van iemand die hier een vaste bezoekster was. En dan vervolgens het kanten kiezen, of het volledig negeren alsof er niks aan de hand isquote:Op maandag 9 maart 2009 11:01 schreef progje het volgende:
[..]
me 2.. heb er verder gisteren maar niks over gezegd.. maar ik snap gewoon werkelijk waar niet dat dingen steeds zo'n rel moeten worden
En wat SHE tegen Moblo zei is natuurlijk verschrikkelijk, maar dat vind volgens mij iedereen...
en dit is gelijk het laatste wat ik er over zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |