Lastig met FA's die nooit in VBL komen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan alsnog moet je de FA's proberen te overtuigen hè.
Daarom is het ook lastig voor ons om FA's te overtuigen. Het enige wat wij kunnen laten zien zijn de notes. Alleen om een echte indruk te krijgen van een user, moet je voor een lange tijd de postgeschiedenis kennen. Er lopen genoeg users rond die verschrikkelijk irritant bezig zijn, maar waar het bijna onmogelijk is om het duidelijk te noten. Schelden en doodverwensingen zijn makkelijk, maar trolls zijn lastig.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lastig met FA's die nooit in VBL komen.
Jorien is een overtuigende jongenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:08 schreef denthemen het volgende:
Het is Jorien toch ook gelukt om ze te overtuigen ?
Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:43 schreef RayMania het volgende:
Het enige wat wij kunnen laten zien zijn de notes.
Weet ik, en in veel gevallen is het ook onwetendheid van de mods. Kick ik het Ebbinge topic omdat ie naar Den Bosch gaat krijg ik een note "nutteloze kick"quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:43 schreef RayMania het volgende:
En nu wil je dat we elke note gaan bediscussiëren?.
Gewoon niet zoveel waarde hechten aan notes, vooral het aantal niet. Soms staan er tientallen posts in één note, soms voor elke post een aparte note. En het grootste deel van je notes zijn gezet door mods die al lang niet meer mod zijn.
Dat klinkt behoorlijk selectief. Zulke notes kan je bij iedere user wel plaatsen (de inhoud nog daar gelaten).quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet ik, en in veel gevallen is het ook onwetendheid van de mods. Kick ik het Ebbinge topic omdat ie naar Den Bosch gaat krijg ik een note "nutteloze kick"Reageer ik op een post dat een jeugdspeler die PSV bij Den Bosch heeft weggehaald die vervolgens naar Chelsea gaat dat wij geld willen zien krijg ik een note dat die post nergens op slaat
verschil is dat je dat topic niet kickt met het nieuwsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet ik, en in veel gevallen is het ook onwetendheid van de mods. Kick ik het Ebbinge topic omdat ie naar Den Bosch gaat krijg ik een note "nutteloze kick"Reageer ik op een post dat een jeugdspeler die PSV bij Den Bosch heeft weggehaald die vervolgens naar Chelsea gaat dat wij geld willen zien krijg ik een note dat die post nergens op slaat
Inderdaad, als er serieus op deze manier bij iedere user genote wordt snap ik dat er zoveel verloop is onder de modsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:13 schreef Grulez het volgende:
Zulke notes kan je bij iedere user wel plaatsen (de inhoud nog daar gelaten).
Nee.quote:
Zie The_Vervequote:Op zondag 15 maart 2009 14:09 schreef Rots het volgende:
Prosac er mag maar één livescore topic zijn. En die van mij was duidelijk eerder.
Zegt HeinekenAFCAquote:Op zondag 15 maart 2009 21:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jezus Den, lekker boeiend. Laat dat zielige klikken lekker aan dk en jorientje over. Valt toch allemaal wel mee wat hij zegt.
Wat heb je hier nou aan?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:49 schreef denthemen het volgende:
Het grote PSV Topic #372; zondag op bezoek in de Kuip
Ah, dat vind ik wel meevallen hoor. Het is niet naar een user gericht in ieder geval.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:49 schreef denthemen het volgende:
Het grote PSV Topic #372; zondag op bezoek in de Kuip
Want ik zit hier de NSB-er constant uit te hangen? Dan ben ik benieuwd of jij één post van mij daarvan kan vinden. Succes.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:13 schreef denthemen het volgende:
Kom op, ik mag toch wel iets aangeven als ik denk dat het niet hoort? Dat ze er niets mee doen moeten zij weten, maar hier is het topic voor
Mag beide. Als je niet wilt dat iedereen op je reageert, dan is een TR misschien het handigst.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:29 schreef The_Verve het volgende:
Volgens mij zijn de topicreports daar meer voor bedoeld...
Got it.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:50 schreef Palmboom313 het volgende:
Het grote Feijenoordtopic #458: De weg naar boven...
Was al gemeld, thx!quote:Op zondag 15 maart 2009 23:36 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
en opnieuw met een ander account
Had het al gezien.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:11 schreef Palmboom313 het volgende:
Danke.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:09 schreef Palmboom313 het volgende:
Voetbal International #19: Callcenter Genee dubbel
check.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:17 schreef Palmboom313 het volgende:
Voetbal International#19: Callcenter International. Topictitel veranderen in Voetbal International #19: Callcenter International
foetsie.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit is nog minder dan een TVP:
[..]
quote:
Wat kan die Prosac toch delegeren!quote:Logboek entries voor dit topic:
Op maandag 16 maart 2009 @ 22:53 door BliksemSchigt:
Topictitel: "VI #19" -> "VI #19: Callcenter International."
Op maandag 16 maart 2009 @ 23:18 door sjimz:
Topictitel: "VI #19: Callcenter International." -> "Voetbal International#19: Callcenter International."
Op maandag 16 maart 2009 @ 23:34 door sjimz:
Topictitel: "Voetbal International#19: Callcenter International." -> "Voetbal International #19: Callcenter International."
Je vergeet een deel Sjimzquote:Op maandag 16 maart 2009 23:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Wat kan die Prosac toch delegeren!
quote:Logboek entries voor dit topic:
Op maandag 16 maart 2009 @ 22:52 door Prosac:
BS, pas je dit even aan?:
Op maandag 16 maart 2009 @ 22:53 door BliksemSchigt:
Topictitel: "VI #19" -> "VI #19: Callcenter International."
Op maandag 16 maart 2009 @ 23:15 door Prosac:
Sjimz, even aanpassen aub!:
Op maandag 16 maart 2009 @ 23:18 door sjimz:
Topictitel: "VI #19: Callcenter International." -> "Voetbal International#19: Callcenter International."
Op maandag 16 maart 2009 @ 23:32 door Prosac:
Dwerg, doe je het nu ook nog even goed!:
Op maandag 16 maart 2009 @ 23:34 door sjimz:
Topictitel: "Voetbal International#19: Callcenter International." -> "Voetbal International #19: Callcenter International."
Voetbal International #19: Callcenter International.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Voetbal International #19: Callcenter International.
Onnodig gescheld
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Onnodig gescheld
Check.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Die ook hoor
Je mag elkaar best aanspreken hoor, maar dat hoeft niet met termen als kutuser en infantiel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:39 schreef Stofje het volgende:
Toch een vraagje over die mod-ingreep: Wat is er mis met 'sociale controle'? Ik zie de user in kwestie al een paar keer erg aanwezig en erg sfeerverziekend bezig zijn. Goed, ik gebruikte enkele (onschuldige) scheldwoorden, maar de user in kwestie komt op mij over als 'onwetend', 'infantiel', 'nietstoevoegend' en 'aanwezig'. Wellicht was 'kut'usertje wat onnodig. Maar als user kun je andere users toch ook aanspreken op hun gedrag en het is toch niet per definitie slecht om andere users op een wat hardere toon aan te spreken, of zie ik dat echt fout?
Agreed.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je mag elkaar best aanspreken hoor, maar dat hoeft niet met termen als kutuser en infantiel.
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:46 schreef pfaf het volgende:
De topllasse #3: Gebeurt het dan eeeeiiinndelijk? Typefoutje.
Is stiekem ook een Ajax-mod, wist je dat niet?quote:
checkquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Mag dicht > [GOKKEN] Wie niet waagt, wie niet wint #22
Schopje naar beneden graag > [GOKKEN] Wie niet waagt, wie niet wint #22
checkquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:22 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
[18/03] AFC Ajax - Olympique Marseille deel 2 slotje dan maar
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:45 schreef gitaarsnaar het volgende:
AFC Ajax - Olympique Marseille #5 Verlenging
kan dicht
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:05 schreef Jojoortje het volgende:
En die Dirk-Kuijt mag van mij levenslang een ban krijgen
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Best jammer dit. Had gehoopt dat Ajax er met penalty's uit zou vliegen.
Welkom in het livescore topic, waar niet iedereen voor je club is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:05 schreef Jojoortje het volgende:
En die Dirk-Kuijt mag van mij levenslang een ban krijgen
Dit is niet voor een club zijn maar gewoon haatdragend.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Welkom in het livescore topic, waar niet iedereen voor je club is.
Of meent hij serieus dat hij graag wil dat zijn club nipt op penalties doorgaat in plaats van er nu gewoon in de verlenging een goal in te schieten?![]()
Euh dat weet ik wel? Je hebt zeker niet gelezen hoe die (weer) reageerde.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Welkom in het livescore topic, waar niet iedereen voor je club is.
Ach je loopt altijd te trollen. Vind je het gek dat je zulke reacties krijgt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben voor Olympique. Als Ajax zou scoren zouden jullie ook juichen.
Ik doe geen ban waardige uitspraken. In tegenstelling tot _Mike_ die dat wel doet.
AFC Ajax - Olympique Marseille #7 Ai ai ai
Nogmaals, ik trol niet. Ik juich voor Olympique.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach je loopt altijd te trollen. Vind je het gek dat je zulke reacties krijgt?
Hij was blij dat Marseille scoorde, wel teveel smilies, dus die weggehaald.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Euh dat weet ik wel? Je hebt zeker niet gelezen hoe die (weer) reageerde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |