Presentatoren:quote:Enthousiaste thrillseekers, een waanzinnig hindernissenparcours én fenomenale uitglijders.
Dat zijn de ingrediënten van het nieuwe, zinderende programma Wipeout, vanaf zondag 15 februari prime time te zien bij RTL 5. De Nederlandse en Belgische kandidaten variëren in leeftijd, conditie en omvang, maar zijn allemaal klaar voor de uitdaging waarbij het draait om lef, actie, spierkracht, grenzen verleggen en doorzetten. Vol overgave storten ze zich op het duizelingwekkende ‘Wipeout’-parcours in Argentinië, dat bekend staat als ’s werelds grootste en meest extreme obstakelbaan.
Hehe ja idd. Achja heeft tenminste een sympathieke belg gewonnen.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
helaas pindakaas...zn versnellingspak is kapot
Zag er af en toe vrij pijnlijk uit jaquote:
nee maar ik ga wel voor je zoekenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zag er af en toe vrij pijnlijk uit ja![]()
Wel weer een leuke afleveringVooral dat met Mario was leuk gedaan
![]()
Weet trouwens iemand hoe ik me hiervoor moet inschrijven? Ik wil hier echt serieus aan deelnemen
Super! Dank je welquote:Op zondag 8 maart 2009 22:09 schreef Anonymousz het volgende:
Firefox
http://www.medianieuwtjes.nl/?p=6612
de email adres stta ook er bij
TOP ga ik ook kijkenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Super! Dank je wel![]()
Ga eerst Balls of Steel kijken (aanrader mensen!!) en ga daarna een mailtje opstellen.
Iets wat ik ook zeker zou willen, dit soort shows zijn tof, maar ik denk dat het eerste seizoen al helemaal gefilmd is. Dus dat is wat laat. Tenminste, dat denk ik. Seizoen 2 misschien ...quote:Op zondag 8 maart 2009 22:04 schreef drummerdude het volgende:
Moet je anders RTL even voor mailen of zo, ik kan het ook niet 1,2,3 vinden
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:30 schreef Anonymousz het volgende:
volgens mij heb je ook de japanse wipeout soort van
weet iemand hoe het heet?
MXC - Most Extreme Elimination Challengequote:Op zondag 8 maart 2009 22:30 schreef Anonymousz het volgende:
Ik heb het gegoogeled - verrassend genoeg, dezelfde footage (iig zelfde uitdagingen), alleen ander commentaar. Dat commentaar is afgrijselijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:00 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
MXC - Most Extreme Elimination Challenge
Hilarische commentaar is daarbij, echt lachen.
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:30 schreef Anonymousz het volgende:
Nee dat is niet echt vergelijkbaar (wel veel leuker trouwens xD). Ik denk dat ie Viking bedoelt:quote:Op zondag 8 maart 2009 23:06 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik heb het gegoogeled - verrassend genoeg, dezelfde footage (iig zelfde uitdagingen), alleen ander commentaar. Dat commentaar is afgrijselijk.
http://video.google.com/videoplay?docid=5214388990912034244
Oud bericht.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Super! Dank je wel![]()
Ga eerst Balls of Steel kijken (aanrader mensen!!) en ga daarna een mailtje opstellen.
quote:
De Zweedse versie? Of de Amerikaanse?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
Grappig, hier in Zweden is WIPE-OUT nu ook op de TV
of de nederlandse?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:36 schreef drummerdude het volgende:
[..]
De Zweedse versie? Of de Amerikaanse?
als in GB en als in australie enz enz... Die baan ligt in Buenos airesquote:Op zondag 15 maart 2009 20:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
De Zweedse natuurlijk. Hier strijden ze tegen de Denen en Noren, zelfde baan als in NL volgens mij.
quote:
Dat vind ik nou echt een superlelijk dingquote:Op zondag 15 maart 2009 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
oh dat t shirt met die eenhoorn![]()
dies gaaf
Hier krijgen ze "maar" 5000quote:Op zondag 15 maart 2009 20:45 schreef assie het volgende:
Hoe werkt dat nu eigenlijk met dat prijzengeld??? Krijgt iedereen die het einde haalt de ¤ 10.000,-?
*kijkt vandaag voor het eerst*
Iddquote:
x2quote:Op zondag 15 maart 2009 21:02 schreef LeNeHe het volgende:
Ja, ik hoop op die van slet
Omdat die slet een grote mond heeftquote:
hebben ze bijna allemaal vandaagquote:Op zondag 15 maart 2009 21:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Omdat die slet een grote mond heeft
Maar Die slet heeft de grootste mondquote:
quote:
Ik ook niet, hupsakee, voor het vuurpeleton ermeequote:
Dat viel mij idd ook al op, de keer dat het ze lukt draait ie echt niet meerquote:Op zondag 15 maart 2009 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij staat die balk op een gegeven moment stil... heb nu een paar keer zitten kijken maar als ze er succesvol overheen komen lijkt ie echt niet meer te rollen
Leuke aflevering weer
Vond het jammer dat ze deze week dat andere draaigeval niet hadden, die soort van centrifuge waarna ze helemaal de weg kwijt zijn qua richtingquote:Op zondag 15 maart 2009 21:39 schreef Veerboot het volgende:
Geldt trouwens ook voor die spinner volgens mij. Draait in het begin als een dolle, vandaar dat ze er vaak weer afglijden of verkeerd timen als ze op dat plateau willen springen.
Klaas is sowieso lachen geblazen maar met Denis maakt dat een leuk duo.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:46 schreef Veerboot het volgende:
Hier trouwens video's van Wipeout op VTM: http://www.vtm.be/wipeout-2009/items_1278.php. Zelfde kandidaten als bij ons dus, maar met eigen montage en voice-overs. En wat zijn die slecht... Geven heel zakelijk commentaar, alsof ze een schaakpartij verslaan. Dan toch nog liever de flauwe grappen van die Dennis en Klaas op RTL.
Mensen die dit humor vinden snap ik echt niet. Zo simpel en irritant.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:35 schreef Promo_Guy het volgende:
[..]
Klaas is sowieso lachen geblazen maar met Denis maakt dat een leuk duo.
Was leuke aflevering vandaag maja ik vond 3 het beste tot nu toe ^^
Ik lachte de vorige aflevering meer, dat geef ik toequote:Op zondag 15 maart 2009 22:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Mensen die dit humor vinden snap ik echt niet. Zo simpel en irritant.
Majoor "Slet" mag van mij gelijk gefusilleerd worden.
http://en.wikipedia.org/w(...)ternational_versionsquote:Op maandag 16 maart 2009 14:41 schreef Jnk18 het volgende:
Wipeout komt nu werkelijk in elk land uit met hun eigen versie.
Heb net de zweedse maar eens gedownload, altijd lachen.
Je hebt ook Duitse, Deense/Noorse, AU, USA, NL/BE, UK en wat nog meer? Ik kijk ze allemaal wel! vind het gewoon heerlijk hoe die mensen er altijd onderuit gaan.
thanksquote:Op maandag 16 maart 2009 15:24 schreef Tabloid het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)ternational_versions
Dat dus, die hele course van begin af aan is echt moeilijk hoor, als je paar keer van die spinner valt moet je terugzwemmen en ben je kapot na zon 3-4 keer.. en dan moet je nog eens over die balk(waar je de 3e keer pas overkomt omdat die best snel draait 1e ,2e keer)quote:Op maandag 16 maart 2009 20:09 schreef Badabingea het volgende:
Wel jammer dat in de finale die dingen steeds minder hard gaan draaien als je er vaak af valt. Maarja, anders komen mensen er nooit overheen.
weglaten niet..beter castenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die Belgen klinken minder amateuristisch trouwens, lachen is ook minder nep.
Altijd als ze zo'n praatje staan te maken, dan staat die Dennis met zn handen in zn zakken, en Klaas staat nerveus te bewegen met zijn handen. Als de ene aan het praten is gaat de andere instemmend staan kijken naar de andere. Echt erg slecht hoor, hadden ze beter geheel weg kunnen laten.
als jij dat wilquote:Op zondag 22 maart 2009 20:44 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet![]()
(Ben je nog steeds Voyeur?)
Zo sta je te kotsen en zo ren je dat hele ding overquote:
Dat viel me gelijk al op. Achja, anders duurt het sowieso nog wel een half uur.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:23 schreef DJ_Ryow het volgende:
stom zeg, die opstakels langzamer laten draaien (of zelfs stopzetten) als het een deelnemer niet lukt
Werkt hier prima. Zowel via Firefox als IE.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:44 schreef MevrouwLili het volgende:
Ligt het aan mij of werkt WipeOut niet op rtl-gemist? Of kan het liggen aan het feit dat ik in het buitenalnd zit? (heb windows, en de rest van de prgramma's werkt wel)
Daarom heet je Firefoxquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Werkt hier prima. Zowel via Firefox als IE.
Kan misschien kloppen dat het niet werkt omdat je in het buitenland zit. Vanaf NL kan je namelijk ook geen afleveringen van Heroes via de website van NBC zien.
Neehee, ik heet FireFox1quote:
Volgens mij komt er geen tweede seizoen.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:38 schreef bbrother het volgende:
Kun je je nog opgeven voor Wipeout?
op de website niets te vinden erover
Het scoort toch best goedquote:Op zondag 29 maart 2009 20:39 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Volgens mij komt er geen tweede seizoen.
Dat ding gaat ook best snel als je het zo ziet, of zou dat trucage zijn?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:41 schreef Jnk18 het volgende:
Ik zou ook helemaal gek worden van die dizzy dummy, pff 1 keer en zou al ziek zijn
Mwoah, 12e tijd 2.09 en twee kandidaten die zo ongeveer een minuut over het parcours deden, jij hebt hoge verwachtingen....quote:
Ja met slecht bedoel ik eigenlijk goedquote:Op zondag 5 april 2009 20:59 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Mwoah, 12e tijd 2.09 en twee kandidaten die zo ongeveer een minuut over het parcours deden, jij hebt hoge verwachtingen....
Ik vind het ook een beetje saai vandaagquote:Op zondag 5 april 2009 21:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja met slecht bedoel ik eigenlijk goed, ik zag niet zoveel dikkertjes en gekke belgen.
Tja, zolang er geen "bijzondere" deelnemers zijn is er niet veel aan. De hindernisbaan is iedere keer bijna hetzelfde en de finalebaan zowiezo. Dat heb je na een paar keer wel gezien idd...quote:Op maandag 6 april 2009 10:11 schreef SigmundFreud het volgende:
731.000 kijkers, 100000 minder dan vorige week. Ik heb het begin gekeken maar het nieuwe is er wel van af eigenlijk.
Als je in Laren zou wonen zou je dagelijks BN-ers bij de AH en ALDI tegenkomen.quote:Op zondag 12 april 2009 07:24 schreef apestaartje het volgende:
Even een vraagje tussendoor, omdat het door mijn hoofd blijft spoken: Heeft iemand enig idee of Wytske Kenemans banden heeft met het dorpje Nistelrode (ik woon er)? Zo ja, welke?
Het moet d'r haast wel zijn, maar aan de andere kant: Die tv-types gaan normaliter toch lekker aan de zuip op een of ander supertrendy randstedelijk/Goois terrasje? Die gaan zo'n dorpje toch niet
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:13 schreef Paul het volgende:
Is er ook een filmpje van die man/vrouw die zo over de rode ballen was gekomen?
Ik vind haar een schatje.quote:Op maandag 20 april 2009 07:24 schreef female81 het volgende:
Die Annelies uit aflevering 2 was wel het hoogtepunt van deze serie, naast Kelly van gisterenavond.
quote:Tweede seizoen Wipeout in voorjaar 2010 bij RTL 5
Het tweede seizoen van de Nederlandse Wipeout gaat in het voorjaar van 2010 van start bij RTL 5. Het programma wordt opnieuw gepresenteerd door het twee- tal Dennis Weening en Klaas van der Eerden, terwijl Wytske Kenemans aan de zijlijn staat bij het grootse parcours in Argentinië. “Het parcours, dat bekend staat als ’s werelds grootste en meest extreme hindernisbaan, heeft dit seizoen naast bekende obstakels ook nieuwe, uitdagende hindernissen in petto“, vertelt een woordvoerster van RTL 5.
http://www.mediacourant.nl/?p=44023
YEAHquote:
misschien moet je je melden bij rtlquote:Op woensdag 11 november 2009 16:53 schreef Gamer_V het volgende:
Maar waar kan ik me opgeven
Edit: http://www.endemol.nl/Organisatie/default.aspx?fID=6365&rID=2362&hl=wipeout maar die is wel al een jaar oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |