Zag er af en toe vrij pijnlijk uit jaquote:
nee maar ik ga wel voor je zoekenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zag er af en toe vrij pijnlijk uit ja![]()
Wel weer een leuke afleveringVooral dat met Mario was leuk gedaan
![]()
Weet trouwens iemand hoe ik me hiervoor moet inschrijven? Ik wil hier echt serieus aan deelnemen
Super! Dank je welquote:Op zondag 8 maart 2009 22:09 schreef Anonymousz het volgende:
Firefox
http://www.medianieuwtjes.nl/?p=6612
de email adres stta ook er bij
TOP ga ik ook kijkenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Super! Dank je wel![]()
Ga eerst Balls of Steel kijken (aanrader mensen!!) en ga daarna een mailtje opstellen.
Iets wat ik ook zeker zou willen, dit soort shows zijn tof, maar ik denk dat het eerste seizoen al helemaal gefilmd is. Dus dat is wat laat. Tenminste, dat denk ik. Seizoen 2 misschien ...quote:Op zondag 8 maart 2009 22:04 schreef drummerdude het volgende:
Moet je anders RTL even voor mailen of zo, ik kan het ook niet 1,2,3 vinden
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:30 schreef Anonymousz het volgende:
volgens mij heb je ook de japanse wipeout soort van
weet iemand hoe het heet?
MXC - Most Extreme Elimination Challengequote:Op zondag 8 maart 2009 22:30 schreef Anonymousz het volgende:
Ik heb het gegoogeled - verrassend genoeg, dezelfde footage (iig zelfde uitdagingen), alleen ander commentaar. Dat commentaar is afgrijselijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:00 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
MXC - Most Extreme Elimination Challenge
Hilarische commentaar is daarbij, echt lachen.
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:30 schreef Anonymousz het volgende:
Nee dat is niet echt vergelijkbaar (wel veel leuker trouwens xD). Ik denk dat ie Viking bedoelt:quote:Op zondag 8 maart 2009 23:06 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik heb het gegoogeled - verrassend genoeg, dezelfde footage (iig zelfde uitdagingen), alleen ander commentaar. Dat commentaar is afgrijselijk.
http://video.google.com/videoplay?docid=5214388990912034244
Oud bericht.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Super! Dank je wel![]()
Ga eerst Balls of Steel kijken (aanrader mensen!!) en ga daarna een mailtje opstellen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |