Zo sta je te kotsen en zo ren je dat hele ding overquote:
Dat viel me gelijk al op. Achja, anders duurt het sowieso nog wel een half uur.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:23 schreef DJ_Ryow het volgende:
stom zeg, die opstakels langzamer laten draaien (of zelfs stopzetten) als het een deelnemer niet lukt
Werkt hier prima. Zowel via Firefox als IE.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:44 schreef MevrouwLili het volgende:
Ligt het aan mij of werkt WipeOut niet op rtl-gemist? Of kan het liggen aan het feit dat ik in het buitenalnd zit? (heb windows, en de rest van de prgramma's werkt wel)
Daarom heet je Firefoxquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Werkt hier prima. Zowel via Firefox als IE.
Kan misschien kloppen dat het niet werkt omdat je in het buitenland zit. Vanaf NL kan je namelijk ook geen afleveringen van Heroes via de website van NBC zien.
Neehee, ik heet FireFox1quote:
Volgens mij komt er geen tweede seizoen.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:38 schreef bbrother het volgende:
Kun je je nog opgeven voor Wipeout?
op de website niets te vinden erover
Het scoort toch best goedquote:Op zondag 29 maart 2009 20:39 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Volgens mij komt er geen tweede seizoen.
Dat ding gaat ook best snel als je het zo ziet, of zou dat trucage zijn?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:41 schreef Jnk18 het volgende:
Ik zou ook helemaal gek worden van die dizzy dummy, pff 1 keer en zou al ziek zijn
Mwoah, 12e tijd 2.09 en twee kandidaten die zo ongeveer een minuut over het parcours deden, jij hebt hoge verwachtingen....quote:
Ja met slecht bedoel ik eigenlijk goedquote:Op zondag 5 april 2009 20:59 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Mwoah, 12e tijd 2.09 en twee kandidaten die zo ongeveer een minuut over het parcours deden, jij hebt hoge verwachtingen....
Ik vind het ook een beetje saai vandaagquote:Op zondag 5 april 2009 21:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja met slecht bedoel ik eigenlijk goed, ik zag niet zoveel dikkertjes en gekke belgen.
Tja, zolang er geen "bijzondere" deelnemers zijn is er niet veel aan. De hindernisbaan is iedere keer bijna hetzelfde en de finalebaan zowiezo. Dat heb je na een paar keer wel gezien idd...quote:Op maandag 6 april 2009 10:11 schreef SigmundFreud het volgende:
731.000 kijkers, 100000 minder dan vorige week. Ik heb het begin gekeken maar het nieuwe is er wel van af eigenlijk.
Als je in Laren zou wonen zou je dagelijks BN-ers bij de AH en ALDI tegenkomen.quote:Op zondag 12 april 2009 07:24 schreef apestaartje het volgende:
Even een vraagje tussendoor, omdat het door mijn hoofd blijft spoken: Heeft iemand enig idee of Wytske Kenemans banden heeft met het dorpje Nistelrode (ik woon er)? Zo ja, welke?
Het moet d'r haast wel zijn, maar aan de andere kant: Die tv-types gaan normaliter toch lekker aan de zuip op een of ander supertrendy randstedelijk/Goois terrasje? Die gaan zo'n dorpje toch niet
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:13 schreef Paul het volgende:
Is er ook een filmpje van die man/vrouw die zo over de rode ballen was gekomen?
Ik vind haar een schatje.quote:Op maandag 20 april 2009 07:24 schreef female81 het volgende:
Die Annelies uit aflevering 2 was wel het hoogtepunt van deze serie, naast Kelly van gisterenavond.
quote:Tweede seizoen Wipeout in voorjaar 2010 bij RTL 5
Het tweede seizoen van de Nederlandse Wipeout gaat in het voorjaar van 2010 van start bij RTL 5. Het programma wordt opnieuw gepresenteerd door het twee- tal Dennis Weening en Klaas van der Eerden, terwijl Wytske Kenemans aan de zijlijn staat bij het grootse parcours in Argentinië. “Het parcours, dat bekend staat als ’s werelds grootste en meest extreme hindernisbaan, heeft dit seizoen naast bekende obstakels ook nieuwe, uitdagende hindernissen in petto“, vertelt een woordvoerster van RTL 5.
http://www.mediacourant.nl/?p=44023
YEAHquote:
misschien moet je je melden bij rtlquote:Op woensdag 11 november 2009 16:53 schreef Gamer_V het volgende:
Maar waar kan ik me opgeven
Edit: http://www.endemol.nl/Organisatie/default.aspx?fID=6365&rID=2362&hl=wipeout maar die is wel al een jaar oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |