Dat was Heidfeld bij de Medical Carquote:Op zondag 17 mei 2009 15:28 schreef franklop het volgende:
Niet de eerste keer dat iemand op de safety car rijdt, meen me te herinneren dat Massa(?) in Brazilië een deur eruit reed
Heidfeld (maar die safetycar stond stil)http://www.youtube.com/watch?v=_weZL57qgZ0quote:Op zondag 17 mei 2009 15:28 schreef franklop het volgende:
Niet de eerste keer dat iemand op de safety car rijdt, meen me te herinneren dat Massa(?) in Brazilië een deur eruit reed
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk.....
Wel al veel in beeld geweest dus de sponsors kunnen tevreden zijn![]()
![]()
was in ieder geval een sauberquote:Op zondag 17 mei 2009 15:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was Heidfeld bij de Medical Car
Weet iemand of er een live stream is? Zit nu buiten, dus niet binnen bereik van de tvquote:Op zondag 31 mei 2009 14:35 schreef UnoclaM het volgende:
RACE 2 op Valencia gaat over een klein half uurtje beginnen, race 1 was zeer de moeite waard - veel gevechten in het middenveld. coronel start straks op p 3
Normaal gesproken vind je hier altijd live streams:quote:Op zondag 31 mei 2009 15:26 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Weet iemand of er een live stream is? Zit nu buiten, dus niet binnen bereik van de tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |