Volendam thuisquote:Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Goede aankoop die Tomasson, hoeveel punten heeft ie al gewonnen voor Feyenoord, 3 of 4?
geen idee, maar met 61 goals doet ie het toch aardig bij onsquote:Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Goede aankoop die Tomasson, hoeveel punten heeft ie al gewonnen voor Feyenoord, 3 of 4?
Hij heeft net zo veel goals gemaakt als Cvitanich, alleen hij kostte een stuk minder en had er minder wedstrijden voor nodig.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zou willen dat wij die topper Sulejmani hadden.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij heeft net zo veel goals gemaakt als Cvitanich, alleen hij kostte een stuk minder en had er minder wedstrijden voor nodig.
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:02 schreef Ruud het volgende:
[..]
geen idee, maar met 61 goals doet ie het toch aardig bij ons
Scoorde twee keer tegen de joden, dan ben je in principe al binnen voor de rest van het seizoen....quote:Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Juweeltjes.quote:
Je moet me wel hebben de laatste tijd, zit je wat dwars?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Happel en consorten zouden dat wel gezegd hebben.
Ik twijfelde al tussen Fer en Nieveld, allebei zo'n aparte neus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |