abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2009 @ 22:21:36 #51
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_66842171
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:11 schreef Rots het volgende:

[..]

Grappie joh, goed idd dat je geen troll-tt plaatst.

Gitaarsnaar het enige wat jij hier altijd zegt is Feyenoord

TVP's worden verwijderd, dit soort tvp's niet..
pi_66842349
Tja, beetje krom inderdaad. Volgens mij hoef je alleen iets anders te typen dan TVP en dan is het goed.
  zondag 8 maart 2009 @ 22:26:19 #53
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66842453
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:11 schreef Rots het volgende:

[..]

Grappie joh, goed idd dat je geen troll-tt plaatst.

Gitaarsnaar het enige wat jij hier altijd zegt is Feyenoord

is een verkapte tvp ja. Problemen mee?
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_66842520
Nee geen problemen mee hoor. Vind het alleen raar dat ik altijd van jou Feyenoord zie, en verder nooit inhoudelijke posts ofzo. Maar moet jij weten.
  zondag 8 maart 2009 @ 22:31:31 #55
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66842722
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:27 schreef Rots het volgende:
Nee geen problemen mee hoor. Vind het alleen raar dat ik altijd van jou Feyenoord zie, en verder nooit inhoudelijke posts ofzo. Maar moet jij weten.
ow nou, ik post idd niet echt inhoudelijk hoor, omdat het meeste wat hier gepost wordt meestal open deuren intrappen is en meestal mijn mening al door een ander is verkondigd.

En aangezien deze topics toch niet echt super snel gaan (itt tot ajax), kan mijn tvp'tje er wel bij.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_66843320
geen idee of iemand het al gepost heeft..
quote:
Jorien van den Herik geeft verklaring in Studio Voetbal

Jorien van den Herik geeft straks in Studio Voetbal een uitgebreide verklaring over Feyenoord, dit meldde Jack van Gelder. Wat hij precies gaat zeggen is nog onduidelijk. Dit is de eerste keer, na zijn vertrek bij Feyenoord, dat hij in de media weer iets van zich laat horen.

Het is ook nog niet bekend of hij dit zelf in de uitzending doet.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-studio-voetbal.html
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_66843350
dat dus
  zondag 8 maart 2009 @ 22:45:07 #58
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66843366
Spannend.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66843415
Jorien
Hopelijk meld hij dat hij terug komt!
  zondag 8 maart 2009 @ 22:46:50 #60
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66843450
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jorien
Kan je weer een topic openen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66843466
Comeback van de GKL
pi_66843483
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Nou das wel het laatste wat ik hoop!
pi_66843510
quote:
Stuk steen oorzaak blessure Timmer
Het slechte veld van De Graafschap heeft doelman Henk Timmer van Feyenoord opgebroken. De 37-jarige keeper van de Rotterdamse ploeg ontbrak zondag in de uitwedstrijd tegen NAC Breda (1-2) door een knieblessure.

Die had hij volgens zijn trainer Leon Vlemmings opgelopen in de uitwedstrijd van twee weken geleden tegen de Superboeren (0-2).

Opvallend genoeg wasTimmer, die na dit seizoen weg moet uit De Kuip, vorige week in de thuiswedstrijd tegen Vitesse (2-2) nog wel gewoon van de partij bij Feyenoord.

,,Op het veld van De Graafschap is in het doelgebied voor de wedstrijd een kruiwagen met zand gestort,’’ legde Vlemmings in Breda uit.

,,Daarin zaten nota bene stenen, glas en kastanjes. Henk is tijdens de wedstrijd op een steen gevallen. Daaraan hield hij een dikke knie over. Door aangepast te trainen, kon hij blijven meedoen. Afgelopen zaterdag kreeg hij echter een reactie in die knie, waardoor hij tegen NAC niet kon spelen. Jammer.’’

Rob van Dijk (40) toonde zich voor de vijfde keer dit seizoen, inclusief de UEFA Cup, een goede vervanger van Timmer. De laatste is waarschijnlijk wel weer hersteld voor de komende thuiswedstrijd zondag tegen PSV. Ook Diego Biseswar, die eveneens tegen NAC ontbrak wegens een knieblessure, is voor dat duel vrijwel zeker weer speelklaar.

Verdediger Kevin Hofland, die in Breda uitviel met een hoofdblessure, vormt voor de wedstrijd tegen de Eindhovenaren een twijfelgeval.

Bron: AD.nl
En was dit al bekend ?
pi_66843536
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:47 schreef Luni het volgende:

[..]

Zou onze redding zijn!
pi_66843549
Zat vandaag in een NAC vak op een plek van een zakenrelatie en heb genoten. Heerlijk om die gefrustreerde reacties te horen van NAC supporters.

Die blessure van Kevin Hofland zag er eng uit trouwens. Gelukkig valt het mee.

Wat was NAC trouwens dom bezig de laatste minuten? Daar had de scheidsrechter makkelijk één of meerdere rode kaarten voor kunnen en mogen trekken wat mij betreft. Gefrustreerde bende daar.

Mooi was dat de spelers niet begrepen dat ze Feyenoord alleen maar in de kaart speelden (de tijd tikte door) met hun overdreven agressieve gedrag.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 8 maart 2009 @ 22:49:47 #66
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_66843594
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:47 schreef Luni het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, die kale knikker heb ons achtergelaten met een enorme puinhoop...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_66843667
Gokje: Hij zal wel ook gaan investeren in Feyenoord?
pi_66843799
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:51 schreef Joeriii het volgende:
Denk het wel!

Wat een held
  zondag 8 maart 2009 @ 22:55:35 #69
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_66843844
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:51 schreef Joeriii het volgende:
Juist het tegenovergestelde denk ik.
pi_66844006
Jorien hoeft alleen terug te komen als ie echt dag en nacht in het Maasgebouw blijft oftewel: met strakke hand regeert. Dat ging destijds wel goed.

Ben zeer benieuwd.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_66844101
Jorien van den Herik komt niet terug. Tuurlijk niet, wees reeël.

Ik denk dat hij een boekje gaat open doen over de financiën of het bestuur ten tijde van zijn bewind, of een statement over zijn visie achter de teneergang van Feyenoord ofzo, of hij heeft meer nieuws over de investeerders van Feyenoord of de eisen die het bestuur hieraan stelt.

Dat denk ik en lijkt mij ook het meest logisch.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tomatenboer op 08-03-2009 23:13:54 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 8 maart 2009 @ 23:05:26 #72
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66844270
Jorien hoeft zijn kop niet meer te laten zien bij Feijenoord. Mocht hij dat wel doen dan stomp ik hem persoonlijk het Maasgebouw weer uit.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_66844708
quote:
Op zondag 8 maart 2009 23:05 schreef Happel het volgende:
Jorien hoeft zijn kop niet meer te laten zien bij Feijenoord. Mocht hij dat wel doen dan stomp ik hem persoonlijk het Maasgebouw weer uit.
Een dergelijke persoonlijkheid zou ik wel graag zien bij Feyenoord. Die Gudde moet echt optiefen in elk geval.
  zondag 8 maart 2009 @ 23:37:07 #74
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66845411
quote:
Op zondag 8 maart 2009 23:17 schreef Crane het volgende:

[..]

Een dergelijke persoonlijkheid zou ik wel graag zien bij Feyenoord. Die Gudde moet echt optiefen in elk geval.
Dat sowieso. GLK hoeft zijn kop echter nooit meer te laten zien bij Feijenoord, de paljas.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_66845557
Volgens Hugo Borst staat het vast dat het geld er gaat komen, en hij gaat er vanuit dat de directie nog voor deze zomer sneuvelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')