5 t/m 8 is maar play offs dus wel hopen dat Beker finale Twente - Herenveen wordt. Dan is 9 ook nog genoeg wat al een stuk makkelijker is.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:29 schreef Rots het volgende:
Nieveld is die rechter op de foto. Fer naast Wijnaldum, wat een schatjes toch ook.![]()
Wel vreemd Schiedammert dat je de "play-offs" een sprookje noemt terwijl we er maar 5 punten vanaf staan. Denk dat we vooral op Utrecht moeten letten, die krijgen nog een zwaar programma en staan maar 7 punten voor op ons.
Utrecht
15 mrt '09, 14:30 FC Utrecht AZ
22 mrt '09, 14:30 FC Volendam FC Utrecht
4 apr '09, 18:45 FC Utrecht FC Groningen
11 apr '09, 19:45 PSV FC Utrecht
19 apr '09, 14:30 FC Utrecht SC Heerenveen
26 apr '09, 14:30 Vitesse FC Utrecht
3 mei '09, 14:30 FC Utrecht Feyenoord
10 mei '09, 14:30 Heracles Almelo FC Utrecht
Ze halen tot ons max. 6 punten zou je zeggen, maarja dat is het beste scenario.
Heeft NAC ook nog een lastig programma? Dat verschil is ook niet echt groot. Utrecht kunnen we nog wel voorbij gaan denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:35 schreef Rots het volgende:
Tja, die bekerfinale verwacht ik eigenlijk wel. Maar je weet het nooit natuurlijk.. Utrecht en NEC moeten we allebei voorbij kunnen als ze in deze vorm blijven. En wij natuurlijk de stijgende lijn voortzetten, het liefst al tegen PSV.
Nou ik denk dat Ajax en PSV niet in de Play-ofs komen. Bekerfinale Twente - Herenveen. Dan is 6-9 play offs. Enige team die dan lastig zal zijn is Groningen.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:35 schreef DonRaja het volgende:
5t/m8? zul je zien dat we het met veel pijn en moeite alsnog halen en dan klop krijgen van groningen/psv/ajax vul maar een playoff drama-tegenstander in...
voor alle duidelijkheid, de plee offs halen noem ik een sprookje, niet de plee offs zelf hequote:Op maandag 9 maart 2009 18:29 schreef Rots het volgende:
Nieveld is die rechter op de foto. Fer naast Wijnaldum, wat een schatjes toch ook.![]()
Wel vreemd Schiedammert dat je de "play-offs" een sprookje noemt terwijl we er maar 5 punten vanaf staan. Denk dat we vooral op Utrecht moeten letten hopen, die krijgen nog een zwaar programma en staan maar 7 punten voor op ons.
Utrecht
Volendam uit is echt zo'n wedstrijd die je kan verliezen. Kunstgras, ze zijn zelf lekker bezig en met de 5-0 thuis in het achterhoofd zie ik ze Volendam nog wel onderschatten ook, zelfs als je dik klop krijgt in Alkmaar.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:01 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
voor alle duidelijkheid, de plee offs halen noem ik een sprookje, niet de plee offs zelf he![]()
gelukkig is ons programma ook niet zo zwaar he![]()
psv thuis
az uit
volendam uit
heracles thuis
twente thuis
ado uit
utrecht uit
roda thuis
als het ff tegenzit halen wij tot utrecht ook maar 6 punten
van psv, az en twente ga je naar mijn inzien van verliezen, dan blijven tot utrecht volendam, heracles en ado de ploegen waar je van zou kunnen winnen, maar wat je niet zomaar doet, zeker niet dit seizoen
Die conclusie trok ik ook uit zijn posts, ja. Jammer.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:22 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
omdat hij van mening is dat je bij de capuchon dragende iq en hersenloze supporters hoort misschien, anders zou ik het ook niet weten
Rechter is Leerdam (maar Leerdam gelukkig geen rechterquote:Op maandag 9 maart 2009 18:29 schreef Rots het volgende:
Wel vreemd Schiedammert dat je de "play-offs" een sprookje noemt terwijl we er maar 5 punten vanaf staan. Denk dat we vooral op Utrecht moeten letten hopen, die krijgen nog een zwaar programma en staan maar 7 punten voor op ons.
Utrecht
Stond hier gisteren ook, maar toen was je waarschijnlijk te dronken.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Op verschillende sites lees ik dat HSV El Ahmadi van de zomer over wilt nemen.
Pff die Kale, gebruikt de huidige situatie mooi om z'n eigen falen te verbloemen. Mensen vergeten snel, te snel. Nu hoor je overal weer Jorien dit, Jorien dat. Die Derksen vooropquote:Op maandag 9 maart 2009 19:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Die conclusie trok ik ook uit zijn posts, ja. Jammer.
Dat verhaal van die kale was ook weer een mooi staaltje van hoe veeg ik mijn straatje schoon. Hij vergeet voor het gemak dat we destijds onder curatele stonden.
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:05 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik zou willen dat wij die topper Sulejmani hadden.Die 16 miljoen is geen geld voor zo'n geweldige en rendabele speler.
Nou bieden ze 15 miljoen dan zou ik er toch heel hard over nadenken. Ik zou hem eigenlijk gewoon verkopen. Ook al krijgen we 30-60 miljoen. Kan dit mooi gebruikt worden om de schuld af te lossen.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Stond hier gisteren ook, maar toen was je waarschijnlijk te dronken.![]()
Feijenoord moet proberen hem te houden. Zou zonde zijn om nu al weg te doen.
Lijkt mij welquote:Op maandag 9 maart 2009 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
15 miljoen voor El Ahmadi lijkt me niet dat HSV dit gaat betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |