Dan voel ik mij hooguit herhaalzuchtig.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:46 schreef Fastmatti het volgende:
Hebben jullie dat nu ook? Dat als je de frontpage leest dat als je de frontpage leest dat je dan jezelf verheven voelt.
From fairest posteriors we desire .RAR files.quote:
Wablief?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:49 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
From fairest posteriors we desire .RAR files.
Een kleine stap voor de man, een grote voor de mannelijkheid?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:53 schreef Sam_Spade het volgende:
En een sociale reuzenschrede.
kan je het zelf niet af?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:06 schreef Aoristus het volgende:
Ik zou willen dat Nautillus nu met een vlijmscherpe correctie langskwam
Ieder zijn kwaliteitenquote:
http://www.nu.nl/algemeen(...)kanker-gevonden.htmlquote:Enzym achter verspreiding kanker gevonden
Uitgegeven: 8 maart 2009 15:26
Laatst gewijzigd: 8 maart 2009 15:31
LONDEN - Wetenschappers hebben voor het eerst een belangrijk enzym ontdekt dat achter de verspreiding van kanker in het lichaam zit.
Hoofdonderzoeker Janine Erler van het Britse Instituut voor Kankeronderzoek omschreef de vondst als het ontbrekende puzzelstuk waar wetenschappers naar zochten. Dat berichtte de Britse omroep BBC zondag.
Het enzym lysyl-oxidase zendt signalen uit om andere delen van het lichaam voor te bereiden op de komst van kankercellen. Zonder dit voorbereidingsproces zou die nieuwe omgeving te vijandig zijn voor kanker.
Borstkanker
Onderzoekers bestudeerden borstkanker in muizen, maar zijn ervan overtuigd dat de resultaten ook van toepassing zijn op mensen en tevens gelden voor andere vormen van kanker.
Bij 90 procent van de mensen die overlijden aan kanker, vormen uitzaaiingen de doodsoorzaak. Uitzaaiingen zijn erg moeilijk te behandelen. Deze ontdekking biedt hoop op het ontwikkelen van een medicijn dat de acties van het enzym tegengaat.
Volgens mij zal de unie alleen maar sterker uit deze crisis naar voren komen.quote:
Geloof je dat echt? Ik zet er wel een pilsje op dat dit de unie zwaar zal verzwakken, mogelijk helemaal uit elkaar doen vallen. Je ziet nu al hoe lidstaten verdragen en afspraken negeren, hoe er zelfs tegen elkaar protectionistische maatregelen worden genomen.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij zal de unie alleen maar sterker uit deze crisis naar voren komen.
Daar wil ik wel een kratje pils op zetten. Uiteraard zal de unie wel op de proef gesteld worden en zullen er een aantal aanpassingen gedaan moeten worden. Maar in totaal denk ik dat het de unie zal versterken.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:34 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Geloof je dat echt? Ik zet er wel een pilsje op dat dit de unie zwaar zal verzwakken, mogelijk helemaal uit elkaar doen vallen. Je ziet nu al hoe lidstaten verdragen en afspraken negeren, hoe er zelfs tegen elkaar protectionistische maatregelen worden genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |