nee maar kan me niet echt concentreren op die diepgaande beleidsstukken na alle indrukken van vandaag dus ben maar simpel typwerk gaan doen. Maar eigenlijk geen zin in.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Whehehe een weggegooide dag dus zo weinig is er te doen?
Leuk, beleid. Vanavond ook weer beleid op bestuurskunde.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:11 schreef becky27 het volgende:
[..]
nee maar kan me niet echt concentreren op die diepgaande beleidsstukken na alle indrukken van vandaag dus ben maar simpel typwerk gaan doen. Maar eigenlijk geen zin in.
Ik weet wel dat er elke ochtend rond 7 uur op het plein achter bij de Paul Krugerlaan aan de Delftselaankant (u volgt mij nog?) een aantal Chinezen verzamelen met hun radiootje om oefeningen te gaan doen. Maar of je dat zoekt?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:32 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil gaan tai chi-en. Iemand nog tips voor een goede tent in Den Haag?
Om 7 uur zit ik al lang en breed in de autoquote:Op maandag 9 maart 2009 17:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er elke ochtend rond 7 uur op het plein achter bij de Paul Krugerlaan aan de Delftselaankant (u volgt mij nog?) een aantal Chinezen verzamelen met hun radiootje om oefeningen te gaan doen. Maar of je dat zoekt?
geeeeeeen idee waar je dat kan doen.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:47 schreef MissMSX het volgende:
Vooral bekend van dit soort plaatjes:
[ afbeelding ]
In principe is het een martial art ja
het zal eens niet zo zijn!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:51 schreef admiraal_anaal het volgende:een naamtopic en wie laat zich niet zien hier?
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:04 schreef Atreidez het volgende:
Ik kom eigenlijk me hele leven al bij Yang Sing op de Fred.. Nooit klachten
Waarom perse de N97 dan? Kheb nog een 3310 voor jequote:Op maandag 9 maart 2009 20:47 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil zo graag de N97 , daar kan ik wel een heel topic over volschrijven
Oh en ik wil een nieuwe auto
Er zullen inderdaad vast leukere modellen zijn , net als alle andere dingenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]van Nokia, wel leuk ding maar of het nou echt zoooo leuk is.... ken leukere modellen
Espritquote:Op maandag 9 maart 2009 21:20 schreef Jill-RMC het volgende:
Shoppen![]()
Van de week ook heerlijk mezelf uitgeleefd bij de duitse H&M en Esprit. Ze hebben daar in dat flutwinkelcentrumpje tenminste nog dingen die hier meteen op dag 1 al uitverkocht zijn en ook nog in maten die ik aan kan
Ja we zijn nieuwsgierig Altreidez, vertelquote:Op maandag 9 maart 2009 21:35 schreef becky27 het volgende:
ik ben ook nieuwsgiering naar raceverhalen
Wat heb jij een moeilijke naamquote:
Ik heb lekker biefstukreepjes gemarineerd in een ketjap marinade, daarna een champignons roerbakmix gemaakt, gebakken, biefstuk reepjes erna kort aangebakken, alles bij elkaar en afgemaakt met een soja sausquote:Op maandag 9 maart 2009 17:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat staat er bij de haagse fokkers vanaaf op tafel? Wij eten vanaaf gewoon brood met balletje gehakt, eiersalade, tomatensoep..... wel zelf gemaakt allemaal dan:P
Jurkjes zijn uberhauptquote:Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef zeemonster het volgende:
[..]
EspritHet overgrote deel aan truitjes/shirtjes/truien in mijn kast zijn van Esprit
.
Oh en jurkjes/Tuniekjes van Esprit. De broeken van hun zitten niet zo mooi bij mij helaas.
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb lekker biefstukreepjes gemarineerd in een ketjap marinade, daarna een champignons roerbakmix gemaakt, gebakken, biefstuk reepjes erna kort aangebakken, alles bij elkaar en afgemaakt met een soja saus.
Ik wil best een keer voor jullie koken hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Klinkt goedik zeg een dinermeet bij Ratmen
quote:
Blond?quote:
De standaard reactie van een doorzonvrouwquote:
je zei nog net niet doorzontrut! ha haquote:Op maandag 9 maart 2009 21:58 schreef Atreidez het volgende:
[..]
De standaard reactie van een doorzonvrouwJill vind t vast wel leuk!
Maar jij bent ook net een ventquote:Op maandag 9 maart 2009 22:18 schreef becky27 het volgende:
[..]
je zei nog net niet doorzontrut! ha ha
hier zijn de racegames voor de x-box aanwezig, en natuurlijk mario kart ha ha
Op de juiste punten man, op de juiste punten vrouw. U bent een erg goede combiquote:
ha ha thanx!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:20 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Op de juiste punten man, op de juiste punten vrouw. U bent een erg goede combi.
Gran Turismo 2quote:Op maandag 9 maart 2009 21:56 schreef Jill-RMC het volgende:
Vroeger ook een hele tijd verslaafd geweest aan Gran TurismoOw en Need For Speed. Sindsdien wel een gruwelijke hekel aan Mazda Demio's.
Dat ziet er wel een stuk beter uit dan die PS2 spellen van vroegâh
Hee mijn kind vind kermis leukquote:
Nietsquote:Op maandag 9 maart 2009 22:23 schreef becky27 het volgende:
[..]
ha ha thanx!
weet niet wat ik er nog meer op moet zeggen eigenlijk![]()
Dat soort attracties vertrouw ik op een kermis om een of andere reden nooit ...quote:Op maandag 9 maart 2009 22:21 schreef zeemonster het volgende:
Het schiet mij ineens te binnen dat er in April weer kermis is , kermis meet!
Op het Lange Voorhout(of het Korte , geen idee) stond een paar jaar terug zo een onwijs groot apparaat dat omhoog ging en dan ronddraaide.
Ik dacht dat het niet zo eng was... mijn hart is sindsdien ouder als de rest van mijn lichaam
Ik ben jouw kind niet hèquote:Op maandag 9 maart 2009 22:26 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Hee mijn kind vind kermis leuk. En mijn vriendinnen vonden mij een watje dat ik niet in dat enge ding ging... dus ja dan ga je
(ze hebben gelijk overigens!)
Ik ook niet dat maakte het toen nog veel enger!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:32 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat soort attracties vertrouw ik op een kermis om een of andere reden nooit ...
Zo lang ik er zelf maar niet op hoef, zijn paarden best leukquote:Op maandag 9 maart 2009 22:43 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik ook niet dat maakte het toen nog veel enger!
Ach nu heeft mijn dochter geen oog meer voor kermis , ze wil op Paardrijden(niet veel minder eng in mijn ogen).
Zolang je maar niet naar Berestein gaatquote:Op maandag 9 maart 2009 22:59 schreef zeemonster het volgende:
Ze mag van mij op paardrijles. Mooi idee voor komend weekend , langs een paardenmanege gaan .
Een vriendin van mij was al na 3 weken nadat ze d'r paard daar had gestald alcoholistquote:Op maandag 9 maart 2009 23:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zolang je maar niet naar Berestein gaatdies echt kut
Uh, reuzenrad?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:21 schreef zeemonster het volgende:
Op het Lange Voorhout(of het Korte , geen idee) stond een paar jaar terug zo een onwijs groot apparaat dat omhoog ging en dan ronddraaide.
Jill spottenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:05 schreef Atreidez het volgende:
Gewoon goed naar buiten kijken in mijn geval.. Zelfs Jill zal af en toe weleens naar Hoogendoorn moeten voor een pak suiker of koffiemelk
Zo probeer ik regelmatig Zeemonster te spotten bij de Appie, maar tot op heden zonder succes...quote:
Misschien eens in stadscamo proberen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo probeer ik regelmatig Zeemonster te spotten bij de Appie, maar tot op heden zonder succes...
Ik heb gewonnen! Ik zag haar (zeemonster) lopen nabij de megastores,......wat heb ik gewonnen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Misschien eens in stadscamo proberen?
Nieuwe sport, "Spot de haagse fokster in het wild"
Een plasma TV naar keuze, te betalen uit eigen budget. Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb gewonnen! Ik zag haar (zeemonster) lopen nabij de megastores,......wat heb ik gewonnen?
Hoe avontuurlijk moet die fietsbuddy zijn?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:41 schreef Atreidez het volgende:
Ik zoek ook nog een avontuurlijke fietsbuddy voor van de zomer. Iets voor jou Elegy, met je mishandelde knietje? En dan bedoel ik dus met een (semi)atb een beetje zand en modder afwisselen met asfalt
Whoehoe! Dan heb ik er ook 1 in de slaapkamer, wat een weelde .....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een plasma TV naar keuze, te betalen uit eigen budget. Gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |