Ja zie je, daar ga je alquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:34 schreef Elegy het volgende:
Ik heb vorig jaar geboard, vier dagen later was mijn kont nog steeds blauw
Kan je wel naar huis vliegenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja zie je, daar ga je al, met mijn geluk breek ik alles af.
Heb je ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:57 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Oeh!
Het mag nog!
Goeiemoggûh mensûh..
*deelt koffie en koejes uit*
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:03 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Kijk, een man naar m'n hart!![]()
Tuurlijk heb ik thee!
Zo ouderwetsquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zo ouderwets, tegenwoordig is het toch meer 'erop en erover, wassen en afdrogen'? Zo niet, dan heb ik niets gezegd hoor
:)
quote:
Als je je overal thuis voelt ga je nooit vreemdquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:49 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
![]()
![]()
omg!
meen je dat?
Wat is er gebeurd met trouw en tot de dood je schijt scheid?
Ik zou nóóóóit vreemdgaan..
Denk ik![]()
Ik denk dat je de eerste bent die zijn enkels breekt (sprongen van schansen niet meegetelt) met gewoon boardenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Boarden is link,....tenminste, ik ben bang dat ik mijn enkels breek brrrrrrr.
Overigens, het lijkt wel alsof ik een consultancy bureau ben begonnen, krijg steeds meer PM berichten met vragen over faillissementen etc
Ontwijk je die, lazer je in een ravijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:54 schreef Koploperkopper het volgende:
Breek je je enkels niet, knal je tegen een boom.
Man , van de week 3 km gewandeld..heb er nu nog last van. Heel erg slecht, zeker gezien het feit dat ik 23 jaar heb gevoetbald, 2 jaar taekwondo, 3 jaar squash en een aantal jaar mountainbiken. Maar wat een paar jaar totaal niets doen kan aanrichten,....dat gaat zo snel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:47 schreef Elegy het volgende:
Niet sporten maar wel naar de Uithof, tssss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |