Juist. Ik had hem begrepen hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
precies, het gaat natuurlijk niet om vandaag. Maar om de lange termijn waar iedereen zo vol van is, nou 5 jaar geleden hadden we het hier OOK over de lange termijn, en we zijn al 5 jaar geen kampioen meer geworden. Dat is behoorlijk dramatisch voor Ajax, de grootste club van Nederland.
En nee, we spelen niet gegarandeerd jupiler over 6 jaar, als je dat letterlijk ziet moet je ook eens minder blowen. Maar voor een club als Ajax, met dit bdget etc is 5 jaar geen kampioen net zo erg bijna..
het gaat structureel fout en het gaat ook met MvB niet beter, sterker nog, het gaat slechter en slechter...
Aan de andere kant. Je moet dan ook aan de lange termijn beginnen, en niet op de korte termijn bij enkele tegenslagen een trainer wegsturen. Zo blijf je met de korte termijn bezig. AZ had vorige jaar ook gemakkelijk Van Gaal eruit kunnen gooien, hadden ze alle reden toe. Hebben ze uiteindelijk niet gedaan, en zie waar ze nu staan.quote:
6 weken aan de kant tochquote:Op zondag 8 maart 2009 15:03 schreef Jodelaar het volgende:
Goede TT, Slecht spel! Vertonghen zijn blessure is toch al wel duidelijk?
En dan zul je zien dat de spelers zichzelf wel kunnen motiveren om te bikkelenquote:Op zondag 8 maart 2009 15:03 schreef Nashje het volgende:
Aissati.
Donderdag knallen! Dat is voor het echie.
En dat terwijl we al uit de beker liggen. Stelletje klootzakken.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:03 schreef Jodelaar het volgende:
Beter de beker dan het kampioenschap denken ze, daarom dat ze zo slap speelde!
Net nog Rommedahl gezien?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:03 schreef Jodelaar het volgende:
Beter de beker dan het kampioenschap denken ze, daarom dat ze zo slap speelde!
Cup*quote:Op zondag 8 maart 2009 15:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
En dat terwijl we al uit de beker liggen. Stelletje klootzakken.
Wanneer mag jij btw weer een nieuwe ui?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Je moet dan ook aan de lange termijn beginnen, en niet op de korte termijn bij enkele tegenslagen een trainer wegsturen. Zo blijf je met de korte termijn bezig. AZ had vorige jaar ook gemakkelijk Van Gaal eruit kunnen gooien, hadden ze alle reden toe. Hebben ze uiteindelijk niet gedaan, en zie waar ze nu staan.
Ik zie totaal geen oplossing in een nieuwe trainer, met dezelfde spelersgroep.
Nou dat hoop ik dan maar. Als we dan winnen boeit het me niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:04 schreef toma het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat de spelers zichzelf wel kunnen motiveren om te bikkelen
21 meiquote:Op zondag 8 maart 2009 15:04 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Wanneer mag jij btw weer een nieuwe ui?
Als ik trainer zou zijn dan zouden Leo en Sno van mij een marathon moeten lopen voor hun wanprestatie.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik dan maar. Als we dan winnen boeit het me niet.
ja, dat ben ik me je eens, alleen was er voor de komst van MvB al behoorlijke twijfel over zijn kunnen. En dat blijkt dus helaas waar te zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Je moet dan ook aan de lange termijn beginnen, en niet op de korte termijn bij enkele tegenslagen een trainer wegsturen. Zo blijf je met de korte termijn bezig. AZ had vorige jaar ook gemakkelijk Van Gaal eruit kunnen gooien, hadden ze alle reden toe. Hebben ze uiteindelijk niet gedaan, en zie waar ze nu staan.
Ik zie totaal geen oplossing in een nieuwe trainer, met dezelfde spelersgroep.
Wij verdienen geen CL dus dan kan ik me er ook niet druk om maken.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:06 schreef w00h00 het volgende:
Schandalig. Wat een wanvertoning, totaal geen inzet vandaag. En inspiratie is al helemaal ver te zoeken.
godverdomme, ik wil CL volgend jaar.
Dan ben ik blij dat jij de trainer niet bent.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:06 schreef toma het volgende:
[..]
Als ik trainer zou zijn dan zouden Leo en Sno van mij een marathon moeten lopen voor hun wanprestatie.
Onzin natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:07 schreef toma het volgende:
[..]
Wij verdienen geen CL dus dan kan ik me er ook niet druk om maken.
Damn 21 mei. Ach kun je dan meteen een nieuwe maken met: Ajax kampioen 2009/2010quote:Op zondag 8 maart 2009 15:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
21 meiEen halfjaar na de tragische avond aan De Dijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |