Je mist niks.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:28 schreef IQM het volgende:
Rotterdam!
Ik ben er nooit geweest. [ afbeelding ]
Je kan ook zeggen dat ze Germans Rotterdam te lelijk vonden en ze een kans hebben gegeven om het opnieuw op te bouwen. Helaas is het moderne Rotterdam nog lelijker gewordenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:14 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zo zie je maar, dat ze tóch de belangrijkste stad hebben gebombardeerd
en Amsterdam links hebben laten liggen.
Want Amsterdam..wat valt daar nou te halen.
Oh, vandaar vond Anne Frank het zo leuk wonen in Amsterdam.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of ze vonden gewoon de kans te groot zo'n pleurisboot vol duitsers te raken. Die hebben we hier gelukkig niet.
De duitsers ons een kans geven?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat ze Germans Rotterdam te lelijk vonden en ze een kans hebben gegeven om het opnieuw op te bouwen. Helaas is het moderne Rotterdam nog lelijker geworden
Ik zou er niet echt trots op zijn wanneer een stel nazi's die het land wil overnemen jouw stad paradijs op aarde vindt, maar goed: "Toen bij ons die mariniers op de Maasbrugge die Moffe d'r strot afbete, stonde ze in Amsterdam godverdomme metter klauw omhoog langs de weg te kijke wat een mooie auto's die Duitsers toch hade! O jee, azzie ze nou hoor hebbe ze allemaal Jode op zolder gehad. Waar zijn ze gebleve dan?"quote:Op maandag 9 maart 2009 13:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat ze Germans Rotterdam te lelijk vonden en ze een kans hebben gegeven om het opnieuw op te bouwen. Helaas is het moderne Rotterdam nog lelijker geworden
Amsterdam daarentegen vonden ze een paradijs op aarde en lieten ze met rust
in de 2de wereld oorlog genoeg. Namelijk de Joden.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:14 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zo zie je maar, dat ze tóch de belangrijkste stad hebben gebombardeerd
en Amsterdam links hebben laten liggen.
Want Amsterdam..wat valt daar nou te halen.
Anne Frank was een Duitsequote:Op maandag 9 maart 2009 13:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Oh, vandaar vond Anne Frank het zo leuk wonen in Amsterdam.
allemaal onzin de enige reden waarom dat plaatje mooi is is door de natuur die er in vermengt zit (maan wolken)quote:Op zondag 8 maart 2009 23:34 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
rotterdam is niet te filmen,
de beelden wisselen te snel,
rotterdam heeft geen verleden,
en geen enkele trapgevel.
rotterdam is niet romantisch,
heeft geen tijd voor flauwekul,
is niet vatbaar voor suggesties,
luistert niet naar slap gelul.
't is niet camera gevoelig,
't lijkt niet mooier dan het is,
het ligt vierkant hoog en hoekig,
gekanteld in het tegenlicht.
rotterdam is geen illusie,
door de camera gewekt,
rotterdam is niet te filmen,
rotterdam is veels te ech.
Baroeg!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:09 schreef Mr-Coffee het volgende:
Welke idioot gaat er dan ook naar de Hollywood of nog erger, de Baja Beach Club.
Er zijn veel betere gelegenheden.
Ik noem een Baroeg of een Waterfront.
Inderdaad, en Baroeg is ook al een paar keer op sterven na dood geweest geloof ik...quote:Op maandag 9 maart 2009 21:47 schreef ebeaydojraes het volgende:
lo.. waterfront zou ik nu maar niet heen gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |