abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66838621
Ik kom wel vaker in amsterdam (helaas..) en de laatste keer dat ik er was stond ik tot aan m'n knieen in de vuilniszakken
  zondag 8 maart 2009 @ 21:10:12 #152
168255 J.Herrer
pi_66838866
quote:
Op zondag 8 maart 2009 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kom wel vaker in amsterdam (helaas..) en de laatste keer dat ik er was stond ik tot aan m'n knieen in de vuilniszakken
Wat doe je dan ook op een vuilstortplaats
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_66838917
quote:
Op zondag 8 maart 2009 21:00 schreef J.Herrer het volgende:
Koop een taart en eet hem op
ga ik zeker doen
okay...
pi_66838998
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Nouja je kan moeilijk zeggen dat het centrum ook maar redelijk wat sfeer uitstraalt.
Tja, als je definitie van sfeer zo smal is dat europese steegjes, grachtjes, oude gebouwen slechts sfeer is, dan niet. Rotterdam straalt iets uit wat in weinig delen van de wereld te vinden is, en daarom misschien onwennig is. Ook is die sfeer niet altijd positief, correct. Het is rauw.
  zondag 8 maart 2009 @ 21:28:52 #155
149465 DahaKa
Een duif met brood om zn nek
pi_66839725
ik was er ook en ik moet zeggen dat TS gelijk heeft! Allemaal mooiboys met glasscherven in hun oor, br33zertjes e.d. liep er wel rond, rookverbod werd in de wind geslagen, en wat ik ook merk dat het voor zover daar nog wel beetje sprake van was, r'dam steeds minder studentikozer word.. geen cafe de beurs meer, weinig echte tenten waar er mensen rondlopen met mooie hemdjes e.d. ipv sjonnie v-halsjes, sjaaltjes en strakke shirties of weet ik veel wat. de muziek was wel relaxed, maar idd veel hetzelfde en het stond VEELSTE HARD, gvd bijna een gehoorbeschadiging opgelopen daaro . Daarnaast stond iedereen nog te biechten bij de ingang om kaartjes, en stikte het er van de zwarte 'vuilniszakjasjes'. Snel tijd om weer is in een andere stad uit te gaan
?????????????????????????????????????????????
pi_66840098
quote:
Op zondag 8 maart 2009 21:10 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Wat doe je dan ook op een vuilstortplaats
Was gewoon een normale straat...
  zondag 8 maart 2009 @ 22:03:42 #157
168255 J.Herrer
pi_66841230
quote:
Op zondag 8 maart 2009 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Was gewoon een normale straat...
Ach ja, denk je dat Rotterdam zo schoon is met dat vieze Botlek-gebied en al die havens enzo
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  zondag 8 maart 2009 @ 22:05:15 #158
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_66841305
Kapsalon is de bestaansreden van Rotterdam.
pi_66841392
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:03 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Ach ja, denk je dat Rotterdam zo schoon is met dat vieze Botlek-gebied en al die havens enzo
Er liggen iig geen vuilniszakken op straat
  FOK!fotograaf zondag 8 maart 2009 @ 22:14:28 #160
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_66841820
Terechte klacht...

Rotterdam, meest verpauperd stad van Nederland

Zielloze, saaie, kille, koude kutstad...

Eindhoven
Amsterdam

[ Bericht 34% gewijzigd door moonmovies op 08-03-2009 22:19:30 ]
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
pi_66842964
quote:
Op zondag 8 maart 2009 21:28 schreef DahaKa het volgende:
geen cafe de beurs meer
czc
  zondag 8 maart 2009 @ 22:39:13 #162
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_66843098
Voeg er Dordt ook maar aan toe

Dordt
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_66844042
Ik woon nu al een tijdje in Amsterdam voor mijn studie, maar vind dat er niets boven Rotterdam gaat.

Rotterdam de mooiste rotstad die er is.
pi_66844171
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:14 schreef moonmovies het volgende:
Terechte klacht...

Rotterdam, meest verpauperd stad van Nederland [ afbeelding ]

Eindhoven
Amsterdam
Kan alleen voorstellen dat de stad zielloos, saai en kill is, als je er zonder vrienden komt
Heb je geen vrienden?
pi_66845313

rotterdam is niet te filmen,
de beelden wisselen te snel,
rotterdam heeft geen verleden,
en geen enkele trapgevel.

rotterdam is niet romantisch,
heeft geen tijd voor flauwekul,
is niet vatbaar voor suggesties,
luistert niet naar slap gelul.

't is niet camera gevoelig,
't lijkt niet mooier dan het is,
het ligt vierkant hoog en hoekig,
gekanteld in het tegenlicht.

rotterdam is geen illusie,
door de camera gewekt,
rotterdam is niet te filmen,
rotterdam is veels te ech.
Life is Music
  zondag 8 maart 2009 @ 23:51:35 #166
44885 Metatron
THE VOICE
pi_66845950
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:14 schreef moonmovies het volgende:
Terechte klacht...

Rotterdam, meest verpauperd stad van Nederland [ afbeelding ]
Absoluut niet. Ja, er zijn wel wijken die een flinke impuls kunnen gebruiken, maar er wordt hier ook heel veel gedaan. Denk aan Noordereiland, kop van Zuid, Oude haven. De oude havengebieden die tegen het centrum aan liggen worden in rap tempo aangepakt.
quote:
Mwah, het na de oorlog (rap)opgetrokken nieuwe centrum kun je een betonnen jungle noemen, maar zelfs daar zijn mooie plekken. En de ring om het centrum heen, zeker aan de noordkant stikt van de mooie plekken. (Blijdorp bijvoorbeeld) Die zielloze, kille, koude typering komt voornamelijk af van mensen die vanaf CS naar het zuiden kijken, en niet verder.
quote:
Eindhoven
Amsterdam
Ik heb ruim 10 jaar in Eindhoven gewoond, vlak tegen het centrum aan, en ik zou echt niet meer terug willen. Klein en bekrompen. En alle toffe kroegen op het Stratumseind zijn langzaamaan ook al weg. Ook daar heerst de middelmatigheid. En maar krampachtig die zondagssluiting vasthouden. Kom op zeg, als inmiddels 5e stad van Nederland is nog steeds alles dicht, op 1 zondag in de maand na. Avondwinkels? zijn die er nu inmiddels?

Amsterdam is an sich niets mis mee, maar het is niet mijn stad. De mentaliteit trekt me niet. En al is het op zich leuk toeven in het centrum met al z'n pleintjes, toch mis ik iets. Het 'is er wat te doen' gevoel blijft een beetje steken op gezapig op een terrasje of in een kroeg zitten. Zelfs al is een 'dance parade' niet aan mij besteed, dat soort festivals geven wel wat sjeu in een centrum. En zeker in de zomer heb je in R'dam een sloot aan dat soort zaken.

Het is absoluut zo dat (voor mij i.i.g.) het in Rotterdam wat lastiger is om 'je weg' te vinden, maar uiteindelijk is het toch de 'doen!'-sfeer, de 'handen-uit-de-mouwen'-mentaliteit die ik heel erg waardeer hier. En ja, ook ik kanker op de eeuwige bouwputten, het aftandse materieel van de RET, het stadhuisplein met z'n overvloed aan house/hakkuh-barren. Maar ik ken ook de leuke plekken, de goede initiatieven.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_66846080
quote:
Op zondag 8 maart 2009 23:51 schreef Metatron het volgende:

[..]

Absoluut niet. Ja, er zijn wel wijken die een flinke impuls kunnen gebruiken, maar er wordt hier ook heel veel gedaan. Denk aan Noordereiland, kop van Zuid, Oude haven. De oude havengebieden die tegen het centrum aan liggen worden in rap tempo aangepakt.
[..]

Mwah, het na de oorlog (rap)opgetrokken nieuwe centrum kun je een betonnen jungle noemen, maar zelfs daar zijn mooie plekken. En de ring om het centrum heen, zeker aan de noordkant stikt van de mooie plekken. (Blijdorp bijvoorbeeld) Die zielloze, kille, koude typering komt voornamelijk af van mensen die vanaf CS naar het zuiden kijken, en niet verder.
[..]

Ik heb ruim 10 jaar in Eindhoven gewoond, vlak tegen het centrum aan, en ik zou echt niet meer terug willen. Klein en bekrompen. En alle toffe kroegen op het Stratumseind zijn langzaamaan ook al weg. Ook daar heerst de middelmatigheid. En maar krampachtig die zondagssluiting vasthouden. Kom op zeg, als inmiddels 5e stad van Nederland is nog steeds alles dicht, op 1 zondag in de maand na. Avondwinkels? zijn die er nu inmiddels?

Amsterdam is an sich niets mis mee, maar het is niet mijn stad. De mentaliteit trekt me niet. En al is het op zich leuk toeven in het centrum met al z'n pleintjes, toch mis ik iets. Het 'is er wat te doen' gevoel blijft een beetje steken op gezapig op een terrasje of in een kroeg zitten. Zelfs al is een 'dance parade' niet aan mij besteed, dat soort festivals geven wel wat sjeu in een centrum. En zeker in de zomer heb je in R'dam een sloot aan dat soort zaken.

Het is absoluut zo dat (voor mij i.i.g.) het in Rotterdam wat lastiger is om 'je weg' te vinden, maar uiteindelijk is het toch de 'doen!'-sfeer, de 'handen-uit-de-mouwen'-mentaliteit die ik heel erg waardeer hier. En ja, ook ik kanker op de eeuwige bouwputten, het aftandse materieel van de RET, het stadhuisplein met z'n overvloed aan house/hakkuh-barren. Maar ik ken ook de leuke plekken, de goede initiatieven.
Ik had met een collega besloten dat we uit medelijden met Amsterdammers de oude metro's die op de RR rijden (een net iets ouder/ander type als op de Calandlijn) maar aan Amsterdam moeten doneren. Is een hele vooruitgang voor ze.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_66846091
quote:
Op zondag 8 maart 2009 23:51 schreef Metatron het volgende:

[..]

[..]

[..]

Eens
pi_66846192
Rotterdam is lelijk.
pi_66846257
quote:
Op zondag 8 maart 2009 23:59 schreef Noortje. het volgende:
Rotterdam is lelijk.
Wat je zegt...
La derecha oprime, la izquierda libera
  maandag 9 maart 2009 @ 00:02:52 #171
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_66846292
quote:
Op zondag 8 maart 2009 23:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik had met een collega besloten dat we uit medelijden met Amsterdammers de oude metro's die op de RR rijden (een net iets ouder/ander type als op de Calandlijn) maar aan Amsterdam moeten doneren. Is een hele vooruitgang voor ze.
idd. Den Haag is ook niet heul erg veel beter. Maaruh? Wat is er tegen bouwputten? zonder dat ook geen BOUWPUTTENFESTIVAL

Rotterdam zonder bouwputten is als Amsterdam zonder Vondelpark. Helemaal NIETS
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_66846318
quote:
Op zondag 8 maart 2009 23:59 schreef Noortje. het volgende:
Rotterdam is lelijk.
Ik vind jou stom:(
pi_66846331
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Wat je zegt...
Jou ook
pi_66846351
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:02 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

idd. Den Haag is ook niet heul erg veel beter. Maaruh? Wat is er tegen bouwputten? zonder dat ook geen BOUWPUTTENFESTIVAL

Rotterdam zonder bouwputten is als Amsterdam zonder Vondelpark. Helemaal NIETS
Dat is best grappig
pi_66846379
quote:
Op zondag 8 maart 2009 23:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Hier was 10 jaar geleden overigens ook echt sprake van, maar dit is om voor mij onduidelijke redenen afgeketst door het GVB.

Maar ook weer typisch dat er weer allemaal Rotterdammers zijn die hun stad gaan verdedigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')