abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2009 @ 19:20:34 #51
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_66870064
quote:
Op maandag 9 maart 2009 19:17 schreef Horloge het volgende:

[..]

Die posts (van tijdens de match) zijn verwijderd blijkbaar.

En uiteraard gaan we overmorgen gewoon winnen.
Iemand een youtubje?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_66874223
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_66903170
Aardig stukje op Voetbal Rotterdam:
quote:
Arsenal FC jaagt op Nederlands Amateurtalent

maandag, 09 maart 2009 15:14 Michel Feenstra

Players Club Nederland, een (online) jeugdvoetbalorganisatie die zich door (offline) activiteiten focust op de sociaal-maatschappelijke, educatieve en sportieve ontwikkeling van jeugdige voetballiefhebbers is door Arsenal FC een samenwerking aangegaan om jeugdvoetballers kansen te bieden, die zij via hun club of omgeving niet of nauwelijks geboden worden. De methodiek, “Play The Arsenal Way” is door Arsene Wenger uitgeschreven voor de jeugdacademie van Arsenal FC en wordt tevens wereldwijd mogelijk gemaakt voor spelertjes van 5 tot 19 jaar. Dit gebeurt in Nederland onder de naam Arsenal Soccer Schools Holland. De eerste regionale vestiging is in Lansingerland opgetrokken en zal op de dagen en tijden dat er normaliter geen voetbalclubs opereren voor de jeugd, specifieke programma's per leeftijdsgroep gaan aanbieden. VoetbalRotterdam.nl gaat dieper in op de samenwerking doormiddel van een vraaggesprek met initiatiefnemer en Algemeen Directeur van de organisatie Curtis Martels.

Dat klinkt indrukwekkend, Arsenal actief Nederland. Kun je in het kort uitleggen wat de samenwerking precies inhoudt?

Het indrukwekkende is precies de reden waarom we een samenwerking met een club van wereldfaam hebben gezocht en zijn uiteraard blij dat we overeenkomst hebben bereikt met Arsenal FC. Het concept is gebaseerd op talentontwikkeling van alle niveaus en achtergronden. Wij streven ernaar de jeugd van 5 t/m 19 op sociaal-maatschappelijk, educatief en sportief gebied verder te helpen, puur door hun passie voor voetbal aan te spreken. Dit doen wij door vanuit onze Soccer Schools en in samenwerking met amateurverenigingen, activiteiten en programma’s aan te bieden die deze jeugd normaliter niet zomaar via hun club zouden bereiken. Denk daarbij aan het spelen van internationale toernooien en wedstrijden in o.a. Emirates Stadion.

Daarbij bieden we ook de ambitieuze en recreatieve trainers opleidingen die zijn gebaseerd op de visie van Arsene Wenger, “Play The Arsenal Way”, zoals deze door de gehele jeugdopleiding van Arsenal FC wordt uitgedragen. Het niveau waarin men wordt opgeleid varieert van de ervaringloze recreatieve begeleider, tot de talententrainer. Als laatste bieden wij ambitieuze ondernemers, op basis van hun passie, de kans om goed begeleid een eigen sportonderneming op te zetten. Dit beperkt zich niet alleen tot Soccer Schools.

De kinderen worden dus door trainers getraind, die een diploma hebben behaald vanuit Arsenal met “echte” Arsenal coaches?

Inderdaad, in tegenstelling tot de massa’s voetbalscholen die als paddenstoelen uit de grond schieten in Nederland, werken er in Arsenal Holland alleen trainers die zijn opgeleid in de visie “Play The Arsenal Way” wat een UEFA licentie C (TC3) niveau heeft. De opleidingen hiertoe wordt verzorgd door de Arsenal coaches die wij per opleidingsmodule invliegen; stuk voor stuk ex-profs van Arsenal FC met jaren ervaring op het voetbal en pedagogisch vlak.

Zoals eerder gezegd, kunnen amateurverenigingen deze opleidingen in de vorm van “Train de Trainer” programma’s aan hun jeugdtrainers bieden. Zo is niet alleen de standaard in de Soccer School hoog, maar wordt er ook een direct verlengstuk geboden aan de clubstructuren.

Het niveau van de trainingen zullen dus redelijk hoog worden of kunnen kinderen met iets minder aanleg ook deelnemen aan de trainingen?

Het mooie van het concept is dat het gericht is op iedereen die van voetbal houdt. De schare jeugdspelers die niet in standaardelftallen speelt, is significant groter dan dat in standaardelftallen. De passie voor voetbal van een jongetje of meisje in een willekeurige D6 van een amateurclub is niet kleiner dan zijn beste vriendje die in de D1 speelt. Hij kan dus, aangepast aan zijn of haar niveau, dezelfde kwalitatieve training krijgen. In tegenstelling tot het gros aan aanbod van voetbalscholen, is er aandacht voor alle facetten van voetbal op het leeftijdsniveau van de deelnemer. Dus simpel gezegd, is techniektraining een onderdeel van het totaal ontwikkelmodel. Een schijnbeweging als van Ronaldinho is weinig waard als je de bal daarna niet in het doel kunt schieten.

Vanaf wanneer zal er gaan worden gestart met de trainingen?

We zijn afgelopen week gestart met de trainersopleidingen en het faciliteren van de Soccer Schools. In principe zullen de Soccer Schools eind maart starten in modules van veertien weken.

Ook bekende ex-profvoetballers gaan wat betekenen voor deze school. Wat gaan zij precies doen binnen de organisatie?

Jullie zijn goed ingelicht. Arsenal FC is de club van de Nederlanders in Engeland. Denk aan Glenn Helder als eerste Nederlander die de assist had op een andere Arsenal-grootheid, Dennis Bergkamp. Maar ook Marc Overmars en Feyenoord-aanvoerder van Bronckhorst hebben hun sporen bij Arsenal verdiend. Momenteel speelt de Rotterdammer Robin van Persie bij Arsenal. Dit zijn in eerste instantie de spelers die wij vanuit de Arsenal ondersteuning betrokken kunnen krijgen in onze activiteiten. Van een tweetal hebben we al een toezegging op enige wijze ondersteuning te bieden.

Verder is het logisch dat als je kwaliteit biedt, er trainers zullen moeten werken met een aardige reputatie als speler, omdat dat de interesse van de kinderen, clubs en ouders houdt. Zo hebben we Romeo Wouden, vanuit zijn internationale carrière en het beheren van een Mexicaanse voetbalschool, weten vast te leggen. Er zijn nog enkele andere ex-profs van naam waarmee wij in onderhandeling zijn om hun ondersteuning en ervaring op en naast het veld aan de activiteiten te bieden.

Kan iedereen een school opzetten voor Arsenal Holland?

Vereiste is dat je een voetbalpassie in je hart koestert. Iedereen kan met ons het gesprek aangaan en ontdekken of het concept, de vereiste denkwijze en de principes die wij als norm hanteren binnen de organisatie bij hen aansluit. Recentelijk hebben wij 34 aanmeldingen van geïnteresseerde startende ondernemers ontvangen. Na een informatieavond bleek tweederde de absolute overtuiging te hebben om door te gaan. Geen probleem, want iedereen denkt weleens na zelfstandig ondernemer te worden, maar wanneer geconfronteerd met de plussen en minnen, wordt die ambitie vaak herzien.

Welke deelgemeentes of clubs focust Arsenal Soccer Schools zich in de regio Rotterdam?

Doordat Arsenal met amateurclubs, maar ook met ondernemers voor “zelfstandige Soccer Schools” werkt, is er in principe plaats door heel de regio. Het aanbod van zelfstandige Soccer Schools is overal gelijk, maar dat van Club Soccer Schools zijn op maat gemaakte concepten. We helpen zo de jeugdplannen, volgens “The Arsenal Way”, te optimaliseren, d.m.v. structurele training en clinics de jeugdbegeleiding (door) te ontwikkelen en het bieden van toegang tot internationale ervaringen. Kortom, in een regio als Rotterdam, is nog genoeg werk aan de winkel.

Waar kunnen mensen informatie aanvragen over het samenwerken met of opzetten van Arsenal (Club) Soccer Schools?

Alle algemene informatie is te vinden op www.arsenalsoccer.nl en daar staan de contactgegevens van alle managers met allen hun specifieke verantwoordelijkheden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:27:54 #55
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_66910146
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
De beweging is op zich al fenomenaal, maar dat hij het inzicht heeft om het op dat moment te gebruiken is gewoon briljant. Ik ben heel erg blij dat hij weer terug is!
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:09:12 #56
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_66946983
quote:
Arsenal team to play Roma:
Almunia, Sagna, Clichy, Toure, Gallas, Nasri, Denilson, Eboue, Diaby, Bendtner, Van Persie.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:12:15 #57
13462 BansheeBoy
pi_66947069
Met Kuijt heb je gewoon een extra man in elke linie. Elke trainer zou hem wel in zijn ploeg willen hebben. Wat een prof, wat een man, wat een magnaat. Topper!

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:40:48 #58
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_66948077
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:09 schreef fanneke het volgende:

[..]
Waarom geen Eduardo?
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:44:07 #59
180385 Horloge
pi_66948205
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:40 schreef Gunner het volgende:

[..]

Waarom geen Eduardo?
Omdat Bendtner.

pi_66948268
De wedstrijd graag live volgen en verslaan in [CL 11-3] AS Roma vs Arsenal FC .
pi_66954909
Kwartfinale

GEWELDIG
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_66954937

Feli
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 11 maart 2009 @ 23:34:29 #63
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_66954962
Deze ronde maar gauw vergeten.
En hopen dat er was geblesseerden terugkomen voor de kwartfinale.
pi_66954992
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 23:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Kwartfinale

GEWELDIG
spannend en had er een slecht gevoel over maar toch door
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_66954993
ARSENAL
  woensdag 11 maart 2009 @ 23:35:23 #66
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_66955001
Lekker! Hopen op een heel mooie ronde waar we mooi voetbal mogen verwachten
pi_66955011
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_66955075
GET IN!
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  woensdag 11 maart 2009 @ 23:37:54 #69
180385 Horloge
pi_66955079
Hier lekker een feestje vieren!
pi_66955080
Van Persie
Nasri
Bendtner
Clichy
Arsenal vandaag

Maar toch door.
pi_66955116
M'n remote ging trouwens even de lucht in.

Wat een opluchting!!
pi_66955117
Had niet alleen met geblesseerden te maken imo, het was gewoon heel slecht.
Money won is twice as sweet as money earned.
  woensdag 11 maart 2009 @ 23:41:32 #73
13462 BansheeBoy
pi_66955221
Helaas heb ik het concours van Arsenal moeten missen, ik moest zelf voetballen. Hoe deden ze het? En in het bijzonder: hoe was van Persie?

²
pi_66956771

Get in!
pi_66956819
Bazen...

Het maakt even niet hoe, als we maar winnen/verder gaan in de potjes nu steeds...hopen op een relatief makkelijke loting nu...daar is niets mis mee.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66956892
Haha dat gezicht van Dennie op die onderste pic
pi_66957080
Prachtige foto´s.

Er is veel gezegd en geschreven over Gallas de laatste tijd maar verdedigend staat hij toch echt wel soeverein zijn man. Ook vandaag weer.
pi_66957580
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 01:04 schreef Cyberia18 het volgende:

Er is veel gezegd en geschreven over Gallas de laatste tijd maar verdedigend staat hij toch echt wel soeverein zijn man. Ook vandaag weer.
Klopt. Hij is goed bezig sinds zijn aanvoerdersband weg is.
  donderdag 12 maart 2009 @ 07:27:08 #79
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_66958630
Wat een opluchting.
Wedstrijd verliep totaal niet zoals ik gehoopt en verwacht had en dan winnen na pingels, lekker hoor...

Misschien moet AW eens overwegen om Riise los te weken bij Roma, de beste man van het veld.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_66958891
Hey mijn posting was weg vast na commentaar op de TT

maar geen goede wedstrijd wel goede afloop
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:23:59 #81
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_66960233
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 01:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Prachtige foto´s.

Hmmm bekijk de replay van de 1-0 nog maar eens. Daar waren Gallas en Toure behoorlijk dramatisch.

Afgezien van dat moment ben ik het wel met je eens.
pi_66960514
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:23 schreef Gunner het volgende:

[..]

Hmmm bekijk de replay van de 1-0 nog maar eens. Daar waren Gallas en Toure behoorlijk dramatisch.

Afgezien van dat moment ben ik het wel met je eens.
dit wilde ik ook net zeggen. beide spelers stonden erbij en keken ernaar. die voorzet had weggeschopt moeten worden.

de wedstrijd keek ik live op premiere met italiaans commentaar( die gasten zijn wild zeg en maar lullen), het was zeg maar hetzelfde beeld zoals in londen maar nu andersom. as roma had vele kansen maar niet afgemaakt. arsenal kwam weinig in het stuk voor. via de zijkanten spelen en de bal in de zestien schieten en die werd snel weggekopt..alsmaar.

de penalty serie was echt masterlijk. wat zijn de spelers van arsenal zelfverzekerd op de stip. nog nooit dergelijke koelheid gezien.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:37:43 #83
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_66960610
en fitheid. Ze hadden het op basis van fitheid moeten beslissen voor de penaltiereeks. Allemachtig wat waren die Romeinen moegestreden.
pi_66960889
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:37 schreef Gunner het volgende:
en fitheid. Ze hadden het op basis van fitheid moeten beslissen voor de penaltiereeks. Allemachtig wat waren die Romeinen moegestreden.
vooral riise was niet te stoppen. alle indraaiende voorzetten haalde hij weg. geen corners weggeven maar ingooien. prachtige speler om te zien spelen.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:49:12 #85
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_66960939
Ja. Riisse was idd erg goed.
pi_66966885
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:49 schreef Gunner het volgende:
Ja. Riisse was idd erg goed.
Jammer dat hij niet zo'n mooie duikende kopbal voor ons maakte. :p
pi_66984110
Het is logisch om een makkelijke loting te willen, maar bedenk wel dat Arsenal zich (meestal) kan oppompen voor big games en doen het juist in die wedstrijd goed.
Misschien is het daarom ook dat we gisteren slecht gespeelt hebben. Thuiswedstrijd was een makkie en alles liep op z'n rolletjes en dachten ze misschien dat de wedstrijd al in de zak zat en daarom minder goed te hoeven presteren.
  donderdag 12 maart 2009 @ 21:01:53 #88
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_66984345
Er zijn geen makkelijke lotingen meer
pi_67021920
Graag Porto of Villareal in de kwarfinales...

O nee, eerst Blackburn nog! Hopelijk winnen ze een keer na de 8e finales van de CL (is volgens mij al jaren niet gebeurd).

Van Persie scoort toch altijd tegen Blackburn, ik ga voor 3-1 morgen.
And it feels like me on a good day...
pi_67022290
quote:
Gallas en Touré hoeven geen vrienden te zijn'
Geschreven op vrijdag, 13 maart om 19:19
Alhoewel Kolo Touré en William Gallas samen een uitstekend duo vormen in het centrum van de verdediging van Arsenal, kan het tweetal buiten de lijnen elkaar nauwelijks luchten of zien. Volgens manager Arsène Wenger hoeven zijn pupillen ook geen vrienden te zijn zolang ze zich maar als professionals gedragen.

Touré gaf onlangs te kennen dat de relatie met zijn collega Gallas uiterst 'gespannen' is. "Het belangrijkste is dat ze als professionals samen kunnen spelen", legde Wenger vrijdag uit op een persconferentie. "Dat is wat ik als hoofdtrainer eis van een speler, van een professional. Het maximale uit jezelf halen zodat het elftal blijft draaien. Van mij hoeven spelers absoluut geen vrienden van elkaar te zijn."

Met Gallas en Touré in het centrum incasseerde Arsenal in de laatste vijftien duels slechts vijf tegendoelpunten. "Er zijn talloze voorbeelden van spelers die binnen én buiten de lijnen niet goed met elkaar konden opschieten. Maar in dit geval hoeft het niet zo te zijn dat ze niet samen kunnen spelen. Ze moeten het spel respecteren en hun onderlinge verschillen naar de achtergrond verdrukken. Voetbal is een teamsport", aldus Wenger.

Daags na het Champions League-wedstrijd tegen AS Roma kwamen beiden in het nieuws omdat de tweede helft van het duel zonder hen was begonnen. De bijgelovige Touré wachtte in de kleedkamer op zijn collega die behandeld werd aan een blessure, omdat hij altijd als laatste het speelveld op wil. De Ivoriaanse verdediger kreeg zelfs geel omdat hij zonder toestemming van arbiter Claus Bo Larsen het speelveld betrad.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 23:49:24 #91
180385 Horloge
pi_67027501
quote:
"Er zijn talloze voorbeelden van spelers die binnen én buiten de lijnen niet goed met elkaar konden opschieten."
"Zo had je bijvoorbeeld ene Thierry Henry, nou echt niemand in de selectie kon met die gozer overweg."
pi_67027510
Al snel wéér zonder Eduardo.
pi_67027528
Hoor ik daar Henry?
  vrijdag 13 maart 2009 @ 23:58:32 #94
13462 BansheeBoy
pi_67027754
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoor ik daar Henry?
Topvoetballer, maar ik mocht hem nooit vanwege zijn arrogantie. En zijn zgn. ingetogenheid als hij had gescoord. Zo van: "Ik ben de beste, ik hoef niet te juichen, het kost me geen kracht, ik doe alles op talent."

²
pi_67028366
Henry
pi_67031892
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoor ik daar Henry?
blijft een held
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_67035838
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 23:49 schreef Horloge het volgende:

[..]

"Zo had je bijvoorbeeld ene Thierry Henry, nou echt niemand in de selectie kon met die gozer overweg."
is dat echt zo?
  zaterdag 14 maart 2009 @ 13:34:04 #98
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_67037194
Volgens mij was het cynisch bedoeld
  zaterdag 14 maart 2009 @ 15:50:11 #99
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_67041319
Zodadelijk tegen Blackburn...

Almunia, Sagna, Touré, Djourou, Clichy, Walcott, Song, Denilson, Arshavin, Nasri, Bendtner.

Subs: Fabianski, Diaby, Gallas, Van Persie, Vela, Eboué, Gibbs.
pi_67041374
Waarom begint V Persie op de bank?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')