Och, moet kunnen. Als mensen dat vinden.quote:
En dat ik terug ben natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Fijn dat Eduardo en Walcott er weer bij zijn.
Omdat hij de LaPo had...quote:Op zondag 8 maart 2009 16:05 schreef Bulletdodger het volgende:
Waarom opent een niet arsenal fan dit topic? Zie zijn laatste post in vorig topic
The Arsenal topic #31: Dudu is back!
Thuis?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:31 schreef fanneke het volgende:
3-0 winst. Hull City is dus de volgende.
Ja, waarschijnlijk op 17 of 18 maart.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Is van Persie zijn basisplaats kwijt?²
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Zie nu pas dat Eduardo aanvoerder was? Leuk voor die jongen.
quote:Arsène Wenger handed Eduardo the captain’s armband as a “tribute” to his personality but maintains that Cesc Fabregas will continue as skipper when he returns from injury.
Eduardo had been unavailable since sustaining a hamstring strain in his ‘comeback’ match against Cardiff in February but was named in the starting line-up for Sunday’s FA Cup clash with Burnley.
More surprising was Wenger’s decision to name the Croatian as the Gunners’ captain. After the game, the manager explained his decision and once again discussed the advantages of a ‘shared leadership’ on the pitch.
“It was a tribute to his personality and how well he has behaved during the nine months [he was injured],” said the Frenchman. “He never complained and I think in our world that says a lot.
“Fabregas is still our captain and then it is Kolo Toure. I have said many times that I am for a shared leadership in the team.
“The big modern game demands a lot of turnover when you are involved in many competitions. That turnover means you need a few leaders to have an efficient team.”
denk dat zon beetje alle nederlanders het daar wel mee eens zijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Jammer dat hij niet zo sympathiek was om Dennis Bergkamp spelminuten te gunnen in de Champions League finale tegen Barcelona, dat neem ik hem nog steeds kwalijk.²
Sucks.quote:Adebayor niet tegen AS Roma
Arsenal-manager Arsène Wenger kan woensdag in de Champions League-wedstrijd tegen AS Roma geen beroep doen op Emmanuel Adebayor, aldus Sky Sports. De Togolees heeft nog altijd teveel last van een hamstringblessure.
Adebayor kwam de afgelopen maand niet in actie vanwege de hamstringkwetsuur. De lange aanvaller raakte in de wedstrijd tegen Tottenham Hotspur geblesseerd aan zijn hamstring.
Wenger hoopt daarentegen wel over verdediger Kolo Touré te kunnen beschikken. De Ivoriaan ontbrak in de FA Cup-wedstrijd tegen Burnley vanwege een lichte kwetsuur. Ook Theo Walcott en Eduardo da Silva maken een goede kans om in de selectie van Wenger te worden opgenomen.
Arsenal zal in Rome een 1-0 voorsprong verdedigen in de return van de achtste finale van de Champions League.
hopelijk kunnen ze het aan zonder hem. in de heenwedstrijd al beslist moeten zijn. de vele kansen waren een beeld hoe goed dit team kan spelen. jammer dat het vizier niet op scherp was.quote:
Waarom? Ik denk dat Eduardo wel zal spelen en Ade missen we niet echt gezien z'n vorm.quote:
Eens, ik mis hem niet zo heel erg.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mwa Persie en Eduardo voorin is ook goed
bendtner zou onze beste spits zijn las ik op arseblog laatst. Dat hij het vaakst scoorde als je naar z'n speeltijd kijkt. Tenminst als ik het me goed herinner. Dan hebben we het natuurlijk nog niet over gemiste kansen gehad.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:13 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat Eduardo wel zal spelen en Ade missen we niet echt gezien z'n vorm.
Dudu is een meer dan adequate vervanger. Eigenlijk is het een betere speler gezien het feit dat ie minder kansen nodig heeft om te scoren.
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dudu tikt die ballen er wel in die hij van Arshavin en Walcott krijgt
/carequote:
Alsof dat het moment was om iemand iets te gunnen. Er moest een wedstrijd gewonnen worden en dus was het tactisch gezien verstandiger om Reyes in te brengen dan (de oude) Bergkamp.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Jammer dat hij niet zo sympathiek was om Dennis Bergkamp spelminuten te gunnen in de Champions League finale tegen Barcelona, dat neem ik hem nog steeds kwalijk.
Je hebt het over Nasri?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Die jongen speelt dit seizoen als een natte krant. Om je mateloos aan te irriteren gewoon.
Kloptquote:Op maandag 9 maart 2009 17:54 schreef Gunner het volgende:
[CL 11-3] AS Roma vs Arsenal FC
Mensen die zeggen dat Roma het gaat redden zien volgens mij het liefste Arsenal verliezen, en het maakt dan echt niet uit tegen wie we spelen
Ohja niet in de CLquote:
deed hij bijzonder fraai jaquote:Op maandag 9 maart 2009 19:11 schreef Tim86 het volgende:
Waarom zie ik hier geen oe's en a's over Eduardo's zieke goal van dit weekend trouwens?
Die posts (van tijdens de match) zijn verwijderd blijkbaar.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:11 schreef Tim86 het volgende:
Waarom zie ik hier geen oe's en a's over Eduardo's zieke goal van dit weekend trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |