Omdat de wegen van Wenger ondoorgrondelijk zijn. Wenger is wel vaker niet te volgen. Iemand een verse stream?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:51 schreef venomsnake het volgende:
Waarom begint V Persie op de bank?
http://www.atdhe.net/live-tv-4969.htmlquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Omdat de wegen van Wenger ondoorgrondelijk zijn. Wenger is wel vaker niet te volgen. Iemand een verse stream?²
Geen idee hij had wel een paar mooie dansjes in huis iigquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:56 schreef Tim86 het volgende:
Wie is die gast met dat Eboue shirt aan die net 2 keer scoorde?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:56 schreef Tim86 het volgende:
Hij komt los, jammer dat ie niet inzetbaar is in de CL.quote:
Wenger is al lang blij dat ie dit seizoen niet zo vaak geblesseerd is, dus neemt ie geen risico's met Robin door hem 3 keer in de week te laten spelen.quote:
wat fanneke dus zegt, en blackburn thuis is niet het meest spannende in het programma en hij heeft natuurlijk ook 120 minuten tegen roma gespeed dat hakt er ook aardig inquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:56 schreef Tim86 het volgende:
Dat was Henry die naar ff Londen kwam met het gedachte om nog een wedstrijdje voor Arsenal te spelen, maar omdat hij niet geregistreerd was werd hem maar het shirtje van Eboué overhandigd door Wenger gezien Eboué normaal gesproken waardeloos speeltquote:Wie is die gast met dat Eboue shirt aan die net 2 keer scoorde?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:10 schreef TTD het volgende:
Dat was Henry die naar ff Londen kwam met het gedachte om nog een wedstrijdje voor Arsenal te spelen, maar omdat hij niet geregistreerd was werd hem maar het shirtje van Eboué overhandigd door Wenger gezien Eboué normaal gesproken waardeloos speelt![]()
Maar wat gaf hij een mooie steekpass bij de 1-0quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:43 schreef Tim86 het volgende:
Jammer dat Bendter speelde...zit nu de samenvatting terug te kijken maar dat scheelde toch snel 3 goals (3 keer alleen voor de keeper)..
Schandalig dat Diouf geen rood kreeg overigens voor die verschrikkelijke tackle op Almunia.
Same here.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:30 schreef Maravilla het volgende:
Jammer genoeg niks kunnen zien,
Daar zal Ooijer blij mee zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:15 schreef Tim86 het volgende:
Arshavin scoorde maar 1 keer. Eerste doelpunt is later (terecht) toegekend aan Ooijer
Misschien wel ja. Onmisbaar deze man in de league en cup campaign. Ik denk dat dit een Rus gaat worden die het wel gaat redden in Engeland gezien z'n start.quote:I know Arshavin cost £15m but that seems like an absolute bargain now
quote:
quote:
Bij de 2e deed hij toch ook een dansjequote:Op zondag 15 maart 2009 16:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Steeds als ik er weer naar kijk kan ik geen enorme glimlach onderdrukken.
voor één keertjequote:Op zondag 15 maart 2009 17:22 schreef TTD het volgende:
Een gelijkspel vind ik ook goed hoor, want de spurs een overwinning gunnen
quote:Op zondag 15 maart 2009 17:41 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hem van je mag lenen.
3mbquote:Op zondag 15 maart 2009 18:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voel je vrij zou ik zeggen.
![]()
Al is er een serieuze mogelijkheid dat ie een dezer dagen wordt verwijderd door een van FA's aangezien de grootte niet toegestaan is.
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 18:41 schreef Gunner het volgende:
Tiredness not a problem - O'Neill
Nee hoor Martin. Je ploeg kan het psychologisch alleen niet aan
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:02 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Martin O'neill: Tiredness is not a problem
Tres grappigquote:Op zondag 15 maart 2009 19:02 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Martin O'neill: Tiredness is not a problem
quote:Op zondag 15 maart 2009 18:47 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
3mb![]()
wachten op de eerste nsb-ers in het meldtopic
Vroeger was ik zelfs de topicstarter van dat soort topics. Tegenwoordig heb ik de icons uitstaan. Toch vind ik dat je op z'n minst kan proberen te re-sizen.quote:
quote:
Arsenal heeft net zoveel rust gehad na 120 minuten CL-voetbal en de volgende penalty-reeks en toch trashen we B'burn met 4-0quote:He said: "Playing on Thursday and early Sunday had a negative impact. It took the edge off our play and we also had key individuals missing.
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Ow en die duikeling van Pedersen![]()
How sad.
Deze actie vond ik dan nog wel grappig, met El Hadji Diouf kun je minder lachen.quote:
Ik zeg maar niks...quote:Rosicky moet rentree opnieuw weken uitstellen
Tomás Rosicky heeft vooralsnog een dramatisch seizoen achter de rug. De middenvelder van Arsenal heeft dit seizoen nog geen wedstrijd in de hoofdmacht van de Londenaren gespeeld vanwege flink blessureleed. Hij leek dicht tegen een rentree aan te zitten, maar is door de medische staf toch weer teruggefloten.
De 28-jarige Rosicky beleefde ruim een jaar terug geleden een uiterst ongelukkig competitieduel met Newcastle United. Al na negen minuten werd de middenvelder vervangen wegens hamstringklachten en sindsdien is de voormalig speler van onder meer Borussia Dortmund bezig met zijn revalidatie. Die verliep stroef. Waar werd gedacht aan een revalidatie van een aantal weken, is de Tsjech al ruim een jaar uit de roulatie.
Waar Arsenal-trainer Arsène Wenger eind februari nog zei dat hij Rosicky snel terug had verwacht, bleek dat toch te optimistisch. "Tomás heeft een kleine terugslag, waardoor hij er twee weken uit ligt", vertelde de oefenmeester tegenover het digitale thuis van Arsenal. "We moeten blijkbaar toch voorzichtig met hem zijn. Ik verwacht dat hij over twee weken definitief aan de groepstraining mee kan gaan doen."
Ik vind het zielig voor hem.quote:
Lijkt mij qua speelstijl een goede voor de linksmid positie. Op dit moment is er maar één 'echte' winger en dat is Walcott, de rest van de flankspelers zijn eigenlijk aanvallende middenvelders/verdedigers. Ik heb alleen geen idee hoe zijn huidige kwaliteit is?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Als we de geruchten mogen geloven moet Maxwell in de zomer verkassen. Misschien een optie?
wat lijkt het een kabouter op die foto zegquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Blij dat we naar de halve finales gaan natuurlijk maar de wedstrijd was bagger. Van een man kon ik gelukkig nog wel genieten.
[ afbeelding ]
Wel gehad.quote:Op woensdag 18 maart 2009 02:04 schreef Niek. het volgende:
Zijn er hier mensen met een seizoenskaart van Arsenal of mensen die op de wachtlijst staan?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2230012/
Zo hoor je te juichen
Ik ben red member en daardoor is het redelijk gemakkelijk om aan kaartjes te komen voor thuiswedstrijdenquote:Op woensdag 18 maart 2009 02:04 schreef Niek. het volgende:
Zijn er hier mensen met een seizoenskaart van Arsenal of mensen die op de wachtlijst staan?
Ik heb het een paar maanden geleden een keer in dit topic zien staan en sindsdien kijk ik er ook voor en na iedere wedstrijd in ieder geval op. Inderdaad erg grappig soms en daarnaast is het ook leuk dat ze stukjes uit interviews gebruiken die ik anders niet zie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:22 schreef Gunner het volgende:
Arseblog is echt hilarisch soms ja. Ik lees het dagelijks
Eerste wat ik meteen riep bij het doelpunt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2230012/
Zo hoor je te juichen
Misschien moet je die dan als UI doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eerste wat ik meteen riep bij het doelpunt.
Machtig mooi.
Wat een jankerd is het toch. Gadver.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:11 schreef Gunner het volgende:
Phil Brown lult ook uit z'n nek over dat hij geen handdruk kreeg van Wenger tijdens eerdere ontmoetingen.
[ afbeelding ]
Dat is niet zo slecht idee.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Misschien moet je die dan als UI doenHoef ik niet iedere keer naar die dansende kalkoen te kijken
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoopt trouwens op een gunstige loting. Villareal of Porto zou niet verkeerd zijn.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
+een legend als Pires weer te zien in het Emirates. Hoop dat hij een mooi onthaal krijgt
heeft pires dan ooit in het emirates gespeeld?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
+een legend als Pires weer te zien in het Emirates. Hoop dat hij een mooi onthaal krijgt
Thuis danquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:16 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
heeft pires dan ooit in het emirates gespeeld?
Schandalig Arsenal die wedstrijd. Topclub onwaardig.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Goede herinneringen aan de vorige confrontatie.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |