was doelpunt met hoge geluksfactorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:20 schreef alors het volgende:
Ik schakel net in, wtf hoe kunnen ze nu weer 1-0 achterkomen, thuis nog wel
Thuis 1-0 achterkomen kan niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:20 schreef alors het volgende:
Ik schakel net in, wtf hoe kunnen ze nu weer 1-0 achterkomen, thuis nog wel
orly? je weet best wat ik bedoel. 0-1 achter klinkt gewoon dom.quote:
Ze moeten de bal vaker aan de vrijstaande Arshavin geven..quote:
Dat zijn we inmiddels wel gewend.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Moet je nou echt altijd zo ongelooflijk pietluttig alles corrigeren?
Tsja de keren dat hij de bal kreeg gebeurde er nog enigszins wat. Moet zeggen dat Walcott aan de rechterkant vaak erg slecht bediend wordt...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze moeten de bal vaker aan de vrijstaande Arshavin geven..
Tegen Blackburn speelde ze ook gewoon met 4 aanvallers. Maar hoe wil je het middenveld dan invullen? Op de bank heb je alleen maar aanvallend ingestelde middenvelder(s). Dit probleem nekt ons gewoon dit seizoen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:29 schreef Tim86 het volgende:
4 aanvallers is erg leuk, maar dit gaat gewoon ten koste van je middenveld...daar verlies je de strijd nu.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:33 schreef Tim86 het volgende:
De kreuntjes van Sierd zijn wel weer de moeite waard
Ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik wil Ebouequote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tegen Blackburn speelde ze ook gewoon met 4 aanvallers. Maar hoe wil je het middenveld dan invullen? Op de bank heb je alleen maar aanvallend ingestelde middenvelder(s). Dit probleem nekt ons gewoon dit seizoen.
Dat scheelde weinig Arshavin
quote:
Ben gewend om Sierd te zeggenquote:
Doen, alleen op een voorwaarde. Hij moet scoren. Al is het alleen al vanwege zijn bazen danstechniek.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik wil Eboue
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doen, alleen op een voorwaarde. Hij moet scoren. Al is het alleen al vanwege zijn bazen danstechniek.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doen, alleen op een voorwaarde. Hij moet scoren. Al is het alleen al vanwege zijn bazen danstechniek.
[ afbeelding ]
Mijn halve pagina staat nu vol met dansende negerts door die dubbelpost van jequote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De man die bij iedere balaanname van een Real speler klaarkomt
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:44 schreef Tim86 het volgende:
Het enige wat matiger is dan deze 45 minuten van Arsenal zijn de 90 minuten van WHU-WBA gisteren zeg
Volgens mij zit iedereen hier gewoon via Sport1 te kijken, maar als je gewoon op de standaard sites kijkt kan je zo 10+ links vinden (myp2p.eu , rojadirecta etc)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:48 schreef jackson het volgende:
Goede-avond,
Zijn er mensen die via stream kijken, zo ja... zou ik deze link graag ontvangen
Live wedstrijden via internet-streams #30quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:48 schreef jackson het volgende:
Goede-avond,
Zijn er mensen die via stream kijken, zo ja... zou ik deze link graag ontvangen
Dank, de eerste site ziet er inderdaad goed uit. Zal me er eens in verdiepenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij zit iedereen hier gewoon via Sport1 te kijken, maar als je gewoon op de standaard sites kijkt kan je zo 10+ links vinden (myp2p.eu , rojadirecta etc)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |