Ben gewend om Sierd te zeggenquote:
Doen, alleen op een voorwaarde. Hij moet scoren. Al is het alleen al vanwege zijn bazen danstechniek.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik wil Eboue
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doen, alleen op een voorwaarde. Hij moet scoren. Al is het alleen al vanwege zijn bazen danstechniek.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doen, alleen op een voorwaarde. Hij moet scoren. Al is het alleen al vanwege zijn bazen danstechniek.
[ afbeelding ]
Mijn halve pagina staat nu vol met dansende negerts door die dubbelpost van jequote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De man die bij iedere balaanname van een Real speler klaarkomt
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:44 schreef Tim86 het volgende:
Het enige wat matiger is dan deze 45 minuten van Arsenal zijn de 90 minuten van WHU-WBA gisteren zeg
Volgens mij zit iedereen hier gewoon via Sport1 te kijken, maar als je gewoon op de standaard sites kijkt kan je zo 10+ links vinden (myp2p.eu , rojadirecta etc)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:48 schreef jackson het volgende:
Goede-avond,
Zijn er mensen die via stream kijken, zo ja... zou ik deze link graag ontvangen
Live wedstrijden via internet-streams #30quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:48 schreef jackson het volgende:
Goede-avond,
Zijn er mensen die via stream kijken, zo ja... zou ik deze link graag ontvangen
Dank, de eerste site ziet er inderdaad goed uit. Zal me er eens in verdiepenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij zit iedereen hier gewoon via Sport1 te kijken, maar als je gewoon op de standaard sites kijkt kan je zo 10+ links vinden (myp2p.eu , rojadirecta etc)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |