Ik moest lachenquote:Op woensdag 1 april 2009 20:39 schreef ranjas het volgende:
(jaja, depressief én lesbisch... triest he ;-))
sjemig, da's wel een hoop ellende zegquote:Op woensdag 1 april 2009 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zit sinds een 1.5 jaar bij riagg, daarvoor zat ik ong 2 jaar bij een psycholoog waar ik nog steeds bij kom en die ik altijd kan mailen met vragen. Bij Riagg is 1.5 jaar geleden een onderzoekje bij mij geweest. Ik was toen nog net 17 dus ik zat nog bij de kinderpsycholoog en psychiater. Toen werd een schizotypische persoonlijkheidsstoornis gediagnostiseerd waar ik en mijn ouders het helemaal niet mee eens waren. Dit jaar was ik weer bij een enigszins onafhankelijke psychiater (die van mijn vader) die een dyshymiestoornis vaststelde met wat raakvlakken op PDD NOS en asperger vlak.
Nu was ik een tijdje wel een beetje gerustgesteld met die diagnose omdat ik me in een dysthymiestoornis wel heel goed kan vinden. Alhoewel ik me ook best wel manische fase's uit het verleden kan herinneren.
Ik snap ondertussen wel dat het erg moeilijk is om een label erop te plakken, maar het geeft toch een soort zekerheid. Maar manische gevoelens, extreem gelukkig en extreem ongelukkig herken ik wel. Vooral in mijn relatie van 1.5 jaar (die nu dus uit is).
Komt goed meisie, je kunt het best aanquote:Op donderdag 2 april 2009 09:55 schreef Murmeli het volgende:
Ow vandaag is het murmeli op de proefsteldag...
ik heb ineens een hele berg werk en ik ben meteen bang het overzicht te verliezen. Nu dus mijn best doen om niet in de stress te schieten maar gewoon rustig en gestaag door te werken...
ok, dus fok uit, en werken...
heb eigenlijk nu al stress
Doe je best Murmeli! You can do it, die berg werk wordt wel weer minder. Wat vandaag niet afkomt, komt morgen wel. En het is bijna weekend.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:55 schreef Murmeli het volgende:
Ow vandaag is het murmeli op de proefsteldag...
ik heb ineens een hele berg werk en ik ben meteen bang het overzicht te verliezen. Nu dus mijn best doen om niet in de stress te schieten maar gewoon rustig en gestaag door te werken...
ok, dus fok uit, en werken...
heb eigenlijk nu al stress
AD kunnen idd op je maag werken, ik ben ook heel vaak ontzettend misselijk!quote:Op donderdag 2 april 2009 00:12 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen een nogal branderig gevoel in m'n maag ongeveer een kwartiertje nadat ik mn pilletje in neem... Moet morgen de HA sowieso bellen voor controle... Dus ga dit meteen maar even melden, schijnt er nogal wat maagklachten van te kunnen krijgen
Dat van die ibu wist ik jaquote:Op donderdag 2 april 2009 16:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
AD kunnen idd op je maag werken, ik ben ook heel vaak ontzettend misselijk!
Trouwens, je mag AD om diezelfde reden ook niet combineren met Ibuprofen, want dat werkt ook op je maag. (ik doe het soms btw wel, als ik migraine heb, helpt echt niets anders).
Wanneer weet je meer over een mogelijk bipolaire stoornis? Ik neem aan dat je psychiater wel goed oplet hoor, maar als je AD krijgt om je depressie in toom te houden, en tegelijkertijd ritalin nodig hebt omdat je anders te hyper (manisch?) wordt, dan gaat er bij mij toch wel een lampje branden.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:17 schreef MaJo het volgende:
Net bij de psychiater geweest en aangegeven dat de Ritalin de laatste tijd minder effect heeft. Zit weer druk te tellen enzo
mijn dosis wordt nu verhoogd van 10 naar 15mg, vanaf vandaag. Ben benieuwd wat het met me doet
Yep, ik heb ook maandenlang rennies gesliktquote:Op donderdag 2 april 2009 16:48 schreef Pien85 het volgende:
Dat van die ibu wist ik jaHA heeft pas maandag tijd, dus ik wacht het nog eventjes af
Rennies er maar bij
Cola drink ik niet (koolzuurquote:Op donderdag 2 april 2009 16:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Yep, ik heb ook maandenlang rennies geslikt.
Pepermuntjes werken trouwens ook goed tegen misselijkheid, net als cola.
Koolzuur zal best helpen, maar ik vind het ZO vies!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:54 schreef Burdie het volgende:
Koolzuur helpt juist tegen misselijkheid.
Pepermuntjes helpen tegen een branderig gevoel.
Hierna valt je maag eruit.
Keertje cocaïne proberen als de dokter niet meer wil voorschrijven, da's haast hetzelfde. Let alleen op dat je met mate gebruikt want je bent meteen verslaafd als je het te lang gebruikt (vanwege ritalin gebruik).quote:Op donderdag 2 april 2009 11:17 schreef MaJo het volgende:
Net bij de psychiater geweest en aangegeven dat de Ritalin de laatste tijd minder effect heeft. Zit weer druk te tellen enzo
Raad dat meisje dan ook gelijk crystal meth aan tegen de depressie.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Keertje cocaïne proberen als de dokter niet meer wil voorschrijven, da's haast hetzelfde. Let alleen op dat je met mate gebruikt want je bent meteen verslaafd als je het te lang gebruikt (vanwege ritalin gebruik).
Als je het nou over amfetamine hebt: okay. Maar cocaïne is wel dikke onzin, trol.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Keertje cocaïne proberen als de dokter niet meer wil voorschrijven, da's haast hetzelfde. Let alleen op dat je met mate gebruikt want je bent meteen verslaafd als je het te lang gebruikt (vanwege ritalin gebruik).
Lees dit stukje eens door en herhaal dan wat je zojuist zeiquote:Op donderdag 2 april 2009 18:06 schreef DeepChord het volgende:
[..]
Als je het nou over amfetamine hebt: okay. Maar cocaïne is wel dikke onzin, trol..
Nah tegen ADHD, is niet zo veel verschil met Ritalin.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Raad dat meisje dan ook gelijk crystal meth aan tegen de depressie.
Goed zo dat het allemaal goed is gegaanquote:Op donderdag 2 april 2009 14:11 schreef Murmeli het volgende:
Dank dank MaJo en DeepChord! het is gelukt hoor, ik heb de chaos van mijn bureau af gewerkt, en al mijn lijstjes weer overzichtelijk gemaakt. Ik was vooral bang om in paniek te raken maar dat is niet heel erg gebeurd (wel een klein beetje maar niet zodanig dat het me verlamde!)
Ik ben eigenlijk best wel trots op mezelf..... zou het me dan echt gaan lukken om net als andere normale mensen goed mijn werk te doen?
Morgen weer gesprek bij mn manager, hopen dat dat een beetje positief verloopt!
OH Majo, balen dat de ritalin minder werktis dat gebruikelijk? wen je daaraan dan ofzo? hoe voel je je nu dan? EN wat bedoel je met druk tellen?
Mijn psychiater verwacht dat ik niet bipolair ben maar is er nog niet helemaal zeker van, omdat ADD kenmerken ook overeen kunnen komen met kenmerken van een bipolaire stoornis.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wanneer weet je meer over een mogelijk bipolaire stoornis? Ik neem aan dat je psychiater wel goed oplet hoor, maar als je AD krijgt om je depressie in toom te houden, en tegelijkertijd ritalin nodig hebt omdat je anders te hyper (manisch?) wordt, dan gaat er bij mij toch wel een lampje branden.
Waar slaat dit nou weer op? Ga eens even lekker ergens anders je drugsvoorkeuren spammenquote:Op donderdag 2 april 2009 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |