Je helpt het topic om zeep. Nu al.quote:
quote:
quote:
KOTSquote:
We hebben tijd om lekker lang te vrijen!quote:
Leer je geschiedenis, hij is uit 67.quote:
nee ja dat is indrukwekkend, subaruquote:Op zondag 8 maart 2009 12:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leer je geschiedenis, hij is uit 67.![]()
Plus we hebben 2 Subaru's van 10 en 6 maanden oud.
Jaloezie is een sin!quote:Op zondag 8 maart 2009 12:37 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
It's great! ...For me to poop on!
ik had het over de golfoorlogquote:Op zondag 8 maart 2009 12:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leer je geschiedenis, hij is uit 67.![]()
Plus we hebben 2 Subaru's van 10 en 6 maanden oud.
ik vind die met dat netje altijd moeilijkquote:Op zondag 8 maart 2009 12:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe moest ik dat weten? Ik doe alleen aan minigolf man.
die molen is nog veel moeilijkerquote:Op zondag 8 maart 2009 12:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik vind die met dat netje altijd moeilijk
gvd ja die sno manquote:
het nieuwe model is derhalve wel enorme baggerquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:01 schreef reetveter het volgende:
Hoe irritant met die ballen op het veldKansloze kankerapen daar in Den Haag
.
dat geklap van die kut ballonnen is ook fokking hinderlijkquote:Op zondag 8 maart 2009 13:01 schreef reetveter het volgende:
Hoe irritant met die ballen op het veldKansloze kankerapen daar in Den Haag
.
Het mooiste vind ik de Skyline van Nissan en dan het nieuwste model. Wel volledig uitgebouwd anders ziet het niet uitquote:Op zondag 8 maart 2009 12:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
het nieuwe model is derhalve wel enorme bagger
het enige goede aan ado is haagse sjonniequote:
jij vind speelgoedauto's mooi?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:03 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik de Skyline van Nissan en dan het nieuwste model. Wel volledig uitgebouwd anders ziet het niet uit
Nee. ik heb die in het echt gezien.quote:
woeptiefuckingdooquote:Op zondag 8 maart 2009 13:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee. ik heb die in het echt gezien.Net als de Lamborghini en de Ford Mustang en de hummer Limo
ooh ja wacht die is nog lelijker jaquote:Op zondag 8 maart 2009 13:03 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik de Skyline van Nissan en dan het nieuwste model. Wel volledig uitgebouwd anders ziet het niet uit
400quote:Op zondag 8 maart 2009 13:07 schreef reetveter het volgende:
Stel, ik heb 2 GB ofzoiets, hoeveel nummers kan ik er dan ongeveer opzetten?
Geen ideequote:Op zondag 8 maart 2009 13:07 schreef reetveter het volgende:
300-400 ofzoquote:Op zondag 8 maart 2009 13:07 schreef reetveter het volgende:
trouwens, kutkloonquote:Op zondag 8 maart 2009 13:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee. ik heb die in het echt gezien.Net als de Lamborghini en de Ford Mustang en de hummer Limo
VEULquote:Op zondag 8 maart 2009 13:07 schreef reetveter het volgende:
binnenkort komt er een nieuwe fast en teh furious film dus die hele tune hype zal helaas wel weer oplaaienquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
binnenkort komt er een nieuwe fast en teh furious film dus die hele tune hype zal helaas wel weer oplaaien
neanderthalers die geilen op stickers van draken op hun plastic bak met oversized vleugels_!
NG of fearlessquote:
Geen idee, maar een voetballer is het nietquote:
8c competizionequote:
pannenkoek zingen zequote:
hoe dan ook, kut wedstrijdquote:
boh gek, weet je hoe coo,l een tafeltennistafel op je kofferbakquote:
quite likely, dus vertel maar wie je bentquote:Op zondag 8 maart 2009 13:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Gaan ze me nu bannen of clownscannen
juicyhillquote:
nee, jij?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
boh gek, weet je hoe coo,l een tafeltennistafel op je kofferbak
ik ga nd kroeg, ben het zat om telkens nd koelkast te lopen tijdens het voebal kijkenquote:
geen hd stream?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:31 schreef IQM het volgende:
[..]
http://nl.justin.tv/search?q=ajax&commit=Zoeken§ion=
Ik bedoelde echt een goedequote:Op zondag 8 maart 2009 13:31 schreef IQM het volgende:
[..]
http://nl.justin.tv/search?q=ajax&commit=Zoeken§ion=
Vieze paupert eredivisielive 6 euro de hele dag kijkenquote:
of 9 euro, de hele maand kijkenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Vieze paupert eredivisielive 6 euro de hele dag kijken
dat is 10% van mn vermogenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Vieze paupert eredivisielive 6 euro de hele dag kijken
Ja, maar volgens mij kan ik dat niet zo hier met de tv, althans ik snap er de ballen van, kijk mooi via internetquote:
Maar je hoeft niet te bukken om geld te verdienen hoor.quote:
niet?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet te bukken om geld te verdienen hoor.
quote:broelie78:
pff waarom je dis je vmbo mensen die zijn honderd keer socialer dan deze 12 jarige jkleuters =p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
best vlot nog!quote:
Mwah aangezien er een FA online was vond ik het best lang duren maarja ik ben gelukkig weer ge-unbandquote:
Die hebben meer te doen dan mailtjes lezen van mensen die zich misdragen hebben hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 14:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Mwah aangezien er een FA online was vond ik het best lang duren maarja ik ben gelukkig weer ge-unband
Lekker hoor, laat dat paupervolk maar mooi 5e wordenquote:
Ja maar ik had me niet eens misdragenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die hebben meer te doen dan mailtjes lezen van mensen die zich misdragen hebben hoor
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:25 schreef KingOfPop het volgende:
Hup AZ verliezen en Twente nog winnen, en kan lekker slapen vannacht
Nah denk het niet hoorquote:
Toch wel.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:31 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nah denk het niet hoorVoor welke club ben jij dan? Toch niet zo'n kut tukker he?
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben ik nog op tijd voor nummer 1000?
Jij had toch een hele week ban? Of is dat al weer voorbijquote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Hmmquote:
48 uurquote:Op zondag 8 maart 2009 14:45 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jij had toch een hele week ban? Of is dat al weer voorbij?
Alweer een anderquote:Op zondag 8 maart 2009 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
48 uurBoh, wat had ik gisteravond een lekker wijf
Ja.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef NoelGallagher het volgende:
oja dat was McF die er nog een week bij kreegquote:Op zondag 8 maart 2009 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
48 uur? een weeke xtra voor klonen toch? of heb je weer mensen kunnen wijsmaken dat er mensen bij jou waren ingelogd?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, dat was ik niet. Was iets met dat ik dezelfde browser als iemand anders gebruikte ofzoquote:Op zondag 8 maart 2009 14:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
48 uur? een weeke xtra voor klonen toch? of heb je weer mensen kunnen wijsmaken dat er mensen bij jou waren ingelogd?
Een mix van PI's is ook wel leuk:quote:Op zondag 8 maart 2009 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahah, hee, die is grappig, die smiley, haha.
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:03 schreef Sena het volgende:
[..]
Een mix van PI's is ook wel leuk: [ afbeelding ]..
en nu zit je kk hard te fappen op mn tienersletjequote:Op zondag 8 maart 2009 15:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat was ik kapot toen ik thuiskwam om 5:45
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
en nu zit je kk hard te fappen op mn tienersletje
Wie ben jij en wat doe je in mijn SC?quote:
quote:
quote:
Wat nou?quote:
Goed topic was dat!quote:Op zondag 8 maart 2009 15:18 schreef Sena het volgende:
[..]
[..]
Damn, ik lig in een deuk hier door die combinaties..
Vooral die kontsexsmiley.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Gelukkig trekken wij ons niks aan van jouw mening.
Maakt niet uit, az verliest en psv-twente gelijk.quote:
En dan maakt het niet uit nee.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maakt niet uit, az verliest en psv-twente gelijk.
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:27 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Feestje van gisteravond.
Rechtsonder: 2007 LastNightsParty.comquote:Op zondag 8 maart 2009 15:27 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Feestje van gisteravond.
De linker en de middelstequote:Op zondag 8 maart 2009 15:27 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Feestje van gisteravond.
Smatjes neuken.quote:
psst, je hebt je truitje nog aanquote:Op zondag 8 maart 2009 15:27 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Feestje van gisteravond.
Niiiiicceee.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:28 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
And so on...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Right.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jammer, dat alleen PSV gaat verliezen
Ben jij nou ook een kloon van IQM?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:31 schreef Marurk het volgende:
Vraag: Kun je 1 pizza laten bezorgen, of doen ze dat niet? En zo ja, hoeveel moet je dan fooi geven/bijbetalen?Omg, vragen hoeveel voor je moet gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Vraag: Kun je 1 pizza laten bezorgen, of doen ze dat niet? En zo ja, hoeveel moet je dan fooi geven/bijbetalen?Nog nooit pizza bestelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vraag: Kun je 1 pizza laten bezorgen, of doen ze dat niet? En zo ja, hoeveel moet je dan fooi geven/bijbetalen?onder de 10euro 1,5 bezorgkosten hier ofzo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:28 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
And so on...
Vraag: Kun je 1 pizza laten bezorgen, of doen ze dat niet? En zo ja, hoeveel moet je dan fooi geven/bijbetalen?Ja, dat doen ze, althans in dit ekte bazendorp wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omg, vragen hoeveel voor je moet geven!
Anders falen jullie even niet met typo's en taalfouten.quote:
Geef mij maar die met het groene shirtquote:Op zondag 8 maart 2009 15:34 schreef IQM het volgende:
Ik twijfel nog tussen die met het groene shirtje en die met de zwarte beha.
ik doe die groene wel, jij mag de anderquote:Op zondag 8 maart 2009 15:34 schreef IQM het volgende:
Ik twijfel nog tussen die met het groene shirtje en die met de zwarte beha.
Carequote:Op zondag 8 maart 2009 15:33 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Anders falen jullie even niet met typo's en taalfouten.
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:36 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die rechter.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
GROEN, GROEEN, GROEEEEEEEEN, GROENNNNNNNN, GROEEEEN
quote:
Je snapt hem niet swa jullie delen de rechter terwijl ik de linker alleen heb hahaquote:Op zondag 8 maart 2009 15:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik weet niet welke droeftoeter je bent, maar je heb iig geen smaak.
Delen, ik? Nooit.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je snapt hem niet swa jullie delen de rechter terwijl ik de linker alleen heb haha
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:40 schreef IQM het volgende:
Ik heb wolvendagen gevonden:
http://www.lastnightsparty.com/teamerotica/slides/DB_2178.html
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:51 schreef NoelGallagher het volgende:
soms mogen wolvendagen en iqm best dood van mij, met die kankerkutplaatjes
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:51 schreef NoelGallagher het volgende:
wolvendagen en iqm mogen best vaak dood van mij, met die kankerkutplaatjes
Hij is eens, maar vind het vervelend dus 'quote:Op zondag 8 maart 2009 15:55 schreef Sena het volgende:
[..]
Ben je het er nou mee eens? Of juist niet?
Lesbo's.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:58 schreef IQM het volgende:
Ook in Amsterdam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat laatste meisje!Dat haar. Dat gezichtje. Die pose.
Samen staan we sterk, dappere strijder van me.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:05 schreef jordeeeh het volgende:
En dan zeggen mensen dat ik de enige was die het irritant vind
Kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, gewoon aandacht trekkende heteromeisjes.
Wat irritant vond? Het geslijm van IQM bij wd en het geaandachtshoer? Neehoor. Ik had alleen een ban, ik steunde je!!!1quote:Op zondag 8 maart 2009 16:05 schreef jordeeeh het volgende:
En dan zeggen mensen dat ik de enige was die het irritant vind
Quote mijn vermeende geslijm eens dan.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat irritant vond? Het geslijm van IQM bij wd en het geaandachtshoer? Neehoor. Ik had alleen een ban, ik steunde je!!!1
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat irritant vond? Het geslijm van IQM bij wd en het geaandachtshoer? Neehoor. Ik had alleen een ban, ik steunde je!!!1
Bestel een pizza.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:08 schreef Marurk het volgende:
Nou weet ik nog niet wat ik moet gaan eten vanavond.
Heb niks in huis, en er komen geen vrienden over de vloer.
Je denk serieus dat ik even al die delen weer terug ga lezen met je gekut richting wd altijd? Geen zin in, geen tijd voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |