Het mooiste vind ik de Skyline van Nissan en dan het nieuwste model. Wel volledig uitgebouwd anders ziet het niet uitquote:Op zondag 8 maart 2009 12:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
het nieuwe model is derhalve wel enorme bagger
het enige goede aan ado is haagse sjonniequote:
jij vind speelgoedauto's mooi?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:03 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik de Skyline van Nissan en dan het nieuwste model. Wel volledig uitgebouwd anders ziet het niet uit
Nee. ik heb die in het echt gezien.quote:
woeptiefuckingdooquote:Op zondag 8 maart 2009 13:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee. ik heb die in het echt gezien.Net als de Lamborghini en de Ford Mustang en de hummer Limo
ooh ja wacht die is nog lelijker jaquote:Op zondag 8 maart 2009 13:03 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik de Skyline van Nissan en dan het nieuwste model. Wel volledig uitgebouwd anders ziet het niet uit
400quote:Op zondag 8 maart 2009 13:07 schreef reetveter het volgende:
Stel, ik heb 2 GB ofzoiets, hoeveel nummers kan ik er dan ongeveer opzetten?
Geen ideequote:Op zondag 8 maart 2009 13:07 schreef reetveter het volgende:
300-400 ofzoquote:Op zondag 8 maart 2009 13:07 schreef reetveter het volgende:
trouwens, kutkloonquote:Op zondag 8 maart 2009 13:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee. ik heb die in het echt gezien.Net als de Lamborghini en de Ford Mustang en de hummer Limo
VEULquote:Op zondag 8 maart 2009 13:07 schreef reetveter het volgende:
binnenkort komt er een nieuwe fast en teh furious film dus die hele tune hype zal helaas wel weer oplaaienquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
binnenkort komt er een nieuwe fast en teh furious film dus die hele tune hype zal helaas wel weer oplaaien
neanderthalers die geilen op stickers van draken op hun plastic bak met oversized vleugels_!
NG of fearlessquote:
Geen idee, maar een voetballer is het nietquote:
8c competizionequote:
pannenkoek zingen zequote:
hoe dan ook, kut wedstrijdquote:
boh gek, weet je hoe coo,l een tafeltennistafel op je kofferbakquote:
quite likely, dus vertel maar wie je bentquote:Op zondag 8 maart 2009 13:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Gaan ze me nu bannen of clownscannen
juicyhillquote:
nee, jij?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
boh gek, weet je hoe coo,l een tafeltennistafel op je kofferbak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |