Ik haal ze altijd door elkaarquote:
Jeejquote:Op zondag 8 maart 2009 02:46 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Yurithemaster +1
quote:Op zondag 8 maart 2009 02:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Big Bird
Nu nog een topgear presentatorquote:Op zondag 8 maart 2009 05:03 schreef lubje25 het volgende:
Ken niet veel playmates bij naam eigenlijk, maar met de A zou het pamela anderson kunnen zijn.
Geen fan zie ikquote:Op zondag 8 maart 2009 05:09 schreef lubje25 het volgende:
shit, Jeremy clarkson kan het niet zijn dan
Ik vind het een leuk programmaquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 05:10 schreef lubje25 het volgende:
Die kerel die bijna dood ging, richard hammingof zo iets, dat is met een R
oh hammond dusquote:Op zondag 8 maart 2009 05:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Tiff Needell
Jeremy Clarckson
Richard Hammond
James May
Vicky Henderson
joost is zijn voornaam trouwens.quote:Op zondag 8 maart 2009 05:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
Met het mes op tafel: Dat wordt door de antiquair van Klokhuis gepresenteerd, meneer Joosten.
die deed lucky letters, victor reinier, die bedoel ik nietquote:Op zondag 8 maart 2009 05:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
Die vent die Vledder bij Baantjer is?
Yepquote:Op zondag 8 maart 2009 05:28 schreef Yurithemaster het volgende:
cas van iersel?
overigens een zeer fijne radio-dj. Goede stem, leuke info over de muziek en de artiesten die de muziek maken.quote:Op zondag 8 maart 2009 05:28 schreef Yurithemaster het volgende:
cas van iersel?
quote:Op zondag 8 maart 2009 05:44 schreef lubje25 het volgende:
pff dat kunnen er meerdere zijn, dover, sussex en nog wel een paar me dunkt
Obelix? Het galische rijk (Gallie), Frankrijk??quote:Op zondag 8 maart 2009 05:55 schreef lubje25 het volgende:
Ok, ik versoepel de boel.
Je ziet hele grote stenen, iemand droeg die wel eens op zijn rug. Waar kwam hij vandaan, land en provincie graag.
quote:Op zondag 8 maart 2009 05:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Obelix? Het galische rijk (Gallie), Frankrijk??
quote:Op zondag 8 maart 2009 06:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
klopt, het ligt net op de grens van 2 "provincies" welke 2? Men is er nog niet uit welke van de 2 het was
Dan zeg ik het wel, bretange en normandie?quote:Op zondag 8 maart 2009 06:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Die moet ik je schuldig blijven, sorry!
quote:Op zondag 8 maart 2009 06:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan zeg ik het wel, bretange en normandie?
Jeejquote:Op zondag 8 maart 2009 06:12 schreef lubje25 het volgende:
Yurithemaster + 1
Dat er een zwarte man aan een kruis hangt?quote:Op zondag 8 maart 2009 06:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Wat was er zo schokkend aan de clip like a prayer van madonna
quote:Op zondag 8 maart 2009 06:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Wat was er zo schokkend aan de clip like a prayer van madonna
quote:Op zondag 8 maart 2009 06:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dat er een zwarte man aan een kruis hangt?
Zo'n gekke gedachte was het niet eens heb ik wel eens gehoord, er zaten al "moren" in die tijd in die regio. De voorstelling van een blonde blanke Jezus is daarentegen wat onwaarschijnlijker in die contrijen rond die tijd.quote:Op zondag 8 maart 2009 06:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
BasOne+1
Gebeurde wel meer schokkende dingen maar wou deze horen aangezien een boel mensen waaronder ik dachten dat het jezus was
Punten in deel 1437
Yurithemaster 3
FormerlyKnownAs 1
Lubje25 2
BasOne 1
WHOOHOOO ik heb 1 puntquote:Op zondag 8 maart 2009 06:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
BasOne+1
Gebeurde wel meer schokkende dingen maar wou deze horen aangezien een boel mensen waaronder ik dachten dat het jezus was
Punten in deel 1437
Yurithemaster 3
FormerlyKnownAs 1
Lubje25 2
BasOne 1
Hij zal er wel tussenin gezeten hebbenquote:Op zondag 8 maart 2009 06:32 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zo'n gekke gedachte was het niet eens heb ik wel eens gehoord, er zaten al "moren" in die tijd in die regio. De voorstelling van een blonde blanke Jezus is daarentegen wat onwaarschijnlijker in die contrijen rond die tijd.
Voor de voortgang van het topic is het handig om of het antwoord in een spoiler te zetten of een dusdanige vraag te stellen die makkelijk controleerbaar is.quote:Op zondag 8 maart 2009 06:33 schreef BasOne het volgende:
[..]
WHOOHOOO ik heb 1 punt
Wat hebben de volgende 5 films met elkaar gemeen
The Men
Julius Ceasar
Mutiny On the bounty
The Chase
Superman
Antwoord als ik weer wakker word want ik heb echt slapies nodig
zou zo kunnen, we zullen het nooit wetenquote:Op zondag 8 maart 2009 06:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij zal er wel tussenin gezeten hebben
Je vraagt bergen aan iemand met een pioneers schopje, first time playa, gimme some leewayquote:Op zondag 8 maart 2009 06:37 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Voor de voortgang van het topic is het handig om of het antwoord in een spoiler te zetten of een dusdanige vraag te stellen die makkelijk controleerbaar is.
Nog handiger is niet met een vraag eindigen maar dat is best lastig weet ik uit ervaring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de betere vraag is, waarom ik wakker word na amper 2 uur slaap
Ik ben meeoeoeoeoehoeoeoeoe
(ja ja moet je zorgen dat je pa word.....)Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
A streetcar named desirequote:Op zondag 8 maart 2009 09:38 schreef tong80 het volgende:
In welke film riep Marlon Brando : 'STELLAAAAAAAAAAA'
Goed.quote:Op zondag 8 maart 2009 09:52 schreef BasOne het volgende:
[..]
A streetcar named desire
Vooral zulke vragen stellen
Iemand die een brando vraag stelt, en erna een brando vraag stellen, kan je raden wie em heeftquote:Op zondag 8 maart 2009 09:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed.
Wat bedoel je ?
Was ie te gemakkelijk ?
*doet Gene Simmons na en steekt tong uit naar tong80*quote:
Jij bent meer van hack slash fantasyquote:
Nee van Kubrick Scorsese Allen of Coppolaquote:
*speelt 2001 deuntje en ziet pacino met M-16 zweven ala matrix timelaps in een bos schietend op een witte walvis die zich verschuilt achter een groot zwart blok*quote:Op zondag 8 maart 2009 10:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee van Kubrick Scorsese Allen of Coppola
quote:Op zondag 8 maart 2009 10:17 schreef BasOne het volgende:
[..]
*speelt 2001 deuntje en ziet pacino met M-16 zweven ala matrix timelaps in een bos schietend op een witte walvis die zich verschuilt achter een groot zwart blok*
We has a winnerquote:Op zondag 8 maart 2009 11:24 schreef Mapani het volgende:
Peter Mayhew
Wat deden deze mensen in de jaren die vermeld staat.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:46 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Snap de vraag niet
Ze waren idd alledrie commandant van Auschwitz!quote:Op zondag 8 maart 2009 11:57 schreef BasOne het volgende:
Liebehenschell ken ik alleen als kommandant van Auschwitz...
de andere 2 ken ik niet.
Waren ze alle drie kommandant van Auschwitz?
yesquote:Op zondag 8 maart 2009 12:39 schreef Mapani het volgende:
een gok op shakespeare
Yepquote:
yup!quote:Op zondag 8 maart 2009 12:58 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
hoektand
Zondagquote:Op zondag 8 maart 2009 13:14 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Het is Internationale ??? Dag vandaag.
Wat is ???
Wellusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
Ya gotta be kiddin me................quote:Op zondag 8 maart 2009 13:22 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Hey mensen, ik moet weg
Antwoord hieronder:
Ik hou het toch op zondagquote:Op zondag 8 maart 2009 13:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ff gecheckt, geef het punt wel als het goede antwoord komt
Aaah Bier dagquote:Op zondag 8 maart 2009 13:48 schreef Etcetera het volgende:
Hint: je kunt er niet met, maar vast en zeker ook niet zonder
quote:De dag is een herdenking van de eerste staking vandie plaatsvond op deze datum in 1908. De staking vond plaats in New York en was gericht tegen de slechte arbeidsomstandigheden in de textielindustrie. De staking is beroemd geworden omdat de
"brood en rozen" eisten.
Jepquote:
Scott +1quote:
quote:
Helemaal goed.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:17 schreef Etcetera het volgende:
Undercover in Nederland
ofzo
SBS meuk in elk geval
teveel tv, te weinig billenkoekquote:
Alberto Stegeman.quote:
Betrapt, SBS-kijker.quote:
Ah die naam ken ik, die is wel eens op de FP geweestquote:
Dit is Wilhelm von Homburgquote:Op zondag 8 maart 2009 14:15 schreef BasOne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I, Vigo, the Scourge of Carpathia, the sorrow of Moldavia, command you!
Ik kijk een hoop series, maar dat doe ik meestal vanachter m'n pcquote:
M'n schoonzusje is hoofdschudlig, je pikt ongewild wat meequote:
Grupequote:Op zondag 8 maart 2009 14:52 schreef BasOne het volgende:
Groupe, grupe, groepe iets.
GVD i-net klapt er om de haverklap uit
Lol dank jequote:Op zondag 8 maart 2009 14:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
GrupeEn ik heb geen zin in moeilijk doen
Norbert Grupe
BasOne +1
Punten in deel 1437
Yurithemaster 3
BasOne 4
Mapani 2
Lubje25 2
tong80 1
FormerlyKnownAs 2
starla 1
tomtomaat 1
ScottTracy 1
Etcetera 1
Ik ben een vraag aan het verzinnen, het is een zoethoudertjequote:Op zondag 8 maart 2009 15:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
BasOne
Als ik me niet vergis is dit een:
1. Algemene Kennis Quiz
2. Dit jaartal raad vragen wordt niet op prijs gesteld
(of er moet in de tussentijd veel veranderd zijn)
Jullie zijn geen mannen met baardenquote:Op zondag 8 maart 2009 15:25 schreef Mapani het volgende:
mr. philips. vast niet goed, maarja
We haves a winnerquote:Op zondag 8 maart 2009 15:33 schreef starla het volgende:
Marconi?
Hmm Ik ken Nekal als 1 van de eerste, maar dat is duits....quote:Op zondag 8 maart 2009 15:50 schreef starla het volgende:
is a popular laundry detergent in the United States, Canada, United Kingdom and other markets. First produced by Procter & Gamble in 1933, it was the first synthetic detergent in the United States.
Wat?
+ 1quote:Op zondag 8 maart 2009 16:01 schreef BasOne het volgende:
Dreft
You are kidding O.Oquote:Op zondag 8 maart 2009 16:01 schreef starla het volgende:
[..]
+ 1
Punten in deel 1437
Yurithemaster 3
BasOne 5
Mapani 2
Lubje25 2
tong80 1
FormerlyKnownAs 2
starla 2
tomtomaat 1
ScottTracy 1
Etcetera 1
Voor en achternaam, sorry had het erbij moeten zettenquote:Op zondag 8 maart 2009 16:14 schreef Mapani het volgende:
Emilio, Carlos, Renee
Close but no cigarquote:Op zondag 8 maart 2009 16:19 schreef Mapani het volgende:
carlos estefez = charlie sheen
emilio estevez
renee estefez
Sorry Mapani, dit is het antwoord wat ik zochtquote:Op zondag 8 maart 2009 16:21 schreef starla het volgende:
martin sheen, charlie sheen, emilio estafez
Klopt maar je noemde renee, ik vroeg om de acteur die 2 zonen als acteur heeftquote:Op zondag 8 maart 2009 16:29 schreef Mapani het volgende:
Het is hetzelfde hoor, hun eigenlijke achternaam is estefez
Mnou nee, ik stelde de vraag om de acteurs te noemen, jij benoemde 2 acteurs en een actrice, ik gaf aan dat ik de achternaam er ook bij wilde, dat dat misschien in de orginele vraagstelling onduidelijk was.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:35 schreef Mapani het volgende:
je vroeg daarna ook om achternaam. En je verandert onderweg de vraag 2 keer.
Maar het is ok. Maar wel je vragen duidelijk sgtellen aub
+ 1quote:Op zondag 8 maart 2009 16:41 schreef Mapani het volgende:
eddie vedder
Ja, diequote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:05 schreef Yurithemaster het volgende:
hunduras?
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:06 schreef Etcetera het volgende:
Panama?
Floris de 5dequote:Op zondag 8 maart 2009 17:11 schreef Etcetera het volgende:
Wie had als bijnaam 'der keerlen god'?
Jaquote:Geschiedenis is leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef Siniti het volgende:
PluisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dat is het broertje van Hypnosquote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef starla het volgende:
thanatos?
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef Siniti het volgende:
PluisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was Cerberus
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Da's een draak van een wezenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:20 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
hydra
Kan het ook niet helpen, geef veel hintsquote:
JAAAAAquote:Op zondag 8 maart 2009 18:27 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
orthos?
Correct! FKA +1quote:
Punten in deel 1437quote:
quote:
Niks mis mee, leuke muziek. Ze wordt de nieuwe Madonnaquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Niks mis mee, leuke muziek. Ze wordt de nieuwe Madonna
Jij zat nog op de vorige pagina?quote:
Dat is ze echt niet op alle foto's hequote:Op zondag 8 maart 2009 20:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I rest my case
Dat was snelquote:
norich +1quote:
Ik heb echt geen flauw idee, ik strooi maar wat met namen totdat ik de goeie hebquote:
Ja, maar deze gok was echt way out there. Ik bedoel, iedereen weet toch wel dat Krezip een zangeres heeft?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:47 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee, ik strooi maar wat met namen totdat ik de goeie heb
Net als met dreft lol
Dan zeg ik Dolly Dots.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:59 schreef qonmann het volgende:
doe ik nog Abba
Nog nooooit van gehoordquote:Op zondag 8 maart 2009 20:59 schreef norich het volgende:
Ik bedenk wel een nieuwe vraag.
Antwoord was Yellowcard btw.
Oh... hebben ze dat...quote:Op zondag 8 maart 2009 20:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, maar deze gok was echt way out there. Ik bedoel, iedereen weet toch wel dat Krezip een zangeres heeft?![]()
Dat was zeker weer een serieuze gok?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:32 schreef BasOne het volgende:
Gerard Joling
Yellowcardquote:Op zondag 8 maart 2009 20:59 schreef norich het volgende:
Ik bedenk wel een nieuwe vraag.
Antwoord was Yellowcard btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |