Klopt maar je noemde renee, ik vroeg om de acteur die 2 zonen als acteur heeftquote:Op zondag 8 maart 2009 16:29 schreef Mapani het volgende:
Het is hetzelfde hoor, hun eigenlijke achternaam is estefez
Mnou nee, ik stelde de vraag om de acteurs te noemen, jij benoemde 2 acteurs en een actrice, ik gaf aan dat ik de achternaam er ook bij wilde, dat dat misschien in de orginele vraagstelling onduidelijk was.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:35 schreef Mapani het volgende:
je vroeg daarna ook om achternaam. En je verandert onderweg de vraag 2 keer.
Maar het is ok. Maar wel je vragen duidelijk sgtellen aub
+ 1quote:Op zondag 8 maart 2009 16:41 schreef Mapani het volgende:
eddie vedder
Ja, diequote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:05 schreef Yurithemaster het volgende:
hunduras?
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:06 schreef Etcetera het volgende:
Panama?
Floris de 5dequote:Op zondag 8 maart 2009 17:11 schreef Etcetera het volgende:
Wie had als bijnaam 'der keerlen god'?
Jaquote:Geschiedenis is leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef Siniti het volgende:
PluisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dat is het broertje van Hypnosquote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef starla het volgende:
thanatos?
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef Siniti het volgende:
PluisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was Cerberus
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |