sambucaquote:Op zondag 8 maart 2009 03:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb nog San Miguel en Heineken. En sambuca
hahahaquote:Op zondag 8 maart 2009 03:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik begrijp hier geen ene reet van.![]()
ontstaan na wat?
Sorry, was even aan het aftellen naar post 10000.quote:
Als de SC ooit 10 000 haalt, ga ik een taart bakken.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Sorry, was even aan het aftellen naar post 10000.
quote:Op zondag 8 maart 2009 03:18 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
voor wereldreizer
jij ook je vaagheden
Néééééééééééé!quote:Amsterdam - Dennis Mulder gaat scheiden. De tv-klusser die deze zomer veertig wordt, gaat na twintig jaar weg bij zijn vrouw. Zo meldt Shownieuws.
Dennis is al vanaf 1990 werkzaam voor televisie. Begonnen achter de schermen als decorbouwer, setdresser en productieassistent, werd hij vijf jaar later klusvoorbereider bij Eigen Huis & Tuin en weer twee jaar later de man op locatie in Klussen met kijkers. Sinds 2000 is Dennis de centrale figuur in Woon & klus magazine.
De klusexpert heeft twee dochtertjes en een zoontje. Naar verluidt zijn zijn vrouw en hij vriendschappelijk uit elkaar gegaan.
te zoet voor je?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 03:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Sorry, was even aan het aftellen naar post 10000.
Hai Kali-Mist1quote:Op zondag 8 maart 2009 03:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Hallo 4ever en reet!
quote:Op zondag 8 maart 2009 03:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hai Kali-Mist1![]()
Wat doen we nog zo laat op ?
is toch juist mooi dat ze vriendschappelijk uit elkaar zijn gegaan?quote:
Het ging me meer om de totale nutteloosheid van dit flutartikel over een afgeschreven C-BN'er.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is toch juist mooi dat ze vriendschappelijk uit elkaar zijn gegaan?
cuckoo's nest is een leerbar, tenminste in Amsterdamquote:Op zondag 8 maart 2009 03:32 schreef Emimich het volgende:
Potentieel episch topique:
Kutwijf bij het uitgaan.
Nee dank u, ik heb vandaag al gewerkt.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Arbeiten tot we er deaud bij neervallen!
Maakt niet uit, neem ik de honours wel waar vannachT?quote:Op zondag 8 maart 2009 03:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dank u, ik heb vandaag al gewerkt.
Gelukkig maarquote:Op zondag 8 maart 2009 03:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, neem ik de honours wel waar vannachT?
En u? Wezen stappen?
Zou het?quote:Op zondag 8 maart 2009 03:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Yup, kom net terug.
Twas erg rustig: krediet crisis?
In NY merk ik wel de krisis.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zou het?
Iig op schiphol wel hoor kan ik je vertellen!
Als het kan mijd ik schiphol, daar is het namelijk duurder dan bijv. Rotterdam.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zou het?
Iig op schiphol wel hoor kan ik je vertellen!
quote:Op zondag 8 maart 2009 03:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het kan mijd ik schiphol, daar is het namelijk duurder dan bijv. Rotterdam.
Helaas hoef ik op dit moment nergens heen.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ja, maar die prijzen worden ook alweer lager, klm is nu aan het stunten!
Dat soort dingen zijn tegenwoordig een stuk lastiger geworden zonder creditcard, wat is dat toch?quote:Op zondag 8 maart 2009 03:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helaas hoef ik op dit moment nergens heen.![]()
Jammer dat ik niet met het vliegtuig naar Italie kan (scheelt weer een overnachting), maar dan heb ik daar geen auto. Huren is dan weer dubbelop, plus moeilijk, want: geen creditcard.
Tja, ik hoef niet per se een creditcard.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn tegenwoordig een stuk lastiger geworden zonder creditcard, wat is dat toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |