is toch juist mooi dat ze vriendschappelijk uit elkaar zijn gegaan?quote:
Het ging me meer om de totale nutteloosheid van dit flutartikel over een afgeschreven C-BN'er.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is toch juist mooi dat ze vriendschappelijk uit elkaar zijn gegaan?
cuckoo's nest is een leerbar, tenminste in Amsterdamquote:Op zondag 8 maart 2009 03:32 schreef Emimich het volgende:
Potentieel episch topique:
Kutwijf bij het uitgaan.
Nee dank u, ik heb vandaag al gewerkt.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Arbeiten tot we er deaud bij neervallen!
Maakt niet uit, neem ik de honours wel waar vannachT?quote:Op zondag 8 maart 2009 03:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dank u, ik heb vandaag al gewerkt.
Gelukkig maarquote:Op zondag 8 maart 2009 03:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, neem ik de honours wel waar vannachT?
En u? Wezen stappen?
Zou het?quote:Op zondag 8 maart 2009 03:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Yup, kom net terug.
Twas erg rustig: krediet crisis?
In NY merk ik wel de krisis.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zou het?
Iig op schiphol wel hoor kan ik je vertellen!
Als het kan mijd ik schiphol, daar is het namelijk duurder dan bijv. Rotterdam.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zou het?
Iig op schiphol wel hoor kan ik je vertellen!
quote:Op zondag 8 maart 2009 03:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het kan mijd ik schiphol, daar is het namelijk duurder dan bijv. Rotterdam.
Helaas hoef ik op dit moment nergens heen.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ja, maar die prijzen worden ook alweer lager, klm is nu aan het stunten!
Dat soort dingen zijn tegenwoordig een stuk lastiger geworden zonder creditcard, wat is dat toch?quote:Op zondag 8 maart 2009 03:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helaas hoef ik op dit moment nergens heen.![]()
Jammer dat ik niet met het vliegtuig naar Italie kan (scheelt weer een overnachting), maar dan heb ik daar geen auto. Huren is dan weer dubbelop, plus moeilijk, want: geen creditcard.
Tja, ik hoef niet per se een creditcard.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn tegenwoordig een stuk lastiger geworden zonder creditcard, wat is dat toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |