abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66828769
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:05 schreef Weltschmerz het volgende:

Ah, daar komt onze etnische zuiveraar weer een etnische zuivering bepleiten.
In Mostar is het sinds de schapen en de bokken gescheiden zijn vrede. Als je wilt dat de islamitische arabieren op israelische grond mogen blijven wonen dan pleit je voor massamoord.
pi_66828910
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:07 schreef buachaille het volgende:

[..]

In Mostar is het sinds de schapen en de bokken gescheiden zijn vrede. Als je wilt dat de islamitische arabieren op israelische grond mogen blijven wonen dan pleit je voor massamoord.
Je begrijpt waar de schoen wringt?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_66828962
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:06 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ach man, ga toch parasiteren in Mekka. Ik zeg het nog één keer, hoor je?
[..]

Dan moek eerst een Arabier wezen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66829068
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:12 schreef Mwanatabu het volgende:
Je begrijpt waar de schoen wringt?
Natuurlijk is dat de grond van de joden, dat staat immers in hun boek.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_66829143
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan moek eerst een Arabier wezen.
Alle moslims zijn toch Arabier?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_66829225
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:17 schreef Weltschmerz het volgende:

Natuurlijk is dat de grond van de joden, dat staat immers in hun boek.
Of dat waar is weet ik niet maar één ding is zeker en dat is dat de arabieren er niets te zoeken hebben. Ik heb geen moeite met immigranten (integendeel) maar de arabische palestijnen hebben laten zien dat ze niet kunnen integreren en israel zou er beter aan doen om ze terug te sturen naar de landen van herkomst of door de arabieren de jordaanse grens over te zetten, de palestijnse staat gevestigd op 80% geroofde israelische grond.
pi_66829270
Kunnen we Israël gewoon niet wegvegen van de kaart ofzo?
pi_66829273
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:21 schreef buachaille het volgende:

[..]

Of dat waar is weet ik niet maar één ding is zeker en dat is dat de arabieren er niets te zoeken hebben. Ik heb geen moeite met immigranten (integendeel) maar de arabische palestijnen hebben laten zien dat ze niet kunnen integreren en israel zou er beter aan doen om ze terug te sturen naar de landen van herkomst of door de arabieren de jordaanse grens over te zetten, de palestijnse staat gevestigd op 80% geroofde israelische grond.
Ja, want er woonden geen Arabieren in dat gebied. Heb ik je laatst in een ander topic ook niet al cijfers laten zien?
pi_66829309
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:23 schreef Triggershot het volgende:
Van de kaart is het vrij simpel te verwijderen. Gewoon een voetbalplaatje eroverheen (kosten: E5,- bij de Appie).
Alleen van die grond he...
pi_66829383
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:24 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Van de kaart is het vrij simpel te verwijderen. Gewoon een voetbalplaatje eroverheen (kosten: E5,- bij de Appie).
Alleen van die grond he...
Die fosforwerpers brengen toch alleen maar verderf en terreur op geroofd Palestijns grond, kunnen ze niet allemaal op tenniskamp in Dubai ofzo?
pi_66829427
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:23 schreef Mwanatabu het volgende:

Ja, want er woonden geen Arabieren in dat gebied. Heb ik je laatst in een ander topic ook niet al cijfers laten zien?
Er hebben altijd joden in palestina gewoond, later hebben er zich ook arabieren gevestigd. Ergens in 1930 was de verhouding 80% arabieren, 20% joden. Er is toen voor gekozen om een palestijnse staat te vestigen op 80% israelisch grondgebied; een staat die volledig vrij was van joden.

In feite is de palestijnse strijd er nu op gericht om de joden van het resterende stukje af te drijven en er één grote islamitische staat van te maken. Iets wat indruist tegen ieder gevoel van rechtvaardigheid en een grof schandaal dat de wereld de kan van de islam kiest. Historisch is het juist, gezien in het kader van de etnische zuivering van joden, om hetzelfde toe te passen op de arabieren en die in alle vrede in Jordanië neer te planten. Alleen dan wordt het vrede in israel, al zal de islam altijd blijven 'zuigen'.
pi_66829487
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:23 schreef Triggershot het volgende:
Heel grappig. Ik denk dat het jarenlang geconfronteerd worden met de historische feiten op fok! je ertoe drijft om maar semi-grappige dooddoeners te plaatsen? bang geworden om je uit te spreken?
pi_66829610
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:30 schreef buachaille het volgende:

[..]

Heel grappig. Ik denk dat het jarenlang geconfronteerd worden met de historische feiten op fok! je ertoe drijft om maar semi-grappige dooddoeners te plaatsen? bang geworden om je uit te spreken?
Bang absoluut, wat de terroristische Mossad heeft gedaan om de journalist die foto's had laten uitlekken van de illegale kernwapenontwikkeling van de Illegale staat Israël te ontvoeren heeft me best wel angstig gemaakt moet ik zeggen. Haat en gevaar van Israel heeft geen grenzen, ze opereren zelfs buiten hun eigen grond, sterker nog, hun 'eigen' grond is gestolen grond.
pi_66829659
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:21 schreef buachaille het volgende:
Misschien was het feit dat er scheepsladingen vol met Europeanen aankwamen om met moordcommando's Palestijnen te verjagen ook niet de optimale omstandigheid om in te integreren. Daarvoor ging het best aardig met de integratie en in ieder geval het vreedzaam samenleven.

En wanneer werd die grond Israelische grond? Toen god het Joodse volk uitverkoor?
pi_66829722
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Die fosforwerpers brengen toch alleen maar verderf en terreur op geroofd Palestijns grond, kunnen ze niet allemaal op tenniskamp in Dubai ofzo?
pi_66829773
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:30 schreef buachaille het volgende:

[..]

Je bedoelt historische feiten als het aantal Palestijnen dat onvrijwillig is weggevlucht, hun eigendomsbewijzen van grond en vastgoed en Sabra en Shatila enzo?
pi_66829782
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:34 schreef Triggershot het volgende:

Bang absoluut, wat de terroristische Mossad heeft gedaan om de journalist die foto's had laten uitlekken van de illegale kernwapenontwikkeling van de Illegale staat Israël te ontvoeren heeft me best wel angstig gemaakt moet ik zeggen. Haat en gevaar van Israel heeft geen grenzen, ze opereren zelfs buiten hun eigen grond, sterker nog, hun 'eigen' grond is gestolen grond.
Ik denk dat je teveel "vernederlandst" bent. Wij laten hier een pakistaanse terrorist probleemloos een paar jaar bouwtekeningen van uraniumcentrifuges bij Urenco in Almelo kopiëren zodat de heethoofden in de islamitische landen zelf eens wat bommetjes in elkaar kunnen gaan zetten. De israelisch zijn niet misselijk geweest voor die spion, dat mag gezegd worden, maar laat hij de hemel prijzen dat hij het leven nog heeft. Dat was hem in andere landen niet overkomen, dan had hij allang 6 feet under gelegen.

En ik ben blij dat je kleur bekend met je "gestolen grond" opmerking. Je maakt jezelf compleet belachelijk maar het is fijn te weten waar je staat.
pi_66829847
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:40 schreef Mwanatabu het volgende:

Je bedoelt historische feiten als het aantal Palestijnen dat onvrijwillig is weggevlucht, hun eigendomsbewijzen van grond en vastgoed en Sabra en Shatila enzo?
Nog een leuk achtergrondartikel over Sabra en Shatila vind je hier.
pi_66829853
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:38 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

pi_66829889
En Abbas, in al zijn oprechtheid, zweert al voordat men ook maar begint met onderhandelingen geweld af. De grootste fout die hij kan maken met deze buiging voor Israel. Hamas is weer het andere extreme maar Abbas mag best wat ballen tonen en deze totaal pacifistische houding misschien maar laten voor wat het is.
X
pi_66829950
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:42 schreef buachaille het volgende:

[..]

Artikel? Je bedoelt wat tekst op een blog, zonder enige verificatie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66829952
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:43 schreef Alulu het volgende:
En Abbas, in al zijn oprechtheid, zweert al voordat men ook maar begint met onderhandelingen geweld af. De grootste fout die hij kan maken met deze buiging voor Israel. Hamas is weer het andere extreme maar Abbas mag best wat ballen tonen en deze totaal pacifistische houding misschien maar laten voor wat het is.
Hehe, palestijnen die geweld afzweren. Geef eens een bron want ik geloof je niet op je baluwe ogen.
pi_66829957
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:42 schreef buachaille het volgende:
Tja, als dat je bronnen zijn. Je kunt ook het Oude Testament als bron nemen, daarin staat ook dat het land van de joden is.
pi_66829995
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:46 schreef Mutant01 het volgende:

Artikel? Je bedoelt wat tekst op een blog, zonder enige verificatie.
Het feit dat er 100.000 christenen in libanon zijn afgeslacht door de palestijnen onder arafat wordt door iedereen vergeten maar door niemand ontkend.
pi_66830021
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:46 schreef Weltschmerz het volgende:

Tja, als dat je bronnen zijn. Je kunt ook het Oude Testament als bron nemen, daarin staat ook dat het land van de joden is.
Zou kunnen, weet ik niet. Weet wel dat het OT duizenden jaren geleden geschreven is en als het daar al in staat dan is dat extra bewijs dat de roots van de israelisch in israel liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')