Bron: http://www.brabantsdagbla(...)tadion-in-Zweden.ecequote:Ruim honderd betogers zijn zaterdag rondom de tenniswedstrijd tussen Zweden en Israël in Malmö slaags geraakt met de Zweedse oproerpolitie. Dat gebeurde in de buurt van het stadion waar het duel achter gesloten deuren aan de gang was. De politie verrichtte vijf arrestaties.
De agressieve demonstranten, door de politie omschreven als anarchisten, waren in het zwart gekleed en gemaskerd. Ze wierpen stenen, flessen en vuurwerk naar de politiepaarden en -bussen. ,,Stop de wedstrijd, stop de wedstrijd!”, werd er geschreeuwd.
Geweld in Gaza
Volgens de autoriteiten ging het om een gecöordineerde protestactie tegen het Israëlische geweld in Gaza. Eerder op de dag liepen duizenden mensen mee in een protestmars in Malmö.
Vrijdag was door enkele honderden Zweden nog vreedzaam gedemonstreerd bij het tennisstadion tegen het doorgaan van het duel. Uit vrees voor rellen had het stadsbestuur eerder al besloten om de wedstrijd zonder publiek in de Baltiska Hallen Arena te laten plaatsvinden
Een goed gebaar van de demonstranten. een land die kolonisatie toelaat en verantwoordelijk voor vele massamoorden.quote:Zaterdag worden 12.000 mensen verwacht bij een tweede demonstratie.
Inderdaad zeg.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:41 schreef Meki het volgende:
[..]
[..]
Een goed gebaar van de demonstranten. een land die kolonisatie toelaat en verantwoordelijk voor vele massamoorden.
Hebben ze ook nog gejankt toen de politie terugsloeg? Of kropen ze meteen de slachtofferrol in?quote:Ze wierpen stenen, flessen en vuurwerk naar de politiepaarden en -bussen.
Moet je aan de demonstranten in Zweden vragenquote:Op zondag 8 maart 2009 01:44 schreef Sena het volgende:
[..]
Inderdaad zeg.
[..]
Hebben ze ook nog gejankt toen de politie terugsloeg? Of kropen ze meteen de slachtofferrol in?
Maar hoe zou je dat nou vinden? Een harde aanpak van de politie?quote:Op zondag 8 maart 2009 01:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Moet je aan de demonstranten in Zweden vragen
Erg vreedzaam weer. Keihard neerslaan die demonstranten.quote:Ze wierpen stenen, flessen en vuurwerk naar de politiepaarden en -bussen. ,,Stop de wedstrijd, stop de wedstrijd!”
quote:Op zondag 8 maart 2009 01:46 schreef marcb1974 het volgende:
En weer laat een klein deel moslims zien dat ze tot niets anders dan haat en geweld in staat zijn
Je negeert mijn vraag, Meki.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:46 schreef Sena het volgende:
[..]
Maar hoe zou je dat nou vinden? Een harde aanpak van de politie?
Nee hoor, ik vindt dat de demonstranten in hun recht staan..quote:
Geen moslims. Extreem links.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:46 schreef marcb1974 het volgende:
En weer laat een klein deel moslims zien dat ze tot niets anders dan haat en geweld in staat zijn
Ze provoceren door aanwezig te zijn ?quote:Op zondag 8 maart 2009 02:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vindt dat de demonstranten in hun recht staan..
de politie moet de rust handhaven. niet provoceren
Die demonstranten moet gewoon met hun tengels afblijven van de politie. Van alles, eigenlijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 02:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vindt dat de demonstranten in hun recht staan..
de politie moet de rust handhaven. niet provoceren
Genoeg landen waar dat wel gebeurt, als je dat mist moet je misschien een emigratie overwegen.quote:Op zondag 8 maart 2009 02:48 schreef Emimich het volgende:
Toch mis ik voor een groot gedeelte de 'Ordnung muss sein'-mentaliteit om die relschoppers en masse op te pakken en in een kelder opgesloten te laten verjaren.
Nee, dat is nou net het probleem. Dit is eens systeem wat wereldwijd toegepast gediend zou moeten worden, niet slechts in een paar uitverkoren staten. Ik zie het voor me als een soort van gestuurde natuurlijke selectie waarin de zwakkeren letterlijk en figuurlijk de maatschappelijke ladder af mogen dalen.quote:Op zondag 8 maart 2009 02:49 schreef IHVK het volgende:
Genoeg landen waar dat wel gebeurt, als je dat mist moet je misschien een emigratie overwegen.
quote:Op zondag 8 maart 2009 02:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, dat is nou net het probleem. Dit is eens systeem wat wereldwijd toegepast gediend zou moeten worden, niet slechts in een paar uitverkoren staten. Ik zie het voor me als een soort van gestuurde natuurlijke selectie waarin de zwakkeren letterlijk en figuurlijk de maatschappelijke ladder af mogen dalen.
Natuurlijke selectie 2.0, ik kan er niets aan doen dat sommige bekrompen personen het woord 'natuurlijk' in deze zo nauw opvatten. Dat zijn dus de types die deze tegenovergestelde stijging mee zouden mogen maken.quote:
Okey man, wat jij wil.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie 2.0, ik kan er niets aan doen dat sommige bekrompen personen het woord 'natuurlijk' in deze zo nauw opvatten. Dat zijn dus de types die deze tegenovergestelde stijging mee zouden mogen maken.
Nee, niet wat ik wil. Overal ter wereld wordt er nog dagelijks gezondigd tegen alle moreel opgestelde regels ter wereld in zonder enige vorm van consequentie. Door het gebrek aan ingrijpen van een goed georganiseerde handhavende macht blijft het over deze gehele planeet de spuigaten uitlopen en zullen wij uiteindelijk aan onze eigen decadentie ten onder gaan. Daarom stel ik ook voor om het volk te selecteren op een aantal criteria waarvan zondig gedrag uiteraard de belangrijkste dient te zijn om de zuiverheid van de pure mens te herstellen. Sinds 1984 strijd ik al voor deze zaak en dat zal ik ook blijven doen totdat er eindelijk vooruitgang geboekt is.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:01 schreef IHVK het volgende:
Okey man, wat jij wil.
http://www.brabantsdagbla(...)tadion-in-Zweden.ecequote:
De bron is natuurlijk het ANP.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)tadion-in-Zweden.ece
Gewoon de eerste regel in Google zetten, dan vind je 'm meestal gelijk. Maar idd, TS hoort dat wel zelf te doen.
Ja, maar die kwam niet al eerste hit naar voor bij Google.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:35 schreef Emimich het volgende:
De bron is natuurlijk het ANP.
Wat hebben USA en Europa met Israel te maken ?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:11 schreef Pwoekie het volgende:
altijd zo grappig... wat hebben moslims in europa met de palestijnen te maken.
wij nederlanders gaan toch ook niet rellen als hutu's toetsi's uitmoorden....
en als er een natuurramp komt dan doen ze niks...
valt er wat te rellen dan zijn ze er.
ik denk dat geweld genetisch is bepaald bij sommige rassen
Wat heb jij met Israël te maken?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat hebben USA en Europa met Israel te maken ?
Ik heb enkel te maken met vrede en ben tegen elke vormen van het kwaadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |