abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66816184
quote:
Ruim honderd betogers zijn zaterdag rondom de tenniswedstrijd tussen Zweden en Israël in Malmö slaags geraakt met de Zweedse oproerpolitie. Dat gebeurde in de buurt van het stadion waar het duel achter gesloten deuren aan de gang was. De politie verrichtte vijf arrestaties.

De agressieve demonstranten, door de politie omschreven als anarchisten, waren in het zwart gekleed en gemaskerd. Ze wierpen stenen, flessen en vuurwerk naar de politiepaarden en -bussen. ,,Stop de wedstrijd, stop de wedstrijd!”, werd er geschreeuwd.

Geweld in Gaza
Volgens de autoriteiten ging het om een gecöordineerde protestactie tegen het Israëlische geweld in Gaza. Eerder op de dag liepen duizenden mensen mee in een protestmars in Malmö.

Vrijdag was door enkele honderden Zweden nog vreedzaam gedemonstreerd bij het tennisstadion tegen het doorgaan van het duel. Uit vrees voor rellen had het stadsbestuur eerder al besloten om de wedstrijd zonder publiek in de Baltiska Hallen Arena te laten plaatsvinden
Bron: http://www.brabantsdagbla(...)tadion-in-Zweden.ece
quote:
Zaterdag worden 12.000 mensen verwacht bij een tweede demonstratie.
Een goed gebaar van de demonstranten. een land die kolonisatie toelaat en verantwoordelijk voor vele massamoorden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2009 03:42:59 (Bron toegevoegd) ]
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_66816207
quote:
Op zondag 8 maart 2009 01:41 schreef Meki het volgende:

[..]

[..]

Een goed gebaar van de demonstranten. een land die kolonisatie toelaat en verantwoordelijk voor vele massamoorden.
Inderdaad zeg.
quote:
Ze wierpen stenen, flessen en vuurwerk naar de politiepaarden en -bussen.
Hebben ze ook nog gejankt toen de politie terugsloeg? Of kropen ze meteen de slachtofferrol in?
pi_66816217
quote:
Op zondag 8 maart 2009 01:44 schreef Sena het volgende:

[..]

Inderdaad zeg.
[..]

Hebben ze ook nog gejankt toen de politie terugsloeg? Of kropen ze meteen de slachtofferrol in?
Moet je aan de demonstranten in Zweden vragen
  zondag 8 maart 2009 @ 01:46:32 #4
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_66816222
En weer laat een klein deel moslims zien dat ze tot niets anders dan haat en geweld in staat zijn
stupidity has become as common as common sense was before
pi_66816228
quote:
Op zondag 8 maart 2009 01:45 schreef Meki het volgende:

[..]

Moet je aan de demonstranten in Zweden vragen
Maar hoe zou je dat nou vinden? Een harde aanpak van de politie?
pi_66816233
quote:
Ze wierpen stenen, flessen en vuurwerk naar de politiepaarden en -bussen. ,,Stop de wedstrijd, stop de wedstrijd!”
Erg vreedzaam weer. Keihard neerslaan die demonstranten.
pi_66816471
quote:
Op zondag 8 maart 2009 01:46 schreef marcb1974 het volgende:
En weer laat een klein deel moslims zien dat ze tot niets anders dan haat en geweld in staat zijn

Ga maar weer verder slapen !!
pi_66816476
quote:
Op zondag 8 maart 2009 01:46 schreef Sena het volgende:

[..]

Maar hoe zou je dat nou vinden? Een harde aanpak van de politie?
Je negeert mijn vraag, Meki.
pi_66816530
quote:
Op zondag 8 maart 2009 02:09 schreef Sena het volgende:

[..]

Je negeert mijn vraag, Meki.
Nee hoor, ik vindt dat de demonstranten in hun recht staan..
de politie moet de rust handhaven. niet provoceren
pi_66816697
quote:
Op zondag 8 maart 2009 01:46 schreef marcb1974 het volgende:
Geen moslims. Extreem links.

Verder ben ik een tegenstander van dit soort acties: tenisser heeft weinig te maken met daden van Israëlisch regime.

(net als de Palestijnse bevolking niet moet worden gestraft voor Hamas, wat helaas wel gebeurd is, in een gruwelijkere vorm dan deze bestraffing)
pi_66816704
quote:
Op zondag 8 maart 2009 02:13 schreef Meki het volgende:

[..]

Ze provoceren door aanwezig te zijn ?
pi_66816872
quote:
Op zondag 8 maart 2009 02:13 schreef Meki het volgende:

[..]

Die demonstranten moet gewoon met hun tengels afblijven van de politie. Van alles, eigenlijk.
pi_66816933
Toch mis ik voor een groot gedeelte de 'Ordnung muss sein'-mentaliteit om die relschoppers en masse op te pakken en in een kelder opgesloten te laten verjaren.
pi_66816951
quote:
Op zondag 8 maart 2009 02:48 schreef Emimich het volgende:
Toch mis ik voor een groot gedeelte de 'Ordnung muss sein'-mentaliteit om die relschoppers en masse op te pakken en in een kelder opgesloten te laten verjaren.
Genoeg landen waar dat wel gebeurt, als je dat mist moet je misschien een emigratie overwegen.
pi_66817013
quote:
Op zondag 8 maart 2009 02:49 schreef IHVK het volgende:
Genoeg landen waar dat wel gebeurt, als je dat mist moet je misschien een emigratie overwegen.
Nee, dat is nou net het probleem. Dit is eens systeem wat wereldwijd toegepast gediend zou moeten worden, niet slechts in een paar uitverkoren staten. Ik zie het voor me als een soort van gestuurde natuurlijke selectie waarin de zwakkeren letterlijk en figuurlijk de maatschappelijke ladder af mogen dalen.
pi_66817037
quote:
Op zondag 8 maart 2009 02:55 schreef Emimich het volgende:

[..]

Nee, dat is nou net het probleem. Dit is eens systeem wat wereldwijd toegepast gediend zou moeten worden, niet slechts in een paar uitverkoren staten. Ik zie het voor me als een soort van gestuurde natuurlijke selectie waarin de zwakkeren letterlijk en figuurlijk de maatschappelijke ladder af mogen dalen.
pi_66817056
quote:
Op zondag 8 maart 2009 02:58 schreef IHVK het volgende:
Natuurlijke selectie 2.0, ik kan er niets aan doen dat sommige bekrompen personen het woord 'natuurlijk' in deze zo nauw opvatten. Dat zijn dus de types die deze tegenovergestelde stijging mee zouden mogen maken.
pi_66817060
quote:
Op zondag 8 maart 2009 03:00 schreef Emimich het volgende:

[..]

Natuurlijke selectie 2.0, ik kan er niets aan doen dat sommige bekrompen personen het woord 'natuurlijk' in deze zo nauw opvatten. Dat zijn dus de types die deze tegenovergestelde stijging mee zouden mogen maken.
Okey man, wat jij wil.
pi_66817118
Het is ook altijd weer hetzelfde tuig, gemaskerd en wel strijden de jongens en meisjes 'anarchisten' ( tussen aanhalingstekens omdat zij geen flauw benul hebben van wat anarchisme inhoudt) tegen de politie. Dat is dan ook het enige doel van hen, gewoon rellen, als het ook maar even kan wordt onder het mom van idealisme er een heftige strijd uitgevochten met de politie waarbij zelfs agenten gedood worden. Ook de lokale middenstand komt er vaak bekaaid vanaf (vooral dat vind ik het ergst), want schade valt vaak moeilijk te bewijzen en de gemaskerde idealisten lopen na een paar uur weer over straat.

Ik kan een aanpak adviseren zoals Tatcher dat ook heeft gedaan met de mijnstakingen in GB, keihard en zonder enig mededogen aanpakken dat tuig. Insluiten met vele duizenden agenten, gasmaskers op, traangas aan en volladen die arrestanten bussen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bolkesteijn op 08-03-2009 03:15:51 ]
pi_66817153
quote:
Op zondag 8 maart 2009 03:01 schreef IHVK het volgende:
Okey man, wat jij wil.
Nee, niet wat ik wil. Overal ter wereld wordt er nog dagelijks gezondigd tegen alle moreel opgestelde regels ter wereld in zonder enige vorm van consequentie. Door het gebrek aan ingrijpen van een goed georganiseerde handhavende macht blijft het over deze gehele planeet de spuigaten uitlopen en zullen wij uiteindelijk aan onze eigen decadentie ten onder gaan. Daarom stel ik ook voor om het volk te selecteren op een aantal criteria waarvan zondig gedrag uiteraard de belangrijkste dient te zijn om de zuiverheid van de pure mens te herstellen. Sinds 1984 strijd ik al voor deze zaak en dat zal ik ook blijven doen totdat er eindelijk vooruitgang geboekt is.
pi_66817212
Wat is de bron van al dit moois?
pi_66817301
quote:
Op zondag 8 maart 2009 03:17 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is de bron van al dit moois?
http://www.brabantsdagbla(...)tadion-in-Zweden.ece

Gewoon de eerste regel in Google zetten, dan vind je 'm meestal gelijk. Maar idd, TS hoort dat wel zelf te doen.
pi_66817380
quote:
Op zondag 8 maart 2009 03:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)tadion-in-Zweden.ece

Gewoon de eerste regel in Google zetten, dan vind je 'm meestal gelijk. Maar idd, TS hoort dat wel zelf te doen.
De bron is natuurlijk het ANP.
pi_66817444
quote:
Op zondag 8 maart 2009 03:35 schreef Emimich het volgende:
De bron is natuurlijk het ANP.
Ja, maar die kwam niet al eerste hit naar voor bij Google.
pi_66822321
Die lui die lopen te rellen, rellen echt alleen maar om het rellen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_66822662
altijd zo grappig... wat hebben moslims in europa met de palestijnen te maken.
wij nederlanders gaan toch ook niet rellen als hutu's toetsi's uitmoorden....

en als er een natuurramp komt dan doen ze niks...
valt er wat te rellen dan zijn ze er.

ik denk dat geweld genetisch is bepaald bij sommige rassen
pi_66826192
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:11 schreef Pwoekie het volgende:
altijd zo grappig... wat hebben moslims in europa met de palestijnen te maken.
wij nederlanders gaan toch ook niet rellen als hutu's toetsi's uitmoorden....

en als er een natuurramp komt dan doen ze niks...
valt er wat te rellen dan zijn ze er.

ik denk dat geweld genetisch is bepaald bij sommige rassen
Wat hebben USA en Europa met Israel te maken ?
pi_66826257
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:45 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat hebben USA en Europa met Israel te maken ?
Wat heb jij met Israël te maken?
  zondag 8 maart 2009 @ 14:56:17 #29
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_66826539
Bizar hoor, het gaat hier om een tennis wedstrijd.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_66827082
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:47 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Wat heb jij met Israël te maken?
Ik heb enkel te maken met vrede en ben tegen elke vormen van het kwaad
pi_66827126
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Maar dan wel eenzijdig en van een kant bekeken.
pi_66827257
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:12 schreef Meki het volgende:

[..]

er is een ding erger dan kwaad en dat zijn mensen zoals jou...
uberdom en gelovig
pi_66827758
Terechte demonstratie lijkt me. Een racistische staat heeft niks te zoeken in de mondiale sport, over individuele sporters kun je nog discussieren, over landenteams natuurlijk niet.
quote:
Op zondag 8 maart 2009 03:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het is ook altijd weer hetzelfde tuig, gemaskerd en wel strijden de jongens en meisjes 'anarchisten' ( tussen aanhalingstekens omdat zij geen flauw benul hebben van wat anarchisme inhoudt) tegen de politie.
Daar moet je de conservatieven de schuld van geven. Die zijn al een eeuw bezig om elk gebrek aan orde anarchie te noemen om het anarchisme een slechte naam te geven, want daar zijn ze bang voor. Onder die linksen zullen nog wel een paar zitten die er wel iets van begrijpen, onder rechts laat men zich graag wijsmaken dat anarchie hetzelfde is als wanorde.
quote:
Dat is dan ook het enige doel van hen, gewoon rellen, als het ook maar even kan wordt onder het mom van idealisme er een heftige strijd uitgevochten met de politie waarbij zelfs agenten gedood worden.
Enerzijds is het geen nieuws als er geen onregelmatigheden zijn, als vreedzaam demonstreren enig nut zou hebben, zou het misschien een reeele optie zijn. Je moet gewoon zo reeel zijn om vast te stellen dat dingen als de G8 nooit enige kritische beschouwing hadden gekregen als die regeringsleiders braaf werden teruggezwaaid terwijl er achter in een hoek van een stad een vreedzame demonstratie werd gehouden.

Anderzijds hebben we ook gezien dat Berlusconi naar de gereedschapskist van Mussolini greep om dezelfde linksen zijn feestje niet te laten verstoren. Daarbij werden de vreedzame demonstranten ook gewoon in mekaar geknuppeld zonder aanleiding en werd er een demonstrant doodgeschoten.
quote:
Ik kan een aanpak adviseren zoals Tatcher dat ook heeft gedaan met de mijnstakingen in GB, keihard en zonder enig mededogen aanpakken dat tuig. Insluiten met vele duizenden agenten, gasmaskers op, traangas aan en volladen die arrestanten bussen.
Haar vriend Pinochet had een nog steviger aanpak, effectiever ook.

Het is nou eenmaal een mondiaal gewelddadig conflict tussen twee kampen, ik kan nou niet zeggen dat het conservatie kamp daarin het geweld schuwt en veroordeelt, dan moet je eigenlijk ook niet zeuren als het andere kamp heel beperkt geweld gebruikt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_66828024
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:13 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Maar dan wel eenzijdig en van een kant bekeken.
Nee hoor.
Zie de dossier Israel die weigert vrede te accepteren
pi_66828173
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee hoor.
Zie de dossier Israel die weigert vrede te accepteren
meki, jij bent een van de domste mensen die er is, zwakbegaafd.

waarom ga je niet lekker spelletjes spelen en laat je serieuze zaken voor mensen die wel enige intelligentie hebben
pi_66828219
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:46 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

meki, jij bent een van de domste mensen die er is, zwakbegaafd.

waarom ga je niet lekker spelletjes spelen en laat je serieuze zaken voor mensen die wel enige intelligentie hebben
Maar natuurlijk ben ik dat, omdat ik de kant kies voor de Palestijnen en voor vrede
en niet zoals jij voor Israel
pi_66828277
quote:
Op zondag 8 maart 2009 01:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Bron: http://www.brabantsdagbla(...)tadion-in-Zweden.ece
[..]

Een goed gebaar? Iets niet-politieks verstieren voor publiek en sporters middels achterlijk geweld?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_66828414
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:47 schreef Meki het volgende:
Maar natuurlijk ben ik dat, omdat ik de kant kies voor de Palestijnen en voor vrede
en niet zoals jij voor Israel
Als je echt sympathie zou hebben voor de arabieren in gaza dan zou je er ook voor zijn om ze naar Mekka of zo te sturen, ze kunnen beter daar gaan parasiteren.
pi_66828673
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Een goed gebaar? Iets niet-politieks verstieren voor publiek en sporters middels achterlijk geweld?
Als het niet-politiek is, waarom is er dan geen Palestijns Daviscupteam?
pi_66829242
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, en wat hebben die Israëlische tennissers daarmee te maken? Ik bedoel, ik zie ook geen protesten als de Turken voetballen dat er geen Koerdisch elftal is, geen gezeik dat de Catalanen niet apart mogen tennissen of brandbommen dat de Krimtataren niet mee-fierljeppen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_66829859
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:22 schreef Mwanatabu het volgende:
Ja, en wat hebben die Israëlische tennissers daarmee te maken?
Zij komen voor hun land uit, een land wat feitelijk verhindert dat een bevolkingsgroep op gelijke voet mag sporten. Zoals Z-afrika verhinderde dat de zwarten onder hun controle mochten sporten, zo verhindert Israel dat voor de Palestijnen. Dan moet je niet gaan zeuren dat iedereen moet mogen sporten enzo, nee, dan is een sportboycot op zijn plaats.
quote:
Ik bedoel, ik zie ook geen protesten als de Turken voetballen dat er geen Koerdisch elftal is, geen gezeik dat de Catalanen niet apart mogen tennissen of brandbommen dat de Krimtataren niet mee-fierljeppen.
Ik zeg niet dat er geen problemen zijn, maar die Koerden, Catalanen en Krimtartaren die kunnen zich gewoon internationaal meten. Misschien niet onder de vlag die ze zouden willen, maar dat geldt ook voor sommige Friezen.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:43:08 #42
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_66829865
quote:
Op zondag 8 maart 2009 02:41 schreef Sena het volgende:

[..]

Die demonstranten moet gewoon met hun tengels afblijven van de politie. Van alles, eigenlijk.
Want?

De politie kan z'n tengels ook altijd zo goed thuishouden bij protesten en demo's? Dan hoor je ool niemand, dus laten we de strijd dan in ieder geval met open vizier strijden en geen krokodillentranen huilen om wat stenen of gummiknuppels.

Maarja... politiek he? Dus eigenlijk zijn het allemaal mensen die zich voor andermans karretje hebben laten spannen, agent of demonstrant.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_66830787
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Omdat er te weinig Palestijnse tennissers zijn, natuurlijk. Soms is het heel simpel.
Meer conflict is een teken van minder ongelijkheid
pi_66830898
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Zij komen voor hun land uit, een land wat feitelijk verhindert dat een bevolkingsgroep op gelijke voet mag sporten. Zoals Z-afrika verhinderde dat de zwarten onder hun controle mochten sporten, zo verhindert Israel dat voor de Palestijnen. Dan moet je niet gaan zeuren dat iedereen moet mogen sporten enzo, nee, dan is een sportboycot op zijn plaats.
[..]

Ik zeg niet dat er geen problemen zijn, maar die Koerden, Catalanen en Krimtartaren die kunnen zich gewoon internationaal meten. Misschien niet onder de vlag die ze zouden willen, maar dat geldt ook voor sommige Friezen.
Ik vind een boycot op sport nooit op zijn plaats. Er zijn meer dan genoeg andere tonelen waarop dit uitgevochten kan worden.
pi_66831028
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik vind een boycot op sport nooit op zijn plaats. Er zijn meer dan genoeg andere tonelen waarop dit uitgevochten kan worden.
Jij vind dat Zuid-Afrika destijds ook mee had mogen doen aan de olympische spelen?
pi_66831404
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Jij vind dat Zuid-Afrika destijds ook mee had mogen doen aan de olympische spelen?
Yup.
  zondag 8 maart 2009 @ 17:34:17 #47
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_66831463
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:16 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat ben ik eigenlijk wel met je eens.

Maar van die Zweden zou ik dat zo 1, 2, 3 niet zeggen.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_66831753
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Yup.
Is op zich iets voor te zeggen, maar ik vind sport naar zijn aard niet verenigbaar met racisme. De essentie van sport is een gelijk speelveld, zodat mensen zich met elkaar kunnen meten. Dat vloekt nogal met mensen op basis van hun ras of afkomst dat onthouden.

In ieder geval is jouw opvatting niet vanzelfsprekend en is het helemaal niet zo gek dat een aantal Zweden daar anders over denkt.
pi_66831848
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:31 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Yup.
In de Zuid-Afrikaanse teams van toen mochten alleen blanken spelen.
pi_66832305
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:47 schreef StaalPaal het volgende:

[..]

In de Zuid-Afrikaanse teams van toen mochten alleen blanken spelen.
Dat meen je niet
In het Noord-Koreaanse team mogen alleen goede communisten spelen, ik betwijfel of er veel Hazaren meedoen in de Afghaanse teams en in veel walgelijk rijke oliestaten is vreemd genoeg geen budget voor de deelname van vrouwen.
pi_66832860
Ik bedoel dat de boycot van Zuid-Afrikaanse teams meer bedoeld was als strafmaatregel tegen de scheiding van blanken/zwarten in de teams, dan als boycot van het apartheid-regime.

Daar mee bedoel ik verder dat je tegen een algemene sportboycot van landen kunt zijn, maar er toch voor kunt zijn dat bepaalde sportfederaties geboycot worden
  zondag 8 maart 2009 @ 18:40:49 #52
138914 Slappy
ambtenaar
pi_66833609
Wat een achterlijk volk daar ook hoor gewoon doodknuppelen dat soort idioten beetje tegen geweld demonstreren maar ondertussen lekker alles slopen en molesteren
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_66833759
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Is op zich iets voor te zeggen, maar ik vind sport naar zijn aard niet verenigbaar met racisme. De essentie van sport is een gelijk speelveld, zodat mensen zich met elkaar kunnen meten. Dat vloekt nogal met mensen op basis van hun ras of afkomst dat onthouden.

In ieder geval is jouw opvatting niet vanzelfsprekend en is het helemaal niet zo gek dat een aantal Zweden daar anders over denkt.
Je zegt zelf dat sport en racisme niet verenigbaar zijn, en daarna zeg je dat het helemaal zo gek nog niet is dat er een aantal Zweden anti-Semitisch bezig is.

Leg es uit.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_66837392
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:46 schreef Lyrebird het volgende:
Je zegt zelf dat sport en racisme niet verenigbaar zijn, en daarna zeg je dat het helemaal zo gek nog niet is dat er een aantal Zweden anti-Semitisch bezig is.

Leg es uit.
Wie zijn er hoe antisemitisch bezig dan? En welk semitisch volk hebben we het over?
pi_66839133
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wie zijn er hoe antisemitisch bezig dan? En welk semitisch volk hebben we het over?
a) De Zweden
b) De Israelische tennissers
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_66839289
Kansloos volk dat zo tekeer gaat bij een sportwedstrijd. Links, rechts, anarchist of conservatief, fundamentalist of atheïst - je spoort niet als je dit soort dingen flikt.

Knuppel, traangas en een politiebus. Dat is de oplossing.
  zondag 8 maart 2009 @ 21:23:31 #57
237257 NewsVan
No way !!
pi_66839486
een paar fosfor bommen er op
The war is going on.
pi_66840063
quote:
Op zondag 8 maart 2009 21:23 schreef NewsVan het volgende:
een paar fosfor bommen er op
Misschien een beetje teveel van het goede
pi_66851137
quote:
Op zondag 8 maart 2009 21:15 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

a) De Zweden
b) De Israelische tennissers
Wat is er antisemitisch aan dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')