Hahaha, hoe is het meid ?quote:
Aah ok. ga maar klaar liggen met foto camera danquote:Op maandag 9 maart 2009 14:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PreciesAlleen zie ik ze nooit, terwijl ik wel weet welke colleges ze volgen en waar etc
Zo ver gaat het ook weer nietquote:Op maandag 9 maart 2009 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Aah ok. ga maar klaar liggen met foto camera dan
aah okquote:Op maandag 9 maart 2009 14:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geen zin in de dingen die ik moet doen, wel in de dingen waar ik geen tijd voor heb
haha ok danquote:
jah gewoon onder de struiken enzo liggen en van alles een foto makenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
* PierreTT ziet beelden voor zich van zo'n wilddocumentaire
Precies, geniaalquote:Op maandag 9 maart 2009 14:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah gewoon onder de struiken enzo liggen en van alles een foto maken
nou nou, doe is aan je taal denkenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik gebruik net de nieuwe zoekmachine van de openbare bieb voor het eerst, christus wat een gedrocht is dat zeg
Later en studeer zequote:Op maandag 9 maart 2009 14:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies, geniaalIk ga weer even leren, tot later!
Pebkac, ik weet het, ik weet het.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nou nou, doe is aan je taal denken
regel 1 in de IT: Altijd de gebruiker die het fout doet
Hier, veel plezier ermee.quote:Met de Catalogus doorzoekt u in één keer:
De catalogi van bibliotheek Midden-Brabant
Door de bibliotheek geselecteerde internetbronnen
7 landelijke kranten: Het Algemeen Dagblad, Het Financieele Dagblad, De NRC, Het Parool, De Telegraaf, Trouw en De Volkskrant
6 tijdschriften: Elsevier, FEM Business, Opzij, Psychologie, Quote en Vrij Nederland
Brabantse bronnen als Omroep Brabant en UIT in Brabant
ok dit is echt een ontwikkelaars probleemquote:Op maandag 9 maart 2009 14:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Pebkac, ik weet het, ik weet het.
Het blijft een gedrocht:
[..]
Hier, veel plezier ermee.
pebkac?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Pebkac, ik weet het, ik weet het.
Het blijft een gedrocht:
[..]
Hier, veel plezier ermee.
Problem Exist Between Keyboard And Computerquote:
Dussssquote:Op maandag 9 maart 2009 15:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Problem Exist Between Keyboard And Computer
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
regel 1 in de IT: Altijd de gebruiker die het fout doet
En hoe weet jij dat precies?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PreciesAlleen zie ik ze nooit, terwijl ik wel weet welke colleges ze volgen en waar etc
goede middag zusjequote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:10 schreef theKiD het volgende:Zit op[ collega te wachten om wat uitleg te krijgen.. Maar hij komt maar niet..
Het duurt, en duurt, en duurt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |