Hahaha, hoe is het meid ?quote:
Aah ok. ga maar klaar liggen met foto camera danquote:Op maandag 9 maart 2009 14:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PreciesAlleen zie ik ze nooit, terwijl ik wel weet welke colleges ze volgen en waar etc
Zo ver gaat het ook weer nietquote:Op maandag 9 maart 2009 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Aah ok. ga maar klaar liggen met foto camera dan
aah okquote:Op maandag 9 maart 2009 14:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geen zin in de dingen die ik moet doen, wel in de dingen waar ik geen tijd voor heb
haha ok danquote:
jah gewoon onder de struiken enzo liggen en van alles een foto makenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
* PierreTT ziet beelden voor zich van zo'n wilddocumentaire
Precies, geniaalquote:Op maandag 9 maart 2009 14:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah gewoon onder de struiken enzo liggen en van alles een foto maken
nou nou, doe is aan je taal denkenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik gebruik net de nieuwe zoekmachine van de openbare bieb voor het eerst, christus wat een gedrocht is dat zeg
Later en studeer zequote:Op maandag 9 maart 2009 14:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies, geniaalIk ga weer even leren, tot later!
Pebkac, ik weet het, ik weet het.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nou nou, doe is aan je taal denken
regel 1 in de IT: Altijd de gebruiker die het fout doet
Hier, veel plezier ermee.quote:Met de Catalogus doorzoekt u in één keer:
De catalogi van bibliotheek Midden-Brabant
Door de bibliotheek geselecteerde internetbronnen
7 landelijke kranten: Het Algemeen Dagblad, Het Financieele Dagblad, De NRC, Het Parool, De Telegraaf, Trouw en De Volkskrant
6 tijdschriften: Elsevier, FEM Business, Opzij, Psychologie, Quote en Vrij Nederland
Brabantse bronnen als Omroep Brabant en UIT in Brabant
ok dit is echt een ontwikkelaars probleemquote:Op maandag 9 maart 2009 14:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Pebkac, ik weet het, ik weet het.
Het blijft een gedrocht:
[..]
Hier, veel plezier ermee.
pebkac?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Pebkac, ik weet het, ik weet het.
Het blijft een gedrocht:
[..]
Hier, veel plezier ermee.
Problem Exist Between Keyboard And Computerquote:
Dussssquote:Op maandag 9 maart 2009 15:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Problem Exist Between Keyboard And Computer
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
regel 1 in de IT: Altijd de gebruiker die het fout doet
En hoe weet jij dat precies?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PreciesAlleen zie ik ze nooit, terwijl ik wel weet welke colleges ze volgen en waar etc
goede middag zusjequote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:10 schreef theKiD het volgende:Zit op[ collega te wachten om wat uitleg te krijgen.. Maar hij komt maar niet..
Het duurt, en duurt, en duurt..
ik zal het niet lezen in elk gevalquote:Op maandag 9 maart 2009 17:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moet vanalles doen maar ik weet ff niet waar te beginnen.
Als jullie een tekst zouden zien met de titel:
"Waarom een ezel zich niet zo vaak aan dezelfde steen stoot als de mens"
zou je dat dan willen lezen? Ik moet een "nice, appealing title" geven voor mn essay, vandaar.
ligt eraan waar het in staatquote:Op maandag 9 maart 2009 17:07 schreef hetzusjevan het volgende:
zou je dat dan willen lezen? Ik moet een "nice, appealing title" geven voor mn essay, vandaar.
kijk waar het over gaat en bedenk een leuke omschrijving daarvoorquote:Op maandag 9 maart 2009 17:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moet een wetenschappelijk populair essay schrijven.. kortom een wetenschappelijk essay maar dan in een beetje leuke taal, hoeft niet zo stijf te zijn en ik moet een goede titel voor het fenomeen dat ik ga beschrijven.. maar is moeilijk.
Thnx voor de tipquote:Op maandag 9 maart 2009 17:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
Zou ik er eerder van maken, waarom mensen zich wel vaker aan de steen stoten dan een ezel!
kijk, waar fok al niet goed voor isquote:
Dat waren de wijze woorden van Tommy voor vandaagquote:Op maandag 9 maart 2009 17:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]graag gedaan, denk dat net wat eerder trekt!
Hoe komt ?quote:
Ga maar aan je deadlines werken jijquote:
ow ok, gewoon lekker opsluiten in je kamertje danquote:Op maandag 9 maart 2009 17:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Ja ik voel me niet zo lekker en irriteer me aan m'n huisgenoot en nu moet ik dus zo'n essay schrijven maar ik heb gewoon 0,0 inspiratie haha.
Spuit elf geeft ook nog modderquote:Op maandag 9 maart 2009 17:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Geeft modder terug aan ophquote:Op maandag 9 maart 2009 17:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Spuit elf geeft ook nog modder![]()
Ik vind de titel wat aan de lange kant, ik zou voor een korte pakkende titel gaan en deze eventueel als "ondertitel" gebruiken.
ik geef het alleen terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |