Iets met god en onmiddelijk straffenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
(en dan te bedenken dat het was om TheKid te kutten)
Zeg dat welquote:
Weekend was wel goedquote:Op maandag 9 maart 2009 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah moeverder wel goed
Weekend lekker rustig gedaan. En jij ?
Jep. Ik had t vannacht al gelezen iddquote:Op maandag 9 maart 2009 12:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
KiD en Crazy hadden jullie gedoneerd voor de SHEfotoactierel?
Het viel me op dat jullie allebei ineens een pimpabbo haddenquote:Op maandag 9 maart 2009 12:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jep. Ik had t vannacht al gelezen iddStom wijf!
Hoe kun je dat zien?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het viel me op dat jullie allebei ineens een pimpabbo hadden
Ik zie dus ook nietsquote:Op maandag 9 maart 2009 12:52 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij staat er niets bij (bij hun namen)
Ik heb de nieuwe lay-out en zie een groen balkje links naast jullie PM icoon.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hoe kun je dat zien?Ik zie geen veranderingen nl
quote:
Oo okequote:Op maandag 9 maart 2009 12:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe lay-out en zie een groen balkje links naast jullie PM icoon.
Ik zie nietsquote:Op maandag 9 maart 2009 12:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zie mquote:Op maandag 9 maart 2009 12:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Same herequote:
Ok mijn weekend was ook wel goedquote:Op maandag 9 maart 2009 12:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Weekend was wel goed
Vanavond tentamen, dus zo meteen nog even wat leren/lezen op bed en dan straks naar de uni om daar te lerenBen benieuwd!
ik ook en zie het nu ookquote:Op maandag 9 maart 2009 12:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik zie mEn ik heb meteen die banners maar weggehaald
Ik las geblowedquote:Op maandag 9 maart 2009 13:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ok mijn weekend was ook wel goed
gefietst en gebowled(lekker sportief
)
quote:
whahahahaquote:
Allemaal blindquote:
nah, niet nodigquote:Op maandag 9 maart 2009 13:47 schreef existenz het volgende:
Dat wordt jezelf toch maar toegang vragen tot KPD
Kom van dat bed af en ga op een normale plek studeren!quote:Op maandag 9 maart 2009 13:50 schreef automatic_ het volgende:
Brrrrrrrrr!
Hihihi. Ik ben al uit bedquote:Op maandag 9 maart 2009 13:50 schreef existenz het volgende:
[..]
Kom van dat bed af en ga op een normale plek studeren!
in de woonkamer ofzo !!!quote:
grote meidquote:Op maandag 9 maart 2009 13:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihihi. Ik ben al uit bed
In bed was het warm! En ik ga nu naar de UvT om daar te studeren... Goed hè?
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:17 schreef theKiD het volgende:Me teamleider heb 2 van zijn vingers bijna eraf gezaagd met een electrische cirkelzaag.. Nu kan ik weer uren maken..
![]()
![]()
![]()
Volgende week dinsdag is bekdn of zn vingers weer goed genezen of niet..
welk zorgcentrum eigenlijk ?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:19 schreef PierreTT het volgende:
Klinkt niet lekker...aan de andere kant wel mooi uren maken voor jou KiD! Ik ben overigens sinds vorige week officieel bejaardenoppasser geworden, jaa ik ben weer aan het werk haha! Receptionist bij een zorgcentrum...geniaal
aah okquote:Op maandag 9 maart 2009 14:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het Laar, in de generaal winkelmanstraat
Geen ideequote:Op maandag 9 maart 2009 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lekker is dat ....
zeker veiligheidsvoorschriften niet nageleefd
Wat moet je doen daar? Ook wassen?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:19 schreef PierreTT het volgende:
Klinkt niet lekker...aan de andere kant wel mooi uren maken voor jou KiD! Ik ben overigens sinds vorige week officieel bejaardenoppasser geworden, jaa ik ben weer aan het werk haha! Receptionist bij een zorgcentrum...geniaal
Lees dan: receptionistquote:
Haha en dan sturen:quote:Op maandag 9 maart 2009 14:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
Geen ideeIk heb m een sms gestuurd.. maar toen ik op verzenden drukte, bedacht ik me ineens, dat terugsturen van hem uit wat moeilijk zou gaan
is wel lekkerquote:Op maandag 9 maart 2009 14:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lees dan: receptionistMaar met oppassen bedoelde ik meer dat ik ervoor moet zorgen dat ze niet zomaar de deur uitlopen etc haha!
@ Crazy: Nee totaal niet. Beter gezegd, ik verveelde me kapot. Gewerkt van 730 tot 1500, de telefoon is 5x gegaan en ik heb 2 briefjes ingevuld voor de technische dienst. Voor de rest: internetten, spele.nl, en vervelen...ongelofelijk he, en dat voor netto 12e per uur...binnenkort veel posten vanaf mn werk
Hoi.quote:
aah dus bij Auto en zusje op schoolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |