Doe niet zo dom joh.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dat was bij ADO ook zo idd, mooi excuus om vandaag niet te winnen van ze.
Wat betreft Silva is hij gewoon gepasseerd door Van Der Wiel, niets meer en niets minder.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:32 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja maar het is gewoon zo dat van Basten af en toe echt de vreemdste beslissingen maakt. Zo vraag ik me nog steeds af waar Silva is gebleven, waarom Sno is gehaald en veel van zijn wissels begrijp ik gewoon niet. Ik zou veel tevredener zijn als we van Gaal hadden en dat het slecht ging dan met van Basten. Van van Gaal weet je tenminste nog dat hij flink de pleuris kan laten uitbreken in de kleedkamer en dat hij jarenlange ervaring bij topclubs heeft.
Ow?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
precies, hij koopt toch rotzooi? En geeft 16 miljoen uit voor een speler. Ik heb niets tegen Suljemani hoor,maar als je de verdediging weer ziet vandaag was er wel meer noodzaak dan 1 speler als hij..
het is toch debiel dat de verdediging meer scoort dan de aanval, maar verdedigend te beroerd voor woorden is. dan staan er toch verkeerde mensen?
Het zou me niets verbazen als het donderdag ineens weer goed gaat hoor. Het is alleen jammer dat ze keer op keer de ogen geopend moet worden en ze niet na 1 keer genoeg geschrokken zijn om de rest van het seizoen consistent te spelen.quote:Op zondag 8 maart 2009 @ 14:33 schreef Breach het volgende:
Ach ja, misschien opent het ze de ogen weer voor donderdag
Ach man, dat is toch geen excuus? ga toch weg met me! met deze selectie moet je gewoon winnen bij ADO, klaar.quote:
Enoh.quote:
Dat idee heb ik ook.quote:Op zondag 8 maart 2009 @ 14:35 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom zit Silva de laatste tijd niet bij de selectie? Heeft MvB wat tegen hem ofzo?
OMG, kijk dan wat voor spelers er nu op het veld staan. Wat kan Marco er aan doen dat Sulejmani van 16 miljoen al maanden als een krant speelt?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure, die heeft 35 miljoen uitgegeven aan deze selectie, dat kan je hem dus 100% aanrekenen!
In het begin was dat wel terecht, maar de laatste tijd vind ik Van der Wiel ook echt zwaar kut. Veel te slap. Laat Silva maar weer eens spelen ja. Godverdomme waar zijn die spelers die vol de strijd aan gaan?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wat betreft Silva is hij gewoon gepasseerd door Van Der Wiel, niets meer en niets minder.
jaquote:Op zondag 8 maart 2009 14:35 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom zit Silva de laatste tijd niet bij de selectie? Heeft MvB wat tegen hem ofzo?
Silva vind ik toch wel 1 van de betere en ervarene spelers. En volgende week moet hij wel een beroep op hem doen aangezien vd Wiel geschorst is.quote:
dat heb ik ook altijd geroepen ja. teveel geld voor een speler die het niet waard was en niet op een positie speelt waar de hoogste prioriteit zat. neemt niet weg dat het een jonge en talentvolle speler is die onder de juiste begeleiding uit kan groeien tot een waardevolle basisspeler. maar voor het prijskaartje hadden we hem niet moeten nemen.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
16 miljoen voor Sulejmani blijft lachwekkend.
ach we moeten nog gewoon tegen PSv en twente hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 14:36 schreef Saekerhett het volgende:
Nou, daag Champions League (voor de 4e keer op rij)
Tuurlijk. Maar je moet v. Basten niet wegsturen, dat is wel het stomste wat je kunt doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, dat is toch geen excuus? ga toch weg met me! met deze selectie moet je gewoon winnen bij ADO, klaar.
Winnaar van de UEFA Cup speelt toch ook CL?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:36 schreef Saekerhett het volgende:
Let maar op, Silva wordt dan opnieuw gepasseerd.quote:Op zondag 8 maart 2009 @ 14:37 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Silva vind ik toch wel 1 van de betere en ervarene spelers. En volgende week moet hij wel een beroep op hem doen aangezien vd Wiel geschorst is.
Maar Huntelaar werd dan ook voor 4 keer zoveel geld verkochtquote:Op zondag 8 maart 2009 14:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe Dario iedere keer in duel met Derijck met zijn handen stond te zwaaien was ook kansloos.![]()
Huntelaar bleef in dit soort situaties altijd zo sluw en koelbloedig.
Is nog niets beslist.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:36 schreef Saekerhett het volgende:
neu dan kiest hij voor Schilder of Alderweirld ofzoquote:Op zondag 8 maart 2009 14:37 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Silva vind ik toch wel 1 van de betere en ervarene spelers. En volgende week moet hij wel een beroep op hem doen aangezien vd Wiel geschorst is.
Het zal me totaal niks verbazen. Hoop voor die jonge dat hij een andere club vind want dit is hij niet waard.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:38 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Let maar op, Silva wordt dan opnieuw gepasseerd.
Nee.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Winnaar van de UEFA Cup speelt toch ook CL?
Ik zie geen problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |