Ook dat ja, er zijn zeker 5 overtredingen op het hoofd gemaakt tegen Ajax, maar dat zag niemandquote:Op zondag 8 maart 2009 14:27 schreef toma het volgende:
En wtf had Kuijpers vandaag? Die spelers van Ado bleven maar schoppen zonder kaarten te ontvangen en iedere keer als Dario werd aangespeeld werd hij voor het minste of geringste terug gefloten

Als je eerlijk kijkt komt Leonardo gewoon kwaliteit tekort voor Ajax, die 2 doelpunten in de UEFA Cup waren prima maar kwam ook wel veel geluk bij kijken.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:28 schreef toma het volgende:
[..]
Ik krijg altijd het gevoel dat Leo alleen goed kan spelen tegen goede tegenstanders omdat hij dan wel 100% inzet en wilskracht toont. Ik heb zo'n grafhekel aan dat soort spelers.

idd. we hadden hem gedropt bij feyenoord.. en nu zijn we zelf de lul.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:29 schreef Prosac het volgende:
Celtic lacht hard in het vuistje om het feit dat ze nog geld hebben gekregen voor Sno.

Juist!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:29 schreef Cheiron het volgende:
v Basten is wat mij betreft geen discussie; die moet je lekker laten zitten. De mensen die nu janken dat hij weg moet zijn dezelfde mensen die vorig jaar om continuiteit smeekten..

Sure, die heeft 35 miljoen uitgegeven aan deze selectie, dat kan je hem dus 100% aanrekenen!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:29 schreef 16meter het volgende:
Het is vaker gezegd... maar Ajax heeft gewoon een matige kutselectie. Je kunt het MvB nauwelijks aanrekenen.

dan moet ie puinruimen en niet dwazen als Sno en Oleguer aantrekken. en niet in januari zeggen dat de selectie op orde is.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:29 schreef 16meter het volgende:
Het is vaker gezegd... maar Ajax heeft gewoon een matige kutselectie. Je kunt het MvB nauwelijks aanrekenen.

Ja en er worden ook voor meer dan 40 miljoen spelers verkocht in een half jaar tijd.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure, die heeft 35 miljoen uitgegeven aan deze selectie, dat kan je hem dus 100% aanrekenen!

Oleguer was wel aardig vandaagquote:Op zondag 8 maart 2009 14:31 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
dan moet ie puinruimen en niet dwazen als Sno en Oleguer aantrekken. en niet in januari zeggen dat de selectie op orde is.

Ja maar het is gewoon zo dat van Basten af en toe echt de vreemdste beslissingen maakt. Zo vraag ik me nog steeds af waar Silva is gebleven, waarom Sno is gehaald en veel van zijn wissels begrijp ik gewoon niet. Ik zou veel tevredener zijn als we van Gaal hadden en dat het slecht ging dan met van Basten. Van van Gaal weet je tenminste nog dat hij flink de pleuris kan laten uitbreken in de kleedkamer en dat hij jarenlange ervaring bij topclubs heeft.quote:Op zondag 8 maart 2009 @ 14:29 schreef Cheiron het volgende:
Ik bdeoelde een alternatief voor Sno vandaag op het middenveld. v Basten is wat mij betreft geen discussie; die moet je lekker laten zitten. De mensen die nu janken dat hij weg moet zijn dezelfde mensen die vorig jaar om continuiteit smeekten..

Samen met Danny Blind, ja.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure, die heeft 35 miljoen uitgegeven aan deze selectie, dat kan je hem dus 100% aanrekenen!

Die stelt zichzelf niet op, hoor.quote:

Thank you captain obvious.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:32 schreef venomsnake het volgende:
Ajax zonder Suarez is gewoon gelijk een stuk minder.

precies, hij koopt toch rotzooi? En geeft 16 miljoen uit voor een speler. Ik heb niets tegen Suljemani hoor,maar als je de verdediging weer ziet vandaag was er wel meer noodzaak dan 1 speler als hij..quote:Op zondag 8 maart 2009 14:31 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
dan moet ie puinruimen en niet dwazen als Sno en Oleguer aantrekken. en niet in januari zeggen dat de selectie op orde is.

Als we met 10 man hadden gevoetbald vandaag maar dan zonder Leonardo en Sno. Dat we dan meer kans hadden gemaakt.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:32 schreef venomsnake het volgende:

En gabri, vertonghen..quote:Op zondag 8 maart 2009 14:32 schreef venomsnake het volgende:

Oh ja, dat was bij ADO ook zo idd, mooi excuus om vandaag niet te winnen van zequote:Op zondag 8 maart 2009 14:32 schreef toma het volgende:
[..]
Ja en er worden ook voor meer dan 40 miljoen spelers verkocht in een half jaar tijd.

Doe niet zo dom joh.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dat was bij ADO ook zo idd, mooi excuus om vandaag niet te winnen van ze.

Wat betreft Silva is hij gewoon gepasseerd door Van Der Wiel, niets meer en niets minder.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:32 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja maar het is gewoon zo dat van Basten af en toe echt de vreemdste beslissingen maakt. Zo vraag ik me nog steeds af waar Silva is gebleven, waarom Sno is gehaald en veel van zijn wissels begrijp ik gewoon niet. Ik zou veel tevredener zijn als we van Gaal hadden en dat het slecht ging dan met van Basten. Van van Gaal weet je tenminste nog dat hij flink de pleuris kan laten uitbreken in de kleedkamer en dat hij jarenlange ervaring bij topclubs heeft.

Ow?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
precies, hij koopt toch rotzooi? En geeft 16 miljoen uit voor een speler. Ik heb niets tegen Suljemani hoor,maar als je de verdediging weer ziet vandaag was er wel meer noodzaak dan 1 speler als hij..
het is toch debiel dat de verdediging meer scoort dan de aanval, maar verdedigend te beroerd voor woorden is. dan staan er toch verkeerde mensen?

Het zou me niets verbazen als het donderdag ineens weer goed gaat hoor. Het is alleen jammer dat ze keer op keer de ogen geopend moet worden en ze niet na 1 keer genoeg geschrokken zijn om de rest van het seizoen consistent te spelen.quote:Op zondag 8 maart 2009 @ 14:33 schreef Breach het volgende:
Ach ja, misschien opent het ze de ogen weer voor donderdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |