Die had er vandaag minimaal 2 mogen makenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Eto'o helpt de grootste kansen om zeep.
Niet Golzalo, Pipita, pipo!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:18 schreef WeebI het volgende:
Golzalo O_o :/
Golzaloquote:
Speelt Heitinga wtfquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Heitinga. Wat staat ie te verdedigen.
Weer een kans verprutsquote:
Hij is linksquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:24 schreef YazooW het volgende:
Oeioeioei Raul...
quote:
Sport1quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:26 schreef JimmyJames het volgende:
Hoe kijken jullie eigenlijk naar spaanse wedstrijden?
Toch wel met een biertje in de hand en af en toe een zakje chips.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:26 schreef JimmyJames het volgende:
http://www.rojadirecta.com/justin/ramdankarimquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:26 schreef JimmyJames het volgende:
en WEERquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Sinema![]()
Jezus hoe kan je die missen. Wéér ontsnapt Real...
Standaard goals. Huntelaar maakte wel een hele mooie voor Realquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:31 schreef _Mike_ het volgende:
Argh net pas thuis, Barca iig 2-0 voor. Heb ik nog mooie doelpunten gemist?
Ongelooflijk ja. Heb vandaag Atletico en Barcelona echt de mooiste kansen om zeep zien helpen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:![]()
![]()
![]()
Zelden een wedstrijd gezien waarin de thuisploeg zo vaak ontsnapte. Het had inmiddels iets van 1-5 moeten staan ofzo. Te-ring.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:33 schreef venomsnake het volgende:
Jezus Henry, hoe krijg je hem ernaast.
Heerlijke steekbal van Iniesta.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Raul....een doelpunt....neee.....OH HO!!!!!!
voor Raul jaquote:
Moet je beter opletten. Hij stond al klaar om in te vallenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:38 schreef YazooW het volgende:
[..]
Jou TV/Stream loopt 2 minuten voor op Sport1?
Hij stond al lang klaar hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:38 schreef YazooW het volgende:
[..]
Jou TV/Stream loopt 2 minuten voor op Sport1?
Dat is ie de laatste weken al.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:41 schreef _Mike_ het volgende:
Zozo Valdes, ben je ziek?
Nee, de trainers van Barcelona die hem steeds opstellen zijn ziek.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:42 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee, de trainers van Barcelona die hem steeds opstellen zijn ziek.
Ja, het was buitenspel, maar Atletico heeft natuurlijk kansen genoeg gehad om het te beslissen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:52 schreef Smeich het volgende:
fuckingh bestolen weer... tyfus kutzooi kut real!!! BESTOLEN!!!!
Als er iemand is die jullie bestolen heeft is het Kun welquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:52 schreef Smeich het volgende:
fuckingh bestolen weer... tyfus kutzooi kut real!!! BESTOLEN!!!!
ATLETI!!!!!!!!!!
Aguero is goed, maar Messi is toch een klasse beter. Zal wat worden met die 2 op het aankomende WKquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:56 schreef DeVinger het volgende:
Ik snap wel wat sommige kenners bedoelen met Aquero is beter dan Messi... Maar om dat waar te maken moet hij het afwerken wel sterk verbeteren.
Messi is veel beter. Messi staat op eenzame hoogte.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:56 schreef DeVinger het volgende:
Ik snap wel wat sommige kenners bedoelen met Aquero is beter dan Messi... Maar om dat waar te maken moet hij het afwerken wel sterk verbeteren.
jah.... was moeilijk te zien of het wel of niet buitenspel was in die split second.. MAAR TOCH!! Maar we hebben nu tweemaal laten zien beter te zijn dan los numeros uno y dos!! Assuncao was geweldig!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:56 schreef WeebI het volgende:
[..]
Als er iemand is die jullie bestolen heeft is het Kun wel
Ja precies, Messi is nog wel een maatje te groot.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Messi is veel beter. Messi staat op eenzame hoogte.
We?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:02 schreef Smeich het volgende:
[..]
jah.... was moeilijk te zien of het wel of niet buitenspel was in die split second.. MAAR TOCH!! Maar we hebben nu tweemaal laten zien beter te zijn dan los numeros uno y dos!! Assuncao was geweldig!!
AUPA ATLETI!!
Als supporter mag je we zeggen imo.quote:
Ja, dat ken jij niet he als Ajax supporter....met die trieste acties van jullie tegenover "jullie" spelersquote:
Sukkeltje.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:11 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ja, dat ken jij niet he als Ajax supporter....met die trieste acties van jullie tegenover "jullie" spelers
Beide tegen Atletico gespeeld en Real pakt er een punt meer mee dan Barca....quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:11 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ja, dat ken jij niet he als Ajax supporter....met die trieste acties van jullie tegenover "jullie" spelers
Alleen niet beter dan el numero tres?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:02 schreef Smeich het volgende:
[..]
jah.... was moeilijk te zien of het wel of niet buitenspel was in die split second.. MAAR TOCH!! Maar we hebben nu tweemaal laten zien beter te zijn dan los numeros uno y dos!! Assuncao was geweldig!!
AUPA ATLETI!!
Iddquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aguero is goed, maar Messi is toch een klasse beter. Zal wat worden met die 2 op het aankomende WK
Speel met Pro Evo met Messi en Aguero in de spits, en zelfs in een spel is ie een meester in het verprutsen van kansen![]()
Die kopbal was bijna raak ja.quote:
Wat gebeurt?quote:
Getafe is niet meer zo goed als twee seizoenen terug hoor. Vooral de defensie laat veel te wensen over. Bovendien was Pato erg belangrijk en die was in het begin van dit seizoen veel geblesseerd en in de winterstop is hij terug naar Boca gegaan. Ustari is (was?) zwaar geblesseerd en Jacobo is onervaren. Het feit dat hij de voorkeur krijgt boven Stojkovic zegt ook weer genoeg over laatstgenoemde.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:12 schreef sezten het volgende:
Wat gebeurd er opeens met Getafe![]()
Had een dikke overwinning verwacht, al is Malaga natuurlijk ook niet de slechste
en twee rood! Ik zag het net op livescorequote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:37 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een held, Salva Ballesta.
Schitterende competitie inderdaad, vele malen leuker dan bijvoorbeeld de PL.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:20 schreef KraideN het volgende:
Het is toch ook een prachtige competitie dit hé? La Liga![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Schitterende competitie inderdaad, vele malen leuker dan bijvoorbeeld de PL..
Absoluut, ik begrijp dan ook absoluut niet dat de PL in Nederland veel meer aandacht krijgt danquote:Op maandag 9 maart 2009 01:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Schitterende competitie inderdaad, vele malen leuker dan bijvoorbeeld de PL..
En gelijk heb je!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:53 schreef sezten het volgende:
Volgende week de "topper" Malaga - Sevilla.
Ik heb nu al Malagavrees
quote:
3-1quote:Op maandag 9 maart 2009 11:44 schreef guapo het volgende:
Sezten, heb je een voorspelling van de uitslag voor me?
Zou mooi zijn, en als Villarreal dan ook nog eens verliest kan mijn dag helemaal niet meer stukquote:Op maandag 9 maart 2009 12:55 schreef sezten het volgende:
[..]
3-1![]()
Rood voor Duscher, als hij speelt.
Heerlijke wedstrijd..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:37 schreef borisz het volgende:
14 maart 20.00
19.00
Atlético Madrid Villarreal CF
Superrrrrrrrrrrr Derby!! Jammer dat ik er niet bij ben. Zal het via stream moeten volgen...quote:
Zonde dat Sport 1 die wedstrijd niet live uitzendt. Maar goed, ze zenden dit weekend al vier wedstrijden uit La Liga uit.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:51 schreef guapo het volgende:
[..]
Superrrrrrrrrrrr Derby!! Jammer dat ik er niet bij ben. Zal het via stream moeten volgen...
Stadion La Rosaleda is nagenoeg uitverkocht. Afgelopen week konden seizoenskaarthouders en diegene die een kaartje gekocht hadden voor deze wedstijd een origineel shirt van Malaga kopen voor ¤ 19,90 i.p.v. ¤ 60,-. De tribunes zullen morgen helemaal blauw/wit gekleurd zijn.
Ook zijn de suporters nu bezig met een giga-gigantisch spandoek wat morgen over de tribune zal worden uitgerold.![]()
Uitvak ook uitverkochtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:51 schreef guapo het volgende:
[..]
Superrrrrrrrrrrr Derby!! Jammer dat ik er niet bij ben. Zal het via stream moeten volgen...
Stadion La Rosaleda is nagenoeg uitverkocht. Afgelopen week konden seizoenskaarthouders en diegene die een kaartje gekocht hadden voor deze wedstijd een origineel shirt van Malaga kopen voor ¤ 19,90 i.p.v. ¤ 60,-. De tribunes zullen morgen helemaal blauw/wit gekleurd zijn.
Ook zijn de suporters nu bezig met een giga-gigantisch spandoek wat morgen over de tribune zal worden uitgerold.![]()
Zoveel plekken heb ik niet nodig.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:31 schreef guapo het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat jij morgen in het stadion zit hè?
Je kent Valencia toch.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een kutwedstrijd is Valencia-Recreativo zeg. Na 50 min. nog 0-0.
Al ligt het toch echt niet aan hem, of aan Koeman toentertijd.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:40 schreef Plato1980 het volgende:
Je kunt je zolangzamerhand gaan afvragen of Emery het einde van het seizoen haalt.
Drie Nederlanders in de basis, leuk!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:46 schreef WeebI het volgende:
No juega Higuaín
--------------------Casillas------------------
Ramos-----Pepe-----Metzelder----Heinze
---------------------Lass--------------------
-------Robben---Sneijder---Marcelo-----
--------------Raúl-------Huntelaar---------
Dat is vrij gebruikelijk als Real in San Mames op bezoek komt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een begin. Schoppartij, 2 keer geel na 4 minuten.
quote:
Vooral de verdediging moet versterkt worden. Met Ramos en Pepe kun je doorgaan en er moeten er dus twee of drie bij.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:18 schreef jojomen4 het volgende:
Idd. Heinze moeten we als eerst saneren. Cannavaro moet er ook uit.
Met zulke passes heeft hij geen doelpunten nodig.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:15 schreef WeebI het volgende:
aii Sneijder, een goal kan ie denk ik wel gebruiken.
Een assist mag ookquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Met zulke pases heeft hij geen doelpunten nodig.
Verdiep je eens in de namen, vanmiddag herkende je Kees Jansma ook al nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:22 schreef KraideN het volgende:
die commentator van Sport1.
quote:
Ah thxquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:39 schreef WeebI het volgende:
Na 38 minuten al 5 mensen met een kaart bij Athletic:
Iraola, Koikili, Ocio en Javi Martínez geel en Yeste rood.
Primera Divisionquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:39 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd weer.
Daar kan de Premier League niet tegenopquote:
plus een openlijk sollicitatie naar een transfer door Heinzequote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een eerste helft.
49 minuten
6 keer geel
1 keer rood
4 doelpunten
Het zal nergens naar lijken. Ik beticht sommige spelers van Real ervan dat ze niet hard genoeg werken voor hun geld. Met als gevolg dat de trainer als eerste wordt aangevallen vanwege het collectieve gebroddel.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:50 schreef Espabilado het volgende:
Meh...
Ik zapte van Volendam naar Real... was daar nog 0-0... mis ik het doelpunt van volendam daardoor, kijk die wedstrijd dan maar af... is er dan ineens bij Bilb-Real 3 keer gescoord
Pak nu wel net de 2-2 mee.. is Real wel beter of lijkt het weer nergens op?
Toch knap.. Had ik niet gedacht.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:05 schreef guapo het volgende:
Huntelaar: killer! 5 goals nu al.
234 wedstrijden, 169 goals... heel vreemd inderdaad.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Toch knap.. Had ik niet gedacht.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:09 schreef guapo het volgende:
Ramos gaat het moeilijk krijgen als Van Nistelrooy weer fit is......
Maar scoren tegen De Graafschap, Heracles ect is iets makkelijker dan in de Primera Division.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:10 schreef Espabilado het volgende:
[..]
234 wedstrijden, 169 goals... heel vreemd inderdaad.
Volgens mij vallen er gemiddeld meer goals in de PD dit seizoenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar scoren tegen De Graafschap, Heracles ect is iets makkelijker dan in de Primera Division.
Overigens wel een beter gemiddelde dan Ruud had in NLquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar scoren tegen De Graafschap, Heracles ect is iets makkelijker dan in de Primera Division.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |