Ja, die zie ik jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pm eens linkjessquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:12 schreef IQM het volgende:
Wow, die kerel zit op metalsites, hekserijforums, gamesites...
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:12 schreef IQM het volgende:
Was Adelante niet duidelijk genoeg?quote:
WoW internetforum ook?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:12 schreef IQM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Betreffende wat?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Was Adelante niet duidelijk genoeg?
quote:
Oke, er staan geen gegevens meer bij, maar toch.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, want wij kunnen dat niet controleren en iemand vals beschuldigen kan FOK! laster of smaad zaken opleveren. Dus ga naar je rechtsbijstand of span zelf een zaak aan, maar geen mensen met hun gegevens zwart maken op FOK!
ik zit op hockey, mag ik dan ook komen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:15 schreef gers het volgende:
LET OP
tijdens de meet in zutphen is er ook een honkbalwedstrijd dus neem je knuppel mee
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:15 schreef gers het volgende:
LET OP
tijdens de meet in zutphen is er ook een honkbalwedstrijd dus neem je knuppel mee
[ afbeelding ]
we kunnen ook hokkieenquote:
ik schijt zowat in mn broek, maar dat komt niet hierdoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:16 schreef KingOfPop het volgende:
Godver mehn, ik pis in mijn broek van zoiets onnozels
editquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:18 schreef gers het volgende:
onze noorse vriend zit ook op een datingsite
Maar toch niks, dus.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Oke, er staan geen gegevens meer bij, maar toch.
quote:
kan ik al raden van wie die foto isquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:19 schreef gers het volgende:
HULP gevraagd
spelen zij nu guitar hero 2 of 3![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |