quote:[...]Kort nadat Oper aan zijn tweede gele kaart was ontsnapt - het enige smetje op het verder vlekkeloze optreden van Ruud Bossen - nam hij een afgeslagen corner met succes op de schoen: 1-0. [...]
ja graag! Kan t zelf niet lezen vandaag namelijk....quote:Op maandag 23 maart 2009 09:49 schreef DarkShine het volgende:
Iemand intresse in de LD/DDL Pravda artikelen?
De provincie wilt het via het sportplan Sittard doorsluizen naar de fusieclub.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:03 schreef Zemi77 het volgende:
Volgens het "businessplan" gaat de Provincie de komende 3 jaar 3 miljoen per jaar investeren in de fusieclub. Mag dit eigenlijk wel? Ik dacht dat dat soort overheidssteun verboden was. Ik weet nog dat NEC enorm op zijn flikker heeft gehad omdat ze voor 1 euro het stadion van de gemeente kochten om het vervolgens weer voor x miljoen terug te verkopen.
'quote:Op maandag 23 maart 2009 11:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De provincie wilt het via het sportplan Sittard doorsluizen naar de fusieclub.
ja precies, mag langzaam wel eens tijd worden dat er duidelijkheid komt, want dit is ook niks allemaal van die tegenstrijdige berichtenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:49 schreef Schimpie het volgende:
Hoe lang gaan ze ons nog in onzekerheid laten? Ik heb onderhand wel genoeg van het hele spelletje.
De ene dag hebben ze al een shirtje klaarstaan en de volgende dag krijg je weer zo'n bericht, wat moet je daar nou van denken?
In Aken ook al.....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
In Maastricht lachen ze zich ondertussen rot.
ik voel de bui al hangenquote:Stichtingsbestuur bij elkaar
maandag, 30 maart 2009 16:42
Stemmen over fusie
Heden avond zit de Stichting Roda JC in het Parkstad Limburg Stadion om te stemmen over een fusie met Fortuna Sittard. Dit bericht bereikte fanproject98.nl zojuist. Hoe en wat is ons niet bekend. Heeft Narinx dan ineens wel getekend? Heeft STAK al haar akkoord gegeven? Wel zeker is dat wethouder Terpstra bij de stemming aanwezig is. Wat deze wethouder hier in hemelsnaam te zoeken heeft is ons onbekend. Duidelijk is dat Terpstra fusievoorstander is en alleen al om deze reden is zijn aanwezigheid discutabel. Zodra ons meer informatie bereikt zullen wij dit onmiddelijk aan u mededelen.
Er is geen besluit genomen.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:31 schreef planethugo het volgende:
wat ik zoal hoor is het nieuws wat komen gaat ook niet al te positief nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |