quote:[...]Kort nadat Oper aan zijn tweede gele kaart was ontsnapt - het enige smetje op het verder vlekkeloze optreden van Ruud Bossen - nam hij een afgeslagen corner met succes op de schoen: 1-0. [...]
ja graag! Kan t zelf niet lezen vandaag namelijk....quote:Op maandag 23 maart 2009 09:49 schreef DarkShine het volgende:
Iemand intresse in de LD/DDL Pravda artikelen?
De provincie wilt het via het sportplan Sittard doorsluizen naar de fusieclub.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:03 schreef Zemi77 het volgende:
Volgens het "businessplan" gaat de Provincie de komende 3 jaar 3 miljoen per jaar investeren in de fusieclub. Mag dit eigenlijk wel? Ik dacht dat dat soort overheidssteun verboden was. Ik weet nog dat NEC enorm op zijn flikker heeft gehad omdat ze voor 1 euro het stadion van de gemeente kochten om het vervolgens weer voor x miljoen terug te verkopen.
'quote:Op maandag 23 maart 2009 11:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De provincie wilt het via het sportplan Sittard doorsluizen naar de fusieclub.
ja precies, mag langzaam wel eens tijd worden dat er duidelijkheid komt, want dit is ook niks allemaal van die tegenstrijdige berichtenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:49 schreef Schimpie het volgende:
Hoe lang gaan ze ons nog in onzekerheid laten? Ik heb onderhand wel genoeg van het hele spelletje.
De ene dag hebben ze al een shirtje klaarstaan en de volgende dag krijg je weer zo'n bericht, wat moet je daar nou van denken?
In Aken ook al.....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
In Maastricht lachen ze zich ondertussen rot.
ik voel de bui al hangenquote:Stichtingsbestuur bij elkaar
maandag, 30 maart 2009 16:42
Stemmen over fusie
Heden avond zit de Stichting Roda JC in het Parkstad Limburg Stadion om te stemmen over een fusie met Fortuna Sittard. Dit bericht bereikte fanproject98.nl zojuist. Hoe en wat is ons niet bekend. Heeft Narinx dan ineens wel getekend? Heeft STAK al haar akkoord gegeven? Wel zeker is dat wethouder Terpstra bij de stemming aanwezig is. Wat deze wethouder hier in hemelsnaam te zoeken heeft is ons onbekend. Duidelijk is dat Terpstra fusievoorstander is en alleen al om deze reden is zijn aanwezigheid discutabel. Zodra ons meer informatie bereikt zullen wij dit onmiddelijk aan u mededelen.
Er is geen besluit genomen.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:31 schreef planethugo het volgende:
wat ik zoal hoor is het nieuws wat komen gaat ook niet al te positief nee
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:35 schreef Zemi77 het volgende:
Maar ja er gaan ook geruchten over red bull.
Zie je het al voor je volgend jaae Roda red bull oftewel Roda RB.
Dat is een slecht teken, want dat zou weleens kunnen betekenen dat men voor Roda-Ajax niet met een fusie durft in te stemmen.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:43 schreef planethugo het volgende:
niet voor zondag? Gaan we nu alweer nieuwe deadlines krijgen?
en men hoopt dat de twee uitwedstrijden de rust doen weder keren......quote:Op maandag 30 maart 2009 20:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is een slecht teken, want dat zou weleens kunnen betekenen dat men voor Roda-Ajax niet met een fusie durft in te stemmen.
Schandalig.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:05 schreef Zemi77 het volgende:
Stichting Roda JC stemt voor fusie
De Stichting Roda JC heeft vanavond ingestemd met de fusie met Fortuna Sittard. Dat meldden bronnen rond de stichting. Het besluit is genomen op aandringen van wethouder Terpstra van Kerkrade, die uitstel van de beslissing niet wilde accepteren.
De Stichting wilde het besluit eigenlijk uitstellen tot aanstaande zondag. De stichtingsleden vonden dat ze nog onvoldoende zicht hadden op de financiele onderbouwing van de fusieplannen.
De Stichting Roda JC zou eigenlijk pas in beeld komen na de besluiten door directie en STAK. Door de tijdsdruk werd de Stichting nu al om een voorlopige uitspraak gevraagd.
L1
Und alles ist vorbei, tsjuss!
quote:Wethouder Terpstra manipuleert Stichting Roda JC tot ‘Ja’
Onderstaand bericht betreft wel degelijk het gehele gebeuren van heden avond. Er is blijkbaar niets zo veranderlijk als een mens. Zo staat Jos Muller de Roda JC-supporters nog te woord en zegt hij dat er op deze manier niets besloten wordt; zo doet Jos Muller nog geen uur later een belrondje onder de Stichtingsleden. Niet de Stichting, niet Huub Narinx, maar wethouder Terpstra bepaalt het beleid bij Roda JC. Hij nam geen genoegen met het standpunt van de Stichting Roda JC en dwong Jos Muller tot een 'belrondje'. Het resultaat: 3 voor, 2 tegen en 1 blanco en het lot over onze club is bepaald. Ongelofelijk maar waar!
Wat wil je, er zit een buschauffeur in die stichting. Niks tegen buschauffeurs, maar voor zo'n functie is zo'n man natuurlijk absoluut niet capabel. Hij is niet gewend aan dit soort praktijken en laat zich makkelijk beinvloeden. Je kunt het de man niet eens echt kwalijk nemen, maar er is natuurlijk wel misbruik van gemaakt.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:07 schreef planethugo het volgende:
dit is toch niet te geloven. het dringt nog niet echt tot me door.....
wat een domme idioten zijn die voorstemmers in de stichting toch. Die laten zich echt alles aanpraten, en zoiets beslist over het lot van onze club!!!!
Ik ken smileys die geschikter zijn!quote:
hoe naief kun je nu nog reageren! ongeloofelijkquote:Op maandag 30 maart 2009 23:48 schreef LeonH het volgende:
Als Fortuna de financiën niet rond krijgt, gaat daar hoogstwaarschijnlijk de stekker er uit en krijgt Roda het provinciegeld aangezien nu dus blijkt dat zij wel "goedwillig" tegenover een fusie staan. Dan zal de club wel verder gaan onder Roda Kerkrade of Roda Limburg. Dus geen fusienaam Ik verwacht dat dit de hele insteek er achter is. En zolang er geen papieren zijn getekend...
quote:Es gibt nicht viel auf dieser Welt
Woran man sich halten kann.
Manche sagen "die Liebe"!
Vielleicht ist da was dran.
Und es bleibt ja immer noch Gott,
Wenn man sonst niemand hat.
Und wir, wir glauben an Roda!
Das Leben hat sie hart gemacht.
Es kann so viel passieren,
Es kann so viel geschehen,
Nur eins weiss ich hundertprozentig:
Nie im Leben würde ich zu Sporting gehen!
Ich meine, wenn ich 20 wär
Und supertalentiert,
Und Real Madrid hätte schon angeklopft
Und die Jungs aus Manchester.
Und ich hätt auch schon für Deutschland gespielt
Und wär mental topfit
Und Uli Höneß würde bei mir auf der Matte stehen;
Ich würde meine Tür nicht öffnen,
Weil's für mich nicht in Frage kommt,
Sich bei so Leuten wie den Sporting seinen Charakter zu versauen!
Chorus:
Wir würden nie zum FC Sporting Limburg gehen!
Das woll'n wir nur mal klarstellen,
Damit man uns richtig versteht.
Bridge:
Wir haben nichts gegen Limburg,
Wir würden nur nie zu den Sporting gehen
(Instrumentalsolo)
Muss denn sowas wirklich sein,
Ist das Leben nicht viel zu schön,
Sich selber so wegzuschmeißen
Und zum Sporting Limburg zu gehen?
Chorus
Was für Eltern muss man haben
Um so verdorben zu sein,
Einen Vertrag zu unterschreiben
Bei diesem Scheißverein??
Chorus 2:
(Niemals zu den Sporting geh'n)
(Nie zu den Scheiß-Sporting gehn)
Repeat Chorus 2
Wat een onzin, heb je een fles strorum achter je kiezen of zo?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:48 schreef LeonH het volgende:
Als Fortuna de financiën niet rond krijgt, gaat daar hoogstwaarschijnlijk de stekker er uit en krijgt Roda het provinciegeld aangezien nu dus blijkt dat zij wel "goedwillig" tegenover een fusie staan. Dan zal de club wel verder gaan onder Roda Kerkrade of Roda Limburg. Dus geen fusienaam Ik verwacht dat dit de hele insteek er achter is. En zolang er geen papieren zijn getekend...
that makes 2 of usquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:31 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zit hier inmiddels letterlijk huilend achter mijn computer. Ik kan gewoon niet geloven dat mijn club, mijn grote liefde waar ik al 25 jaar kom niet meer bestaat en verkwanseld is om niks alsof het een goedkope straathoer is.
En zo zijn er nog wel meer. Ik wil me eigenlijk volledig bedrinken met de fles whiskey die ik nog heb, maar dat kan ik beter niet doen.quote:
ik zit hier wat voor me uit te staren, mijn handen jeuken heel erg...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En zo zijn er nog wel meer. Ik wil me eigenlijk volledig bedrinken met de fles whiskey die ik nog heb, maar dat kan ik beter niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |