Ja, hij bakt er weinig van en heeft de uitstraling van een geslagen hond, maar ik betwijfel of het nog wat oplost. Bovendien wordt hij natuurlijk geconfronteerd met allerlei randzaken waar hij ook niks aan kan doen, maar die wel invloed hebben. Hoofdverantwoordelijken voor dit seizoen zijn dan ook bestuur en management.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:38 schreef DarkShine het volgende:
Harm rot op!
Gozer... niet dat ik het gisteren heb gezien (1e keer dit seizoen) maar weet alsjeblieft waar je over praat. Imho zijn juist Linssen en Janssen iedere keer de zwakste mensen. Vormer is uitgegroeid tot 1 van de publiekslievelingen vanwege zijn inzet en voetbal. En De Wree is juist een speler die eens rust brengt achterin.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:45 schreef TvhN het volgende:
Wat waren jullie verschrikkelijk slecht zeg, en dan met name op het gebied van positiespel. Jullie hebben echt wel een paar goede voetballers (de Fauw, Meeuwis, Cisse etc.), maar het komt er totaal niet uit. Waarom houdt die trainer spelers als Linssen en Willem Janssen op de bank? Die Vormer bijvoorbeeld kan er echt helemaal niets van.Daarnaast viel die nieuwe Belg, de Wree, behoorlijk door de mand.
Als jullie zo doorgaan betwijfel ik zelfs of jullie het in de nacompetitie wel redden. Sterkte...
Nee, alsof het zonder Linssen en Janssen geweldig gaat. Ik heb beide spelers vaak genoeg zien spelen om tot een oordeel te komen. Hetzelfde geldt voor Vormer. Dan vind ik dat die twee toch over meer kwaliteit beschikken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:13 schreef LeonH het volgende:
[..]
Gozer... niet dat ik het gisteren heb gezien (1e keer dit seizoen) maar weet alsjeblieft waar je over praat. Imho zijn juist Linssen en Janssen iedere keer de zwakste mensen. Vormer is uitgegroeid tot 1 van de publiekslievelingen vanwege zijn inzet en voetbal. En De Wree is juist een speler die eens rust brengt achterin.
Dus kijk alsjeblieft eens wat vaker of hele wedstrijden i.p.v. een 1 wedstrijdmening...
De Wree is inderdaad een aanwinst. Vormer is geen topper, maar wel een nuttige speler in dit elftal, hoewel het gegeven dat hij publiekslieveling is vooral wat zegt over de verwrongen wijze waarop een deel van het Rodapubliek naar voetbal kijkt (zo zijn er bijvoorbeeld nog altijd mensen die Peter van Houdt een betere pits dan Yannis Anastasiou vindenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:13 schreef LeonH het volgende:
[..]
Gozer... niet dat ik het gisteren heb gezien (1e keer dit seizoen) maar weet alsjeblieft waar je over praat. Imho zijn juist Linssen en Janssen iedere keer de zwakste mensen. Vormer is uitgegroeid tot 1 van de publiekslievelingen vanwege zijn inzet en voetbal. En De Wree is juist een speler die eens rust brengt achterin.
Dus kijk alsjeblieft eens wat vaker of hele wedstrijden i.p.v. een 1 wedstrijdmening...
Hadden we d'r Yannis nog maar eens...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De Wree is inderdaad een aanwinst. Vormer is geen topper, maar wel een nuttige speler in dit elftal, hoewel het gegeven dat hij publiekslieveling is vooral wat zegt over de verwrongen wijze waarop een deel van het Rodapubliek naar voetbal kijkt (zo zijn er bijvoorbeeld nog altijd mensen die Peter van Houdt een betere pits dan Yannis Anastasiou vinden). Wat Janssen betreft ben ik het echter pertinent met je oneens. Het spel van Janssen voegt wat toe aa Roda, door zijn loopvermogen en sluwheid weet hij elke wedstrijd wel een aantal maal gevaar te stichten en ik zou hem in dit Roda dan ook altijd opstellen.
Niet dat FCG veel beter was. Als dat slechte Roda iets wat op een aanval leek liet zien stond het achterin bij FCG ook op breken...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:45 schreef TvhN het volgende:
Wat waren jullie verschrikkelijk slecht zeg
Als we zo onder een fusie uitkomen moeten we maar voor het eerst degraderen uit de Eredivisiequote:Als jullie zo doorgaan betwijfel ik zelfs of jullie het in de nacompetitie wel redden. Sterkte...
precies lekker makkelijk om dan meteen op de scheids af te geven (hoewel terecht in die 2 situaties) maar voor de rest was het ook weer niks wat ze lieten zienquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:02 schreef Professional het volgende:
En Harm gaat nu weer eens zeiken op de scheidsrechter. Hij heeft misschien gelijk maar kan zich toch echt beter bezig houden met andere zaken. Breng die lamzakken eens aan het voetballen.
En als ik de samenvatting bekijk en ik zie Hadiour op de goal afrennen terwijl Cisse megavrij staat in het midden en dan ook nog eens tegen de speler voor je aanschieten dan word ik echt niet goed. Als medespeler zou ik hem echt finaal verrot gescholden hebben.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:45 schreef LeonH het volgende:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)etErBlijkbaarUit.htm
Het was ook niet best van onze kant, maar dat was van te voren wel te voorspellen. Ik had meer van Roda verwacht, vooral voetballend gezien. Ik schat jullie, kwa spelersmateriaal, toch hoger in dan clubs als Volendam, De Graafschap, ADO Den Haag, Willem II, Heracles Almelo.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Niet dat FCG veel beter was. Als dat slechte Roda iets wat op een aanval leek liet zien stond het achterin bij FCG ook op breken...
[..]
Mwoh, het was niet geweldig, maar anderzijds werd er in Groningen ook weinig weggegeven en tegenwoordig mogen we daarbij Groningen-uit niet ontevreden over zijn. We zijn door de scheids en in details geklopt. Maar als Hadouir die bal afgeeft, wat hij natuurlijk had moeten doen, dan wordt het waarschijnlijk 0-1 en hadden we zomaar kunnen winnen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:18 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
precies lekker makkelijk om dan meteen op de scheids af te geven (hoewel terecht in die 2 situaties) maar voor de rest was het ook weer niks wat ze lieten zien
Het zal de 22e in ieder geval los gaan.quote:
Er is te weinig balans. We kunnen bijna een elftal met controlerende middenvelders opstellen, maar er is niemand (fit) die de goals maakt. We hebben vier centrumspitsen:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:54 schreef TvhN het volgende:
[..]
Het was ook niet best van onze kant, maar dat was van te voren wel te voorspellen. Ik had meer van Roda verwacht, vooral voetballend gezien. Ik schat jullie, kwa spelersmateriaal, toch hoger in dan clubs als Volendam, De Graafschap, ADO Den Haag, Willem II, Heracles Almelo.
Het gebrek aan scorend vermogen is inderdaad absoluut een groot probleem. Met een spits erbij die er een stuk of 15 inschiet hadden we in de middenmoot gestaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:13 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Er is te weinig balans. We kunnen bijna een elftal met controlerende middenvelders opstellen, maar er is niemand (fit) die de goals maakt. We hebben vier centrumspitsen:
Oper: Loopt in de eredivisie 31 op 97. Vaak geblesseerd. Rest van het seizoen uitgeschakeld
Yulu: 8 op 55. Naast zijn doelpunten totaal geen waarde voor het team.
Van Tornhout: 5 op 59. Hele seizoen zwaar geblesseerd geweest. Weer terug, maar weer geblesseerd.
Gommans: 7 op 45. Verhuurd en zwaar geblesseerd.
!
Tyton is geblesseerd tochquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:49 schreef Professional het volgende:
Mardulier is ook geen reet waard, zet dat Tyton erin. Maar die is weer geblesseerd. Je zou bijna terug verlangen naar Damjanac en Kaesmann!
ik hoor van geel nog zeggen in augustus dat 'de prioriteit niet zozeer bij nieuwe spitsen ligt maar bij het behouden van de huidige voorhoede die genoeg kwaliteit bezit...'quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het gebrek aan scorend vermogen is inderdaad absoluut een groot probleem. Met een spits erbij die er een stuk of 15 inschiet hadden we in de middenmoot gestaan.
Dat was Vandamme. Geblesseerd en vaker te licht bevonden voor het eerste...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:09 schreef TheYoung1 het volgende:
En ik weet niet, of er in het beloften-elftal een kandidaat speelt.
Vandamme is sowieso geen scorende spits. Buiten Oper hebben we die gewoon niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat was Vandamme. Geblesseerd en vaker te licht bevonden voor het eerste...
Ik ben bang, dat ik 1 van de weinige ben, die hem idd meer aan het spelen had gezien. Zeker nu.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat was Vandamme. Geblesseerd en vaker te licht bevonden voor het eerste...
Oper die, door zijn vele blessures, amper speelt scoort in verhouding in meest...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vandamme is sowieso geen scorende spits. Buiten Oper hebben we die gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |