abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 maart 2009 @ 01:49:58 #101
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_67030250
Mardulier is ook geen reet waard, zet dat Tyton erin. Maar die is weer geblesseerd. Je zou bijna terug verlangen naar Damjanac en Kaesmann!
  zaterdag 14 maart 2009 @ 09:38:52 #102
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67031993
Harm rot op!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 14 maart 2009 @ 09:44:51 #103
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67032073
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 09:38 schreef DarkShine het volgende:
Harm rot op!
Ja, hij bakt er weinig van en heeft de uitstraling van een geslagen hond, maar ik betwijfel of het nog wat oplost. Bovendien wordt hij natuurlijk geconfronteerd met allerlei randzaken waar hij ook niks aan kan doen, maar die wel invloed hebben. Hoofdverantwoordelijken voor dit seizoen zijn dan ook bestuur en management.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67032081
Wat waren jullie verschrikkelijk slecht zeg, en dan met name op het gebied van positiespel. Jullie hebben echt wel een paar goede voetballers (de Fauw, Meeuwis, Cisse etc.), maar het komt er totaal niet uit. Waarom houdt die trainer spelers als Linssen en Willem Janssen op de bank? Die Vormer bijvoorbeeld kan er echt helemaal niets van. Daarnaast viel die nieuwe Belg, de Wree, behoorlijk door de mand.

Als jullie zo doorgaan betwijfel ik zelfs of jullie het in de nacompetitie wel redden. Sterkte...
  zaterdag 14 maart 2009 @ 10:13:53 #105
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67032637
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 09:45 schreef TvhN het volgende:
Wat waren jullie verschrikkelijk slecht zeg, en dan met name op het gebied van positiespel. Jullie hebben echt wel een paar goede voetballers (de Fauw, Meeuwis, Cisse etc.), maar het komt er totaal niet uit. Waarom houdt die trainer spelers als Linssen en Willem Janssen op de bank? Die Vormer bijvoorbeeld kan er echt helemaal niets van. Daarnaast viel die nieuwe Belg, de Wree, behoorlijk door de mand.

Als jullie zo doorgaan betwijfel ik zelfs of jullie het in de nacompetitie wel redden. Sterkte...
Gozer... niet dat ik het gisteren heb gezien (1e keer dit seizoen) maar weet alsjeblieft waar je over praat. Imho zijn juist Linssen en Janssen iedere keer de zwakste mensen. Vormer is uitgegroeid tot 1 van de publiekslievelingen vanwege zijn inzet en voetbal. En De Wree is juist een speler die eens rust brengt achterin.

Dus kijk alsjeblieft eens wat vaker of hele wedstrijden i.p.v. een 1 wedstrijdmening...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_67033058
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 10:13 schreef LeonH het volgende:

[..]

Gozer... niet dat ik het gisteren heb gezien (1e keer dit seizoen) maar weet alsjeblieft waar je over praat. Imho zijn juist Linssen en Janssen iedere keer de zwakste mensen. Vormer is uitgegroeid tot 1 van de publiekslievelingen vanwege zijn inzet en voetbal. En De Wree is juist een speler die eens rust brengt achterin.

Dus kijk alsjeblieft eens wat vaker of hele wedstrijden i.p.v. een 1 wedstrijdmening...
Nee, alsof het zonder Linssen en Janssen geweldig gaat. Ik heb beide spelers vaak genoeg zien spelen om tot een oordeel te komen. Hetzelfde geldt voor Vormer. Dan vind ik dat die twee toch over meer kwaliteit beschikken.

De Wree heb ik nu een keer voor negentig minuten gezien. Wellicht dat ie het in de voorgaande wedstrijden naar behoren deed, maar gisteren bakte ie er echt helemaal niets van. Hij bracht ook totaal geen rust in de verdediging, iets wat je blijkbaar wél van hem mag verwachten.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 10:33:23 #107
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67033073
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 10:13 schreef LeonH het volgende:

[..]

De Wree is inderdaad een aanwinst. Vormer is geen topper, maar wel een nuttige speler in dit elftal, hoewel het gegeven dat hij publiekslieveling is vooral wat zegt over de verwrongen wijze waarop een deel van het Rodapubliek naar voetbal kijkt (zo zijn er bijvoorbeeld nog altijd mensen die Peter van Houdt een betere pits dan Yannis Anastasiou vinden ). Wat Janssen betreft ben ik het echter pertinent met je oneens. Het spel van Janssen voegt wat toe aa Roda, door zijn loopvermogen en sluwheid weet hij elke wedstrijd wel een aantal maal gevaar te stichten en ik zou hem in dit Roda dan ook altijd opstellen.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 10:40:12 #108
60704 LeonH
pi_67033201
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 10:33 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

De Wree is inderdaad een aanwinst. Vormer is geen topper, maar wel een nuttige speler in dit elftal, hoewel het gegeven dat hij publiekslieveling is vooral wat zegt over de verwrongen wijze waarop een deel van het Rodapubliek naar voetbal kijkt (zo zijn er bijvoorbeeld nog altijd mensen die Peter van Houdt een betere pits dan Yannis Anastasiou vinden ). Wat Janssen betreft ben ik het echter pertinent met je oneens. Het spel van Janssen voegt wat toe aa Roda, door zijn loopvermogen en sluwheid weet hij elke wedstrijd wel een aantal maal gevaar te stichten en ik zou hem in dit Roda dan ook altijd opstellen.
Hadden we d'r Yannis nog maar eens...
Sorry, maar vind Janssen echt zo'n soort van Forrest Gump. Loopvermogen enzo heeft ie, maar aan de bal
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zaterdag 14 maart 2009 @ 10:45:06 #109
60704 LeonH
pi_67033300
  zaterdag 14 maart 2009 @ 11:47:14 #110
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67034563
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 09:45 schreef TvhN het volgende:
Wat waren jullie verschrikkelijk slecht zeg
Niet dat FCG veel beter was. Als dat slechte Roda iets wat op een aanval leek liet zien stond het achterin bij FCG ook op breken...
quote:
Als we zo onder een fusie uitkomen moeten we maar voor het eerst degraderen uit de Eredivisie
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:02:31 #111
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_67034904
En Harm gaat nu weer eens zeiken op de scheidsrechter. Hij heeft misschien gelijk maar kan zich toch echt beter bezig houden met andere zaken. Breng die lamzakken eens aan het voetballen.

En als ik de samenvatting bekijk en ik zie Hadiour op de goal afrennen terwijl Cisse megavrij staat in het midden en dan ook nog eens tegen de speler voor je aanschieten dan word ik echt niet goed. Als medespeler zou ik hem echt finaal verrot gescholden hebben.
pi_67035254
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:02 schreef Professional het volgende:
En Harm gaat nu weer eens zeiken op de scheidsrechter. Hij heeft misschien gelijk maar kan zich toch echt beter bezig houden met andere zaken. Breng die lamzakken eens aan het voetballen.

En als ik de samenvatting bekijk en ik zie Hadiour op de goal afrennen terwijl Cisse megavrij staat in het midden en dan ook nog eens tegen de speler voor je aanschieten dan word ik echt niet goed. Als medespeler zou ik hem echt finaal verrot gescholden hebben.
precies lekker makkelijk om dan meteen op de scheids af te geven (hoewel terecht in die 2 situaties) maar voor de rest was het ook weer niks wat ze lieten zien
pi_67036114
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 11:47 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Niet dat FCG veel beter was. Als dat slechte Roda iets wat op een aanval leek liet zien stond het achterin bij FCG ook op breken...
[..]
Het was ook niet best van onze kant, maar dat was van te voren wel te voorspellen. Ik had meer van Roda verwacht, vooral voetballend gezien. Ik schat jullie, kwa spelersmateriaal, toch hoger in dan clubs als Volendam, De Graafschap, ADO Den Haag, Willem II, Heracles Almelo.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:56:05 #115
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67036155
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:18 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

precies lekker makkelijk om dan meteen op de scheids af te geven (hoewel terecht in die 2 situaties) maar voor de rest was het ook weer niks wat ze lieten zien
Mwoh, het was niet geweldig, maar anderzijds werd er in Groningen ook weinig weggegeven en tegenwoordig mogen we daarbij Groningen-uit niet ontevreden over zijn. We zijn door de scheids en in details geklopt. Maar als Hadouir die bal afgeeft, wat hij natuurlijk had moeten doen, dan wordt het waarschijnlijk 0-1 en hadden we zomaar kunnen winnen.
pi_67041738
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:39 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Het zal de 22e in ieder geval los gaan.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_67041979
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:54 schreef TvhN het volgende:

[..]

Het was ook niet best van onze kant, maar dat was van te voren wel te voorspellen. Ik had meer van Roda verwacht, vooral voetballend gezien. Ik schat jullie, kwa spelersmateriaal, toch hoger in dan clubs als Volendam, De Graafschap, ADO Den Haag, Willem II, Heracles Almelo.
Er is te weinig balans. We kunnen bijna een elftal met controlerende middenvelders opstellen, maar er is niemand (fit) die de goals maakt. We hebben vier centrumspitsen:

Oper: Loopt in de eredivisie 31 op 97. Vaak geblesseerd. Rest van het seizoen uitgeschakeld
Yulu: 8 op 55. Naast zijn doelpunten totaal geen waarde voor het team.
Van Tornhout: 5 op 59. Hele seizoen zwaar geblesseerd geweest. Weer terug, maar weer geblesseerd.
Gommans: 7 op 45. Verhuurd en zwaar geblesseerd.

!
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_67042021
Voor de liefhebber de stats van onze huidige 'spitsen':
Hadouir: 26 op 151
Cisse:19 op 126
  zaterdag 14 maart 2009 @ 17:15:36 #119
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67043818
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 16:13 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Er is te weinig balans. We kunnen bijna een elftal met controlerende middenvelders opstellen, maar er is niemand (fit) die de goals maakt. We hebben vier centrumspitsen:

Oper: Loopt in de eredivisie 31 op 97. Vaak geblesseerd. Rest van het seizoen uitgeschakeld
Yulu: 8 op 55. Naast zijn doelpunten totaal geen waarde voor het team.
Van Tornhout: 5 op 59. Hele seizoen zwaar geblesseerd geweest. Weer terug, maar weer geblesseerd.
Gommans: 7 op 45. Verhuurd en zwaar geblesseerd.

!
Het gebrek aan scorend vermogen is inderdaad absoluut een groot probleem. Met een spits erbij die er een stuk of 15 inschiet hadden we in de middenmoot gestaan.
pi_67045299
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 01:49 schreef Professional het volgende:
Mardulier is ook geen reet waard, zet dat Tyton erin. Maar die is weer geblesseerd. Je zou bijna terug verlangen naar Damjanac en Kaesmann!
Tyton is geblesseerd toch
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:15 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Het gebrek aan scorend vermogen is inderdaad absoluut een groot probleem. Met een spits erbij die er een stuk of 15 inschiet hadden we in de middenmoot gestaan.
ik hoor van geel nog zeggen in augustus dat 'de prioriteit niet zozeer bij nieuwe spitsen ligt maar bij het behouden van de huidige voorhoede die genoeg kwaliteit bezit...'
  zaterdag 14 maart 2009 @ 18:09:54 #121
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67045414
Van mij een part dat Kah in de spits gezet wordt. Als 'ie dan al wat fout doet, is het tenminste nog ver van het eigen doel af.
En hij is onruststoker genoeg, om het verdedigingen van tegenpartijen lastig te maken.

Geld voor een nieuwe spits is er toch niet. En ik weet niet, of er in het beloften-elftal een kandidaat speelt.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zaterdag 14 maart 2009 @ 18:24:41 #122
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67045792
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:09 schreef TheYoung1 het volgende:
En ik weet niet, of er in het beloften-elftal een kandidaat speelt.
Dat was Vandamme. Geblesseerd en vaker te licht bevonden voor het eerste...
Planning:
-
  zaterdag 14 maart 2009 @ 18:31:59 #123
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67045991
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:24 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Vandamme is sowieso geen scorende spits. Buiten Oper hebben we die gewoon niet.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 18:34:04 #124
154193 TheYoung1
pi_67046061
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:24 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ik ben bang, dat ik 1 van de weinige ben, die hem idd meer aan het spelen had gezien. Zeker nu.
En dan gebeurt hem dit weer..
Het ontbreekt ook totaal aan spelers die de achterlijn proberen te halen, alles trekt naar binnen. En daar was hij juist wel goed in.

Allez bon, we zitten in de hoek waar de klappen vallen. Moeilijk om daar uit te komen
Patat, dat is het!!
  zaterdag 14 maart 2009 @ 18:35:34 #125
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67046112
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:31 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Vandamme is sowieso geen scorende spits. Buiten Oper hebben we die gewoon niet.
Oper die, door zijn vele blessures, amper speelt scoort in verhouding in meest...
Planning:
-
  zaterdag 14 maart 2009 @ 20:16:14 #126
206623 Timmie1983
The name is Smith, Agent Smith
pi_67049274
Zou het juridisch niet mogelijk zijn om spelers als Castro, Hadouir en Kah aan te klagen wegens het opgeven van onjuiste informatie aan, pak hem beet, de belastingdienst ? Ze staan namelijk ten onrechte geregistreerd als profvoetballer...
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
  zaterdag 14 maart 2009 @ 20:18:42 #127
154193 TheYoung1
pi_67049365
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 20:16 schreef Timmie1983 het volgende:
Zou het juridisch niet mogelijk zijn om spelers als Castro, Hadouir en Kah aan te klagen wegens het opgeven van onjuiste informatie aan, pak hem beet, de belastingdienst ? Ze staan namelijk ten onrechte geregistreerd als profvoetballer...
Patat, dat is het!!
  zondag 15 maart 2009 @ 03:28:22 #128
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_67060294
Dankzij een geluksgoal van heracles staan we nog 2 punten voor op Volendam, volgende week moet gewonnen worden anders zie ik die ook nog wel over ons heen gaan (gaan ze sowieso doen maar ik probeer de illusie dat we degredatie ontlopen nog even in stand te houden).
  zondag 15 maart 2009 @ 09:38:48 #129
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67061858
Gezien het programma zou het eigenlijk mogelijk moeten zij om geen laatste te worden. Als de thuiswedstrijden tegen ADO, Volendam en Willem II gewonnen worden, wat normaalgesproken zou moeten lukken, dan ben je denk ik zo ver. Weet je nog een andere wedstrijd te winnen dan kan ook de nacompetitie nog ontlopen worden. Toch zou k daar niet al teveel geld op in willen zetten.
pi_67063154
quote:
Op zondag 15 maart 2009 09:38 schreef Plato1980 het volgende:
Gezien het programma zou het eigenlijk mogelijk moeten zij om geen laatste te worden. Als de thuiswedstrijden tegen ADO, Volendam en Willem II gewonnen worden, wat normaalgesproken zou moeten lukken, dan ben je denk ik zo ver. Weet je nog een andere wedstrijd te winnen dan kan ook de nacompetitie nog ontlopen worden. Toch zou k daar niet al teveel geld op in willen zetten.
Ik zie Roda thuis misschien ook nog wel winnen van Ajax. Sterker: Ik zie ze eerder winnen van Ajax dan van Volendam.
  zondag 15 maart 2009 @ 11:29:45 #131
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67063217
quote:
Op zondag 15 maart 2009 11:26 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Ik zie Roda thuis misschien ook nog wel winnen van Ajax. Sterker: Ik zie ze eerder winnen van Ajax dan van Volendam.
Dat sluit ik ook zeker niet uit, ik probeerde het even rationeel te benaderen, maar bij Roda is dat meestal niet mogelijk .
  zondag 15 maart 2009 @ 11:32:51 #132
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67063302
Tegen Ajax willen die lamzakken uiteraard wel, iets wat anders niet is...
Planning:
-
pi_67064912
Als tegen ADO bekend is dat de fusie niet doorgaat, gaan de supporters dan weer 100% achter Roda staan?
Als tegen ADO bekend is dat de fusie wel doorgaat, gaan de supporters dan 100% achter ADO staan zodat Roda degradeert?
  zondag 15 maart 2009 @ 14:26:34 #134
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_67069176
Wanneer hebben we eigenlijk voor het laatst tegen Willem II en Volendam gewonnen? Ik kan het me niet meer herinneren.
  zondag 15 maart 2009 @ 15:17:40 #135
60704 LeonH
pi_67071115
quote:
Op zondag 15 maart 2009 12:30 schreef iehlaak het volgende:
Als tegen ADO bekend is dat de fusie niet doorgaat, gaan de supporters dan weer 100% achter Roda staan?
Als tegen ADO bekend is dat de fusie wel doorgaat, gaan de supporters dan 100% achter ADO staan zodat Roda degradeert?
Misschien presteren de spelers weer wat beter als ze zelf ook eens weten waar ze aan toe zijn.

Als het mocht doorgaan zal ik er zitten met hele gemengde gevoelens. Ene kant hoop je dan toch maar op een zo goed mogelijke manier te eindigen.
Aan de andere kant mogen ze van mij degraderen, alleen al zodat de hogere handen van dit alles flink genaaid worden en ze in de Jupiler league moeten beginnen.
  zondag 15 maart 2009 @ 15:24:09 #136
60704 LeonH
pi_67071317
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 20:16 schreef Timmie1983 het volgende:
Grappig zeg. Eerst werd Hadiour op handen gedragen hier, ook al speelde ie slecht. Ook werd er nog geklaagd dat Castro dit keer de pispaal was samen met De Jong dat deze nooit iets goed konden doen... En nu dit Hate to say i told you so
  zondag 15 maart 2009 @ 15:35:13 #137
154193 TheYoung1
pi_67071699
quote:
Op zondag 15 maart 2009 15:24 schreef LeonH het volgende:

[..]

Grappig zeg. Eerst werd Hadiour op handen gedragen hier, ook al speelde ie slecht.
Niet door mij hoor. Het is een egoïst en een onrustzaaier. Helaas moet hij, gezien de selectie, wel opgesteld worden.
Maar als het aan mij lag....

Ook zijn actie vrijdag tegen Grun. Links én rechts mensen in betere posities en toch voor eigen succes gaan

Dat het seizoen maar snel zn einde vindt...
Patat, dat is het!!
  zondag 15 maart 2009 @ 15:38:36 #138
60704 LeonH
pi_67071798
quote:
Op zondag 15 maart 2009 15:35 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Niet door mij hoor. Het is een egoïst en een onrustzaaier. Helaas moet hij, gezien de selectie, wel opgesteld worden.
Maar als het aan mij lag....
En het is een ongelofelijke luie lam-bal eerste klas
Maar dat roep ik ook pas vanaf het begin van het seizoen....
  zondag 15 maart 2009 @ 15:42:32 #139
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67071918
quote:
Op zondag 15 maart 2009 15:38 schreef LeonH het volgende:

[..]

En het is een ongelofelijke luie lam-bal eerste klas
Misschien, maar hij is ook 1 van onze beste spelers en zo ongeveer de enige die met een individuele actie een wedstrijd open kan breken. Hij moet dan ook altijd spelen, want zonder hem is de creativiteit helemaal nul.
  zondag 15 maart 2009 @ 15:43:55 #140
154193 TheYoung1
pi_67071955
quote:
Op zondag 15 maart 2009 15:42 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Misschien, maar hij is ook 1 van onze beste spelers en zo ongeveer de enige die met een individuele actie een wedstrijd open kan breken. Hij moet dan ook altijd spelen, want zonder hem is de creativiteit helemaal nul.
Dat dus.
Ik vind hem onuitstaanbaar, maar hij is op dit moment ook onmisbaar.
Patat, dat is het!!
  zondag 15 maart 2009 @ 23:37:29 #141
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67088356
Liesveld . Die blunder was al erg genoeg, maar dan ook nog te bang zijn om de fout toe te geven. Rest van het jaar niet meer fluiten en een fikse boete zou ik zeggen.
  maandag 16 maart 2009 @ 09:53:19 #142
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67093767
Anders heeft de Stuurgroep Tobvoetbal heeft gedurft om een begroting te presenteren die lager uitvalt dan die van Roda...
Planning:
-
  maandag 16 maart 2009 @ 10:41:39 #143
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_67095087
Omdat ze geen grote sponsor konden vinden, dus rot maar op met dat fantasierapportje van ze. Weg ermee.
Ik hoor die van Zeeuw nog roepen bij L1Laat dat de sponsoren in de rij staan.
  maandag 16 maart 2009 @ 11:56:54 #144
60704 LeonH
pi_67097332
Pure onzin die begroting... Deze zal altijd stijgen de komende jaren, maar met een FCL knallen ze even 20 miljoen erbij omdat ze denken dat er nu wel veel sponsoren en bezoekers komen.
  maandag 16 maart 2009 @ 14:21:08 #145
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67101301
quote:
De stuurgroep legt op dit moment de laatste hand aan het Businessplan, dat later deze week gepresenteerd gaat worden.
ik dacht dat dat plan afgelopen vrijdag aan beide directies voorgelegd was?

omfg als dit nu nog durven door te zetten dan is het toch echt heel erg triest. Het blijkt wel dat het één groot luchtkasteel is, dalijk heeft vvv bij promotie nog een hogere begroting
  maandag 16 maart 2009 @ 14:22:24 #146
154193 TheYoung1
pi_67101326
Morgen zou er toch een defeniteif voorstel/planning/begrotingsstatuut bekend gemaakt worden?
Patat, dat is het!!
  maandag 16 maart 2009 @ 16:54:24 #147
206623 Timmie1983
pi_67106143
En dan maar afvragen waarom de rest van Nederland Limburg niet serieus neemt....beleidsbepalers die er een potje van maken, spelers met een mentaliteit van lik-mijn-vestje, een coach die paranoïde wordt en een stuurgroep die aankomt zetten met gebakken lucht..what's next? Wilders als Minister-President?
Always look on the bright side of life zingen helpt ook niet
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
  maandag 16 maart 2009 @ 16:57:57 #148
60704 LeonH
pi_67106269
http://www.nu.nl/sport/19(...)n-grote-sponsor.html

Ik blijf het schitterend vinden om te lezen
Vanavond maar eens VI kijken. Kijken wat Snor nu te zeggen heeft

Ze gaan gewoon starten met iets wat er nu precies hetzelfde voor staat
  maandag 16 maart 2009 @ 21:09:14 #149
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67115439
quote:
Op maandag 16 maart 2009 14:22 schreef TheYoung1 het volgende:
Morgen zou er toch een defeniteif voorstel/planning/begrotingsstatuut bekend gemaakt worden?
morgen gaan de gemeentes met frissen praten, vrijdag valt de beslissing zoals ik het begrepen heb. Maar de stuurgroep TOPVOETBAL(HAHAHA) limburg zegt wel vaker iets dat niet blijkt te kloppen....

Nu hebben ze zelfs 3 begrotingen opgesteld
- 8 miljoen indien roda degradeert
- 11 miljoen indien zich niet nog een grote sponsor meldt (dan moet de overheid wel nog even 3 miljoen per jaar erbij pompen)
- en.... tatata de EXCELLENT versie met 14 miljoen indien zich wel nog een grote sponsor meldt.

ze doen alsof ze in een supermarkt werken met hun gewone maaltijden en de excellent maaltijden
Wat een farce....
  maandag 16 maart 2009 @ 21:50:57 #150
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67117095
en dan even de bijzaak van het moment, derksen weet te melden dat de spelersgroep van veldhoven helemaal beu is en dat ze desnoods nog liever atteveld terug willen....

owja en zondag zijn hadouir en vormer geschorst...
  maandag 16 maart 2009 @ 22:05:01 #151
121310 venomsnake
El Saltador
pi_67117747
quote:
Vertrouwen in Van Veldhoven volledig zoek bij Roda JC

EXCLUSIEF - Het rommelt opnieuw bij Roda JC. De club uit Kerkrade stevent keihard af op degradatie, de spelers hebben geen vertrouwen meer in trainer Harm van Veldhoven en intussen voelt geldschieter Arnold Hendriks zich volledig genegeerd.

In de eerste dagen na zijn aanstelling eind november 2008 noemden de spelers van Roda Van Veldhoven nog een verademing vergeleken bij zijn ontslagen voorganger Raymond Atteveld, die veel kwaad bloed zette met zijn driftbuien.

Inmiddels verlangt een deel van de selectie alweer terug naar de Amsterdammer. Niet naar zijn gedrag, maar wel naar zijn voetbalinhoudelijke aanpak. Van Veldhoven komt er juist heel slecht vanaf in gesprekken met spelers. Ze noemen hem slap en tactisch zwak.

Op de achtergrond voelt geldschieter Arnold Hendriks zich genegeerd. Hij was blij dat er in juli met de aanstelling van Martin van Geel als manager voetbalzaken iemand met voetbalverstand in huis was gehaald, maar is inmiddels veel minder enthousiast. Hendriks was bereid te investeren in jonge spelers met potentie, maar naar eigen zeggen heeft Van Geel hem nooit om advies gevraagd.

Na de verloren bekerwedstrijd tegen FC Volendam van begin deze maand was de maat vol voor Hendriks. De man die Roda JC in het verleden overeind hield met financiële injecties belde met trainer Van Veldhoven, sprak zijn ongenoegen uit over enkele keuzes van de Brabander en souffleerde hem over de opstelling.

Een uitdrukkelijke wens van de textielbaron was het meespelen van Pa-Modou Kah. En zowaar, drie dagen later keerde de Afrikaanse Noor terug in de basis van Roda voor het thuisduel met FC Utrecht. 'Ach, zoals iedereen heb óók ik een mening over voetbal. Ik heb de trainer inderdaad twee keer gebeld om mijn mening te geven over een aantal zaken', aldus Hendriks.

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 16 maart 2009 @ 22:32:40 #152
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67119275
en hendriks komt ook weer even wat inrust brengen... Maar ik kan hem geen ongelijk geven, als ik het nr van van veldhoven gehad had dan had ik 'm ook zeker eens gebeld met een aantal tips
  maandag 16 maart 2009 @ 22:58:16 #153
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67120550
Welja laten we Van Veldhoven er ook uit gooien, dat lost alle problemen op!

Natuurlijk is het geen goede trainer, maar het is niet de oplossing. Ik zou bijna gaan hopen op degradatie, dan kunnen we het bestuur, de trainer en een groot deel van de spelergroep eruit flikkeren en de club opnieuw opbouwen.
  maandag 16 maart 2009 @ 23:50:45 #154
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_67122675
De chaos is nu echt niet meer te overzien. Bij iedere andere club had het bestuur al maanden op straat gestaan. Het beste lijkt me inderdaad om gewoon rustig vanaf 0 te beginnen.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 00:06:40 #155
60704 LeonH
pi_67123154
Ik hoop echt dat er aan deze ellende gauw een einde komt... Hoe dat maakt me geen zak meer uit, maar ben het gezever echt zat.
En dan niet alleen het bestuur en die klote fusie maar ook die godsverwende nesten op het veld die potverdorie al niet fatsoenlijk met 2 verschillende trainers kunnen werken. Dat ze eens een gras opvreten iedere wedstrijd voor die centen wat ze verdienen...
pi_67126002
Dat onderzoekje van hypercube:
  dinsdag 17 maart 2009 @ 09:46:24 #157
60704 LeonH
pi_67127838
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 08:08 schreef iehlaak het volgende:
[ afbeelding ]
Beter wordt alleen Kuijer in dat plaatje vermeld. Narinx werd/wordt alleen maar onder druk gehouden door deze smeerlap
  dinsdag 17 maart 2009 @ 10:03:32 #158
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67128346
Dat de stichting de fusie nu maar torpedeert, kunnen we samen tegen degradatie gaan en in de zomer eens een grote schoonmaak beginnen...
Planning:
-
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:33:35 #159
206623 Timmie1983
pi_67136469
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 08:08 schreef iehlaak het volgende:
[ afbeelding ]
Met hoeveel pixels heb je dit plaatje moeten verkeinen om ervoor te zorgen dat die kuusjekop van Kuijer niet het hele beeldscherm in beslag neemt ?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 15:52:10 #160
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67139137
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:46 schreef LeonH het volgende:

[..]

Beter wordt alleen Kuijer in dat plaatje vermeld. Narinx werd/wordt alleen maar onder druk gehouden door deze smeerlap
ach gut ben je nog steeds pro-narinx? Hij kan leuk babbelen maar daarachter gaat gewoon een regelrechte leugenaar schuil. Als ie dan zo tegen een fusie zou zijn dan had ie het allang moeten dwarsbomen of opstappen en niet opeens de grootste pro-fusie aanhanger gaan spelen. Daarnaast kunnen we nu ook niet bepaald zeggen dat het er beter op geworden is sinds narinx aan het roer staat. Kortom: veel gelul, weinig inhoud
pi_67142356
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:52 schreef planethugo het volgende:

[..]

ach gut ben je nog steeds pro-narinx? Hij kan leuk babbelen maar daarachter gaat gewoon een regelrechte leugenaar schuil. Als ie dan zo tegen een fusie zou zijn dan had ie het allang moeten dwarsbomen of opstappen en niet opeens de grootste pro-fusie aanhanger gaan spelen. Daarnaast kunnen we nu ook niet bepaald zeggen dat het er beter op geworden is sinds narinx aan het roer staat. Kortom: veel gelul, weinig inhoud
volkomen mee eens
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:09:09 #162
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67147853
Mag ik trouwens even kotsen op het "statement" van 'Roda JC'? Hoe durft het huidige bestuur, de RvC en spelersgroep Nol een dergelijke schop na te geven?!
quote:
Juist in misschien wel het moeilijkste en turbulenste seizoen uit de historie is het zaak en wenselijk dat de gelederen gesloten blijven en de rust zo veel als mogelijk wordt bewaard. Daarom is het teleurstellend te moeten constateren dat de heer Arnold Hendriks zich juist op dit moment heeft geuit in de media. Roda JC heeft de heer Arnold Hendriks dit seizoen overal in proberen te betrekken.
Planning:
-
pi_67165890
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:09 schreef DarkShine het volgende:
Mag ik trouwens even kotsen op het "statement" van 'Roda JC'? Hoe durft het huidige bestuur, de RvC en spelersgroep Nol een dergelijke schop na te geven?!
[..]

Kritiek op Nolchen is meestal het begin van het einde van een werknemer van Roda. Go Nol!
pi_67168067
dat statement zal wel van narinx afkomen, de rest zit toch op St Maarten in een bunker te schuilen?

natuurlijk is het niet handig van hendriks maar dat is hij nooit geweest. Hij kan moeilijk zwijgen en als dan een journalist z'n winkel binnenloopt en vraagt wat ie ervan vindt dan zegt ie gewoon waar het op staat. Als jij of ik dat doen dan zegt hij het óók.
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:00:26 #165
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67181449
Het is niet handig van Nol, hij had het misschien niet moeten doen, maar het is lachwekkend dat het bestuur over het belang van het bewaren van de rust en de eenheid durft te spreken.
pi_67186351
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:00 schreef Plato1980 het volgende:
Het is niet handig van Nol, hij had het misschien niet moeten doen, maar het is lachwekkend dat het bestuur over het belang van het bewaren van de rust en de eenheid durft te spreken.
Nol laat zich tenminste niet als een naief schaap naar de slachtbank leiden. Die man heeft een winnaarsmentaliteit en dat is zeldzaam in het bestuur van Roda.

Ik moet zeggen dat ik steeds meer teleurgesteld raak in de slaafse mentaliteit van de mensen in de mijnstreek. Toen de mijnen dichtgingen was het ja-en-amen, toen het geld vanuit Den Haag naar Maastricht ging sliepen ze en nu Roda en Fortuna langzaam opgedoekt worden maakt slechts een handvol mensen zich druk. Straks klagen als ze voor betaald voetbal naar Maastricht moeten, nu de supporters uitfluiten die een 15 minuten te laat actie uitvoeren. Die mensen hebben vroeger veel te goed naar de kerk en de politici geluisterd en dat zit er nu nog in.

Stel je voor: We sluiten de haven in Rotterdam, sluizen de compensatiemiddelen naar Den Haag en laten vervolgens Feyenoord met Sparta fuseren (om in de toekomst op te gaan in Ajax en te gaan spelen in Amsterdam). Zouden die Rotterdammers dit allemaal slikken?
  woensdag 18 maart 2009 @ 23:41:36 #167
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67192218
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:47 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Nol laat zich tenminste niet als een naief schaap naar de slachtbank leiden. Die man heeft een winnaarsmentaliteit en dat is zeldzaam in het bestuur van Roda.

Ik moet zeggen dat ik steeds meer teleurgesteld raak in de slaafse mentaliteit van de mensen in de mijnstreek. Toen de mijnen dichtgingen was het ja-en-amen, toen het geld vanuit Den Haag naar Maastricht ging sliepen ze en nu Roda en Fortuna langzaam opgedoekt worden maakt slechts een handvol mensen zich druk. Straks klagen als ze voor betaald voetbal naar Maastricht moeten, nu de supporters uitfluiten die een 15 minuten te laat actie uitvoeren. Die mensen hebben vroeger veel te goed naar de kerk en de politici geluisterd en dat zit er nu nog in.

Stel je voor: We sluiten de haven in Rotterdam, sluizen de compensatiemiddelen naar Den Haag en laten vervolgens Feyenoord met Sparta fuseren (om in de toekomst op te gaan in Ajax en te gaan spelen in Amsterdam). Zouden die Rotterdammers dit allemaal slikken?
Nee, natuurlijk niet. De mentaliteit in de Mijnstreek is waardeloos en in zekere zin krijgt men nu wat men verdient.
  donderdag 19 maart 2009 @ 01:45:35 #168
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_67194721
Zeker 75% van het publiek bestaat uit dat soort types. Ik ben ervan overtuigd dat het merendeel van die lieden binnen 2 jaar na een eventuele fusie gewoon weer in het stadion is te vinden.
pi_67195716
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 01:45 schreef Schimpie het volgende:
Zeker 75% van het publiek bestaat uit dat soort types. Ik ben ervan overtuigd dat het merendeel van die lieden binnen 2 jaar na een eventuele fusie gewoon weer in het stadion is te vinden.
Nee hoor, zij gaan niet naar het nieuwe stadion in Maastricht rijden. Maar ze gaan dan uiteraard wel kankeren dat de kloep kapot is gemaakt.
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:30:47 #170
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67198903
Van die 75% zal een klein percentage naar Aken gaan en een ander klein percentage zal daar sporadisch eens een wedstrijd bezoeken. Ik denk dat het percentage dat naar de fusieclub in dat stinkende gehucht aan de maas nog kleiner is.
Planning:
-
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:45:43 #171
206623 Timmie1983
pi_67201599
Als die fusie er komt, zeg ik het Nederlandse betaalde voetbal vaarwel . Het wordt dan vrijwel wekelijks ijshockey kijken in Geleen bij de Eaters en af en toe eens naar SVN , want met Alemannia Aachen en de rest van het Duitse voetbal heb ik niets, laat staan met die club uit de banlieue van Luik
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:53:13 #172
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_67207597
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 08:00 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Nee hoor, zij gaan niet naar het nieuwe stadion in Maastricht rijden. Maar ze gaan dan uiteraard wel kankeren dat de kloep kapot is gemaakt.
Zolang ze in het PLS blijven uiteraard. Maar als ze afhaken bij een verhuizing naar Maastricht dan heeft de fusieclub daar niks aan natuurlijk.
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:08:52 #173
60704 LeonH
pi_67218591
Harm nu bij de Aftrap ofzoiets op L1
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:12:37 #174
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_67218740
Die Harm van Veldhoven neem ik ongeveer net zo serieus als Andries Jonker met zijn geblaat over een complot tegen Roda. Het probleem is dat de spelers hem na bijna een 1/2 jaar ook al niet meer serieus nemen.
pi_67218809
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:45 schreef Timmie1983 het volgende:
Als die fusie er komt, zeg ik het Nederlandse betaalde voetbal vaarwel . Het wordt dan vrijwel wekelijks ijshockey kijken in Geleen bij de Eaters en af en toe eens naar SVN , want met Alemannia Aachen en de rest van het Duitse voetbal heb ik niets, laat staan met die club uit de banlieue van Luik
SVN
pi_67235693
Hebben we eigenlijk nog wel voldoende spelers om de bank vol te krijgen?

keeper

De Wree
De Fauw
Kah
De Jong

Delorge
Linssen
Meeuwis
Addo

Yulu-Matondo
Cissé

Bank:
Mardulier
Knops
Sutchuin
  vrijdag 20 maart 2009 @ 13:45:10 #177
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67237865
dat is het idd.... lees net in harms nieuwsbrief dat janssen ook niet kan spelen....

Dat gaat me een creatieve wedstrijd worden zeg. Laat Delorge dan maar achter de spitsen spelen
  vrijdag 20 maart 2009 @ 13:45:45 #178
206623 Timmie1983
pi_67237876
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

SVN
Eja, dichtsbijzijnde club voor mij
  vrijdag 20 maart 2009 @ 13:49:10 #179
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67237960
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 13:45 schreef Timmie1983 het volgende:

[..]

Eja, dichtsbijzijnde club voor mij
ben je al eens bij alemannia geweest? 1x en je bent verkocht
  vrijdag 20 maart 2009 @ 14:24:55 #180
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67239016
ondanks een of ander debiel businessplan stemt t stak toch in:
quote:
Een fusie tussen Roda JC en Fortuna Sittard is een stap dichterbij gekomen. Eén van de belangrijkste spelers in het fusieproces, de Stichting Administratiekantoor Roda JC (STAK), staat open voor een fusie tussen beide clubs. Dat zegt voorzitter Prieckaerts van de Stichting tegenover L1.

STAK zegt dat Roda haar positie in Limburg moet versterken. Een fusie is volgens die stichting een goed middel. 'Wij zullen een fusiebesluit daarom niet tegen houden', aldus STAK.

STAK en Stichting Roda zijn de enige partijen die het fusieproces nog kunnen tegenhouden. Vrijdag vergaderden beide stichtingen in Kerkrade. Stichting Roda JC moet zich nog uitspreken over de fusieplannen. Dat zal vermoedelijk volgende week gebeuren.
en als we weten dat de stichting roda jc volgens mij niet veranderd is kwa stemming (2-4) dan is de enige hoop nog de gemeente sittard
pi_67239222
de stichting stond toch 3-3?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 14:33:13 #182
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67239295
2 zeker, ene zwalkte en 3 waren voor maar opeens wisten de voorstanders niet meer dat de voorzitter dan dé stem had dus dat boeit al niet meer.
edit:
LD:nl
quote:
De Stichting Administratiekantoor (STAK) en de Stichting hebben vrijdag een toelichting gekregen op het businessplan van de stuurgroep die de fusiemogelijkheden onderzoekt. De STAK beschouwt de plannen als 'een positieve bijdrage om de Limburgse identiteit te versterken', terwijl de Stichting meer zekerheid verlangt over een aantal zaken.

Volgens voorzitter Jos Muller zal de Stichting niet akkoord gaan met een fusieverzoek als niet eerst aan alle voorwaarden is voldaan. ,,Wij willen zoveel mogelijk zekerheid dat een fusievariant een duidelijke meerwaarde heeft ten opzichte van een stand-alone versie van Roda”, aldus Muller. ,,Dat is nu nog niet het geval."
De STAK wacht op een formeel verzoek van de Raad van Commissarissen om haar goedkeuring te geven. Bij een positief antwoord is de Stichting als laatste orgaan aan zet. ,,De toelichting die we vandaag (vrijdag, red.) hebben gekregen biedt wat ons betreft nog steeds te weinig zekerheid over de voorwaarden die aan een fusie zijn gesteld", aldus Muller. ,,En we geven geen goedkeuring aan een fusie onder voorwaarden. Volgens de stuurgroep en de Raad van Commissarissen zijn de vooruitzichten met betrekking tot een aantal onzekere factoren goed. Dan heb je het onder andere over de schuldsanering, de rol van provincie en gemeenten, en de steun vanuit het bedrijfsleven. Maar wij willen meer inzicht in bepaalde posten. Het is wat ons betreft geen rapport waar geen speld tussen te krijgen is.”

[ Bericht 64% gewijzigd door planethugo op 20-03-2009 20:56:36 ]
pi_67239786
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 14:33 schreef planethugo het volgende:
2 zeker, ene zwalkte en 3 waren voor maar opeens wisten de voorstanders niet meer dat de voorzitter dan dé stem had dus dat boeit al niet meer.
[..]

Als we toch moeten verdwijnen, doe dan maar degradatie. Als wij niet, dan jullie ook niet.
Hup ADO
pi_67240360
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 14:48 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Als we toch moeten verdwijnen, doe dan maar degradatie. Als wij niet, dan jullie ook niet.
Hup ADO
De trots van het zuiden wordt vervangen door de bedelaar uit het zuiden. Hoeveel geld gaan ze krijgen van de overheid? 7 miljoen voor Fortuna, 3 voor roda en dan nog eens drie jaar lang 4 miljoen overbuggingskrediet per jaar? 22 miljoen dus. Om je dood te schamen. Ik zou niet op de tribune durven zitten!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 19:04:50 #185
60704 LeonH
pi_67247589
Het is allemaal de grootste onzin dat de STAK heeft toegezegd. Ze willen gewoon onderbouwde cijfers hebben en toezeggingen van sponsoren op papier!

Van Eijndhoven is de hele boel gek aan het maken, en duwt iedereen met de rug tegen de muur door te roepen dat de RvC dan helemaal op zou stappen, en iedereen het zich dan maar moet bekijken.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:18:30 #186
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67249903
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 19:04 schreef LeonH het volgende:
Van Eijndhoven is de hele boel gek aan het maken, en duwt iedereen met de rug tegen de muur door te roepen dat de RvC dan helemaal op zou stappen.
Dat lijkt me een reden te meer om tegen een fusie te zijn. Hoe eerder Van Eijndhoven en co weg zijn hoe beter het is!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:54:59 #187
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67251296
meteen doen idd! Weg met dat stelletje idioten.

De stak zal nu dan nog niet definitief voorgestemd hebben maar dat gaat wel gebeuren, zeker als de voorzitter al met zulke teksten komt: STAK beschouwt de plannen als 'een positieve bijdrage om de Limburgse identiteit te versterken'. WTF hebben wij als roda met de limburgse identiteit te maken. Opzouten idioten!

gvd zit ik me alweer kwaad te maken over deze soap. Ze houden ons maar aan het lijntje, steeds nieuwe datums. ik word er gvd helemaal gek van!!!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 21:17:37 #188
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67252249
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:54 schreef planethugo het volgende:
De stak zal nu dan nog niet definitief voorgestemd hebben maar dat gaat wel gebeuren, zeker als de voorzitter al met zulke teksten komt: STAK beschouwt de plannen als 'een positieve bijdrage om de Limburgse identiteit te versterken'. WTF hebben wij als roda met de limburgse identiteit te maken. Opzouten idioten!
' Een positieve bijdrage aan de Limburgse identiteit'. Hoe verzin je zulke onzin?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 22:23:09 #189
60704 LeonH
pi_67255217
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:18 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat lijkt me een reden te meer om tegen een fusie te zijn. Hoe eerder Van Eijndhoven en co weg zijn hoe beter het is!
Zo denk ik er ook over, maar het probleem is dat de mensen binnen de stichting en evt. stak geen zin hebben om die miljoenenschuld op de nek te krijgen waar Eijndhoven en co. nu wel mee dreigen.
pi_67258288
Dat STAK voor zou stemmen was al min of meer bekend, en 100% logisch als je hun statuten erop na leest, net zoals het logisch is dat de stichting tegen moet stemmen... Hoop dus maar dat zij dit ook gewoon doen.
pi_67264327
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:18 schreef iehlaak het volgende:
Hebben we eigenlijk nog wel voldoende spelers om de bank vol te krijgen?

keeper

De Wree
De Fauw
Kah
De Jong

Delorge
Linssen
Meeuwis
Addo

Yulu-Matondo
Cissé

Bank:
Mardulier
Knops
Sutchuin
Plus misschien Oper, Bodor en Janssen.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 21:41:10 #192
60704 LeonH
pi_67278676
En net alsof de ellende niet erger kan, hadden ze een Huntelaar-vraag bij Ik Hou Van Holland met beelden van de bekerwedstrijd tegen Ajax... 10 seconden scheelde het...
pi_67287452
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 21:41 schreef LeonH het volgende:
En net alsof de ellende niet erger kan, hadden ze een Huntelaar-vraag bij Ik Hou Van Holland met beelden van de bekerwedstrijd tegen Ajax... 10 seconden scheelde het...
over kutmomenten gesproken ja

pff en over kuttijden gesproken, waarom spelen we in godsnaam om half 1 dalijk al thuis tegen ado
  zondag 22 maart 2009 @ 10:55:03 #194
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67287525
quote:
Op zondag 22 maart 2009 10:51 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

over kutmomenten gesproken ja

pff en over kuttijden gesproken, waarom spelen we in godsnaam om half 1 dalijk al thuis tegen ado
Voor de tv. Om naar het stadion te gaan is het niet leuk, maar voor de tv vind ik die 12.30 uur wedstrijd altijd heerlijk.
  zondag 22 maart 2009 @ 11:07:39 #195
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67287780
Daar gaan we dan maar weer met frisse tegenzin...
Planning:
-
  zondag 22 maart 2009 @ 11:09:38 #196
154193 TheYoung1
pi_67287815
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:07 schreef DarkShine het volgende:
Daar gaan we dan maar weer met frisse tegenzin...
We gaan FTW!!!!
Patat, dat is het!!
pi_67291060
Opzettelijk handsbal Horvath (?): Niets
Overtreding van achter van Knopper op Meeuwis: Niets
Afzagen door keeper van ADO: Niets
  zondag 22 maart 2009 @ 14:27:37 #198
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_67293197
Meeuwis had ook best z'n 2e geel kunnen hebben anders. Wat dat betreft niets te klagen lijkt me. 2-0, wordt nog spannend onderin de laatste weken wanneer de staartclubs plotseling punten gaan/blijven pakken..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_67294986
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Meeuwis had ook best z'n 2e geel kunnen hebben anders. Wat dat betreft niets te klagen lijkt me. 2-0, wordt nog spannend onderin de laatste weken wanneer de staartclubs plotseling punten gaan/blijven pakken..
Als Bossen die schalbe van matenaaier Buijs met een gele kaart had beloond, dan had dat kunnen gebeuren inderdaad.
  zondag 22 maart 2009 @ 19:11:05 #200
60704 LeonH
pi_67301817
Ik snap inderdaad nog steeds niet waarom die overtreding op Meeuwis niet is bestraft met geel. En wij krijgen met vol overtuiging wel meteen (terecht) geel bij een zelfde situatie

Al met al een terechte overwinning, en tenminste weer eens een stuk beter voetbal gezien vandaag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')