quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vorige week ook alterwijl Hiariej toen vooral aanvallend lekker aan het ballen was..
Moeten ze niet al gaan liggen. Het is een mannensport.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:57 schreef SCH het volgende:
Wat een klootzak ben je toch als je doorspeelt dan
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Moeten ze niet al gaan liggen. Het is een mannensport.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:04 schreef Prosac het volgende:
Heerenveen staat ook niet best te spelen.. dus die zullen zo wel op 1-0 komen
Je was gewoon te laat heur..quote:
De TT deed het hemquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:06 schreef NoizEkick het volgende:
Oh, zitten we hier. Het andere topic was toch echt eerder...
En bedankt hequote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:04 schreef Prosac het volgende:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:12 schreef Prosac het volgende:
Verdammo.. waarom bekruipt mij het gevoel dat de 1-1 in de lucht hangt
Je doet het eromquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:12 schreef Prosac het volgende:
Je hebt je geluk net verspeeld ben ik bangquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:12 schreef Prosac het volgende:
Dit moet je met opzet doenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:12 schreef Prosac het volgende:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je hebt je geluk net verspeeld ben ik bang
edit![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:12 schreef Prosac het volgende:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:15 schreef Prosac het volgende:
Fucking ongelooflijk dit.Zal je zien dat we zo ook nog op 1-2 komen
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:15 schreef Blawh het volgende:
Pffffff, gelukkig speelt De Graafschap dat dramatisch uit.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:15 schreef Prosac het volgende:
Fucking ongelooflijk dit.Zal je zien dat we zo ook nog op 1-2 komen
Ow wat hoop ik op 90+5 1-2 en dat je het kan zien maar net niet genoeg accu hebt om een kotsmilie te posten..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:19 schreef SCH het volgende:
Computer heeft nog 19 minuten op de batterij, hopelijk geen verlenging
Héle domme Garcia..quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ow wat hoop ik op 90+5 1-2 en dat je het kan zien maar net niet genoeg accu hebt om een kotsmilie te posten..![]()
quote:
De Ridder pakte onze Pool eerst vast.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:21 schreef MarijeH het volgende:
Oei volgens mij had de Graafschap een strafschop moeten hebben net.
Wat deed ie?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:24 schreef Prosac het volgende:
Oliedom gepakt natuurlijk van Garcia. Maar als Wegereef consequent was, dan was BakNielsen er ook al afgegaan.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:25 schreef venomsnake het volgende:
Man man.
Met 11 man had je deze pot op zeker gewonnen.
Tja, wij kunnen alleen niet scoren he..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:25 schreef Blawh het volgende:
Graafschap sterker geworden.
Afgefloten buitenspel, Garcia laat bal toch op voet neerkomen en die rolt richting cornervlag. Wegereef geeft 2e geel.quote:
Als als..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:25 schreef venomsnake het volgende:
Man man.
Had er wel 1 ingemogen ja. Heracles laat zoals altijd een beetje de kaas van het brood eten in Doetinchem, met alleen proberen te voetballen kom je er niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:26 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Tja, wij kunnen alleen niet scoren he..
Dat is maar weer duidelijk geworden
Mwah, Feyenoord - Groningen 10 tegen 11, 0-0quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:25 schreef venomsnake het volgende:
Man man.
In Groningen had Wegereef hem dus niet getrokken?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Afgefloten buitenspel, Garcia laat bal toch op voet neerkomen en die rolt richting cornervlag. Wegereef geeft 2e geel.
Dat meen je niet.. kut-Wegereefquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Afgefloten buitenspel, Garcia laat bal toch op voet neerkomen en die rolt richting cornervlag. Wegereef geeft 2e geel.
Ik denk dat weinig scheidsrechters dit als daadwerkelijk wegtrappen hadden gezien, zeker niet als 2e geel. Maar eerlijk is eerlijk, je KAN hem geven. Maar is niet echt in de geest van de wedstrijd, om het zo maar te zeggenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
In Groningen had Wegereef hem dus niet getrokken?
Hij trapt hem expres, niet hard dat wel, weg hoor?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan baal ik dat ik vandaag geen staatslot heb gekocht.
Zo zag ik het niet op mijn streampje.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij trapt hem expres, niet hard dat wel, weg hoor?
Inderdaad. Leek me een duidelijk dinges richting de rode kaart van Garcia. Beetje jammer, want die was gewoon terecht, net als die van Meerdink.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:35 schreef denthemen het volgende:
Alleen jammer dat je nu weet dat Jans een jankverhaal gaat ophangen over die 2e rode kaart
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:36 schreef SCH het volgende:
Jans moet echt eens een flinke straf krijgen
De gebroeders Anker verdedigen hem welquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:36 schreef SCH het volgende:
Jans moet echt eens een flinke straf krijgen
Die moet Jans vrij pleiten dadelijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:37 schreef VoreG het volgende:
Waarom moet die Anker telkens in beeld komen..
bijna goedquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:30 schreef Jasza het volgende:
2-1 Elm in de 90e minuut krijg ik door.
Ik wou net zeggen, dat is het pas als er nog gescoord wordtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:36 schreef venomsnake het volgende:
Wat een fucking bizarre wedstrijd
Niks... 0-5quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:41 schreef SCH het volgende:
Geweldig geweldig geweldig, we doen enorm goede zaken nu. LaatTwente PSV maar door het zand schuiven
2-1.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:41 schreef Rots het volgende:
Wtf, nog 1-1 geworden met 2 rode kaarten?![]()
Heerenveen![]()
Ja maar niet drie keer in de blessuretijd geklopt (3x onverdiend ook nog) + op penalty's uit de bekerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vorig jaar ook een bagger 2e seizoenshelft.
Wij staan 3e.. Twente gaat het moeilijk krijgen met hun 2e plekquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:40 schreef Crane het volgende:
Ajax krijgt het moeilijk voor die 2e plek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit happens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja maar niet drie keer in de blessuretijd geklopt (3x onverdiend ook nog) + op penalty's uit de beker
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:41 schreef Rots het volgende:
Wtf, nog 1-1 geworden met 2 rode kaarten?![]()
Heerenveen![]()
Ja ok, maar Ajax wil 2e worden neem ik aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wij staan 3e.. Twente gaat het moeilijk krijgen met hun 2e plek
Gelijk spel was ook wel terecht geweest maar dit was wel de meest logische en terechte uitslag tegen 9 man - trainerquote:
Nou moet ik zeggen dat de Uefa cup mij niet tegen valt dit jaarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:44 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja ok, maar Ajax wil 2e worden neem ik aan.
Dat klopt, maar ik was er nu liever met 4-0 vanaf gegaan zoals ik van tevoren had gezegd. Wederom een pot waarin je denkt dat er wat te halen valt en wederom doen we onszelf de das om.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Gelijk spel was ook wel terecht geweest maar dit was wel de meest logische en terechte uitslag tegen 9 man - trainer
De batterijen van zijn vibrator zijn er inmiddels inquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
De batterijen van zijn vibrator zijn er inmiddels in
Ga 's snel schaatsen kijken dan..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:50 schreef SCH het volgende:
Ik heb het enige stopcontact van Chili ontdekt
Alsjeblieft ja, wat een verschrikking.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:51 schreef Blawh het volgende:
Haal Bijlmer d'r een keer uit verdomme!
nog gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:50 schreef SCH het volgende:
Ik heb het enige stopcontact van Chili ontdekt
Waar volg jij de wedstrijd eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:59 schreef Blawh het volgende:
Commentator. Willie is van nature een '10'.
Thuis.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:00 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waar volg jij de wedstrijd eigenlijk?
Liever Willem2 ipv Heraclesquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
twee clubs die van mij gerust in Sittard of Veendam mogen gaan voetballen volgend jaar...
Almelo is ook gezellig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dan moet ik verhuizen. Ik weiger namelijk in een stad te wonen zonder eredivisievoetbal
Ok, dan moet Roda maar degraderenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dan moet ik verhuizen. Ik weiger namelijk in een stad te wonen zonder eredivisievoetbal
Was?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik jammer vinden want daar was ik een tijdje fan van
Ik ben hier niet op tegen. Ik kan hier mee leven zelfs.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef TLC het volgende:
De nieuwe top 3 in Nederland ;
AZ - FC Twente - Heerenveen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |