Niks... 0-5quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:41 schreef SCH het volgende:
Geweldig geweldig geweldig, we doen enorm goede zaken nu. LaatTwente PSV maar door het zand schuiven
2-1.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:41 schreef Rots het volgende:
Wtf, nog 1-1 geworden met 2 rode kaarten?![]()
Heerenveen![]()
Ja maar niet drie keer in de blessuretijd geklopt (3x onverdiend ook nog) + op penalty's uit de bekerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vorig jaar ook een bagger 2e seizoenshelft.
Wij staan 3e.. Twente gaat het moeilijk krijgen met hun 2e plekquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:40 schreef Crane het volgende:
Ajax krijgt het moeilijk voor die 2e plek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit happens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja maar niet drie keer in de blessuretijd geklopt (3x onverdiend ook nog) + op penalty's uit de beker
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:41 schreef Rots het volgende:
Wtf, nog 1-1 geworden met 2 rode kaarten?![]()
Heerenveen![]()
Ja ok, maar Ajax wil 2e worden neem ik aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wij staan 3e.. Twente gaat het moeilijk krijgen met hun 2e plek
Gelijk spel was ook wel terecht geweest maar dit was wel de meest logische en terechte uitslag tegen 9 man - trainerquote:
Nou moet ik zeggen dat de Uefa cup mij niet tegen valt dit jaarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:44 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja ok, maar Ajax wil 2e worden neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |