vertel een wat nieuwsquote:
quote:
't is een kwestie van geduld.quote:
quote:
rot toch op man met je nep belgenquote:
een auto met een kankergezwelquote:
De multipla. Niet voor niks tot lelijkste auto benoemdquote:
welke user was er nou zo trots op het hebben van die "auto" ?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
De multipla. Niet voor niks tot lelijkste auto benoemd.
Ex-mod Dirkh... Maar hij heeft ook ooit gezegd dat het een hoax was.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
welke user was er nou zo trots op het hebben van die "auto" ?
Waarschijnlijk murp trouwens.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:10 schreef WurM het volgende:
[..]
Ex-mod Dirkh... Maar hij heeft ook ooit gezegd dat het een hoax was.
Verder schijnt Murp of Klonk (ik kan ze nooit uit elkaar houden) ook in een pausmobiel te rijden.
Concluderend:
GoedemorgenIk denk dat ik ff ga slapen
waarom waarschijnlijk murpquote:
Die post vaker in ONZ dan Klonkquote:Op zondag 8 maart 2009 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waarom waarschijnlijk murp![]()
slaap lekker
de logicaquote:
Draagt u er iets aan bij?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:32 schreef Sena het volgende:
[ afbeelding ] Het wil niet echt lukken met de slowchat, hmm? [ afbeelding ].
Ik hou niet van mensen met zulke korte antwoorden. Vraag je ze iets, moet je kijken of het geen dubbele negatief is. Ja, het wil niet vlotten?!quote:
Ja, dat klopt.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:37 schreef Sena het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen met zulke korte antwoorden. Vraag je ze iets, moet je kijken of het geen dubbele negatief is. Ja, het wil niet vlotten?!
Ja, wat?! [ afbeelding ].
Laten we het hebben over de eierstokken van de Zuid-Afrikaanse olifant. Of over kinderen in Afrika die allergisch zijn voor rijst.quote:
Of over klonen. Blijkt goed te lukken, de laatste tijd.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:40 schreef Sena het volgende:
[..]
Laten we het hebben over de eierstokken van de Zuid-Afrikaanse olifant. Of over kinderen in Afrika die allergisch zijn voor rijst.
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:41 schreef Quir het volgende:
[..]
Of over klonen. Blijkt goed te lukken, de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |