Fantastisch idee.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:07 schreef iCor het volgende:
Goed idee trouwens, ik ga ook een bakkie zetten
Kloptquote:Op zondag 8 maart 2009 01:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nee, verder is hier ook niet veel te beleven
maar gelukkig heb jij wilde plannen voor je zondagquote:
waren de nigga's beledigt en dreigden Piet zolang tot hij zijn WoW wachtwoord gaf... toen moest Piet...quote:Op zondag 8 maart 2009 01:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
liep hij door de winkelstraat en kwam een stel nigga's tegen, omdat hij heel sociaal ingesteld was riep hij "yo yo nigga's wazzup? loopt alles flex op deze chille dag? Box ouwe ik heb respect" maar toen.....
daar in KLB een klaagtopic over openen want zijn levenswerk werd vernietigd. Hetgeen waar hij jarenlang op gespaard had. Ook in de topic kreeg hij geen steun dus besloot piet om bij de plaatselijke gamma een stevig touw te gaan kopen plus de set "hoe bouw ik een krukje" om vervolgens.....quote:Op zondag 8 maart 2009 01:12 schreef iCor het volgende:
[..]
waren de nigga's beledigt en dreigden Piet zolang tot hij zijn WoW wachtwoord gaf... toen moest Piet...
het krukje te bouwen en het touw op te hangen. Piet ging op het krukje staan en...quote:Op zondag 8 maart 2009 01:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
daar in KLB een klaagtopic over openen want zijn levenswerk werd vernietigd. Hetgeen waar hij jarenlang op gespaard had. Ook in de topic kreeg hij geen steun dus besloot piet om bij de plaatselijke gamma een stevig touw te gaan kopen plus de set "hoe bouw ik een krukje" om vervolgens.....
hupjequote:
'een man'?quote:Op zondag 8 maart 2009 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hupje![]()
ik heb gisteren slagroom van een man afgelikt
quote:Op zondag 8 maart 2009 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hupje![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hupje![]()
nee schat van 5 pilsjes over de hele dag word ik niet dronkenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en weer zo dronken als een lor zeker?
die zat erbijquote:Op zondag 8 maart 2009 12:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
'een man'?
Daar zal je vriend blij mee zijn dan
overdag alcohol drinkenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee schat van 5 pilsjes over de hele dag word ik niet dronken
alcohol drinkenquote:
ja slow chat hehquote:Op zondag 8 maart 2009 12:25 schreef Silaz het volgende:
![]()
Deze SC gaat een stuk slomer dan KLBEn dat terwijl hier ook genoeg baggeraars zitten
![]()
Dit is dan ook SC. In KLB is het gewoon het centrale baggertopic.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:25 schreef Silaz het volgende:![]()
Deze SC gaat een stuk slomer dan KLBEn dat terwijl hier ook genoeg baggeraars zitten
![]()
quote:
whateverquote:
pezu knipt de tv aan en pakt er een biertje bijquote:
als je hoestdrank en asperines voor me meeneemt ben ik je manquote:
een echte man drinkt geen hoest drank maar grog en spuugt op asperine'squote:Op zondag 8 maart 2009 12:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
als je hoestdrank en asperines voor me meeneemt ben ik je man
* Het_hupt mietje isquote:Op zondag 8 maart 2009 12:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
een echte man drinkt geen hoest drank maar grog en spuugt op asperine's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |