Ik hou niet van mensen met zulke korte antwoorden. Vraag je ze iets, moet je kijken of het geen dubbele negatief is. Ja, het wil niet vlotten?!quote:
Ja, dat klopt.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:37 schreef Sena het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen met zulke korte antwoorden. Vraag je ze iets, moet je kijken of het geen dubbele negatief is. Ja, het wil niet vlotten?!
Ja, wat?! [ afbeelding ].
Laten we het hebben over de eierstokken van de Zuid-Afrikaanse olifant. Of over kinderen in Afrika die allergisch zijn voor rijst.quote:
Of over klonen. Blijkt goed te lukken, de laatste tijd.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:40 schreef Sena het volgende:
[..]
Laten we het hebben over de eierstokken van de Zuid-Afrikaanse olifant. Of over kinderen in Afrika die allergisch zijn voor rijst.
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:41 schreef Quir het volgende:
[..]
Of over klonen. Blijkt goed te lukken, de laatste tijd.
Maar dat dit niet je originele account is vind ik dan wel weer jammer.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:58 schreef Sena het volgende:
[..]
Enigszins nog erkenning door een soortgenoot. HA! IK KAN VREDIG STERVEN.
Ik ook, maar alles heeft zo z'n redenen.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:58 schreef Olep het volgende:
[..]
Maar dat dit niet je originele account is vind ik dan wel weer jammer.
Dat klopt ook, zelfs dat George Bush president is geweest.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:00 schreef Sena het volgende:
[..]
Ik ook, maar alles heeft zo z'n redenen.
En dat Obama nu president is.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:02 schreef Olep het volgende:
[..]
Dat klopt ook, zelfs dat George Bush president is geweest.
quote:
Helaas wasquote:Op zondag 8 maart 2009 17:09 schreef Sena het volgende:
[..]
Het gebruik van [ afbeelding ] moet miniem zijn, zo niet nihil. Overmatig gebruik ervan is zelfs nog erger.
het enige wat ik kon bedenken bij ONZ.
Wat is overmatig?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:09 schreef Sena het volgende:
[..]
Het gebruik van [ afbeelding ] moet miniem zijn, zo niet nihil. Overmatig gebruik ervan is zelfs nog erger.
Ik vind 'm eigenlijk wel passen bij uiterste kut posts.quote:
Joh, daarom wordt ie dan ook elke keer weer gepost.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:12 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik vind 'm eigenlijk wel passen bij uiterste kut posts.
Nog maar 10 minutenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:18 schreef GGMM het volgende:
Ik ben een kwartier lang in dit topic te vinden.
WAT ZITTE NOU TOCH WEER TE MEKKEREN FRAU.quote:
Kiek moar uut.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:24 schreef Sena het volgende:
[..]
WAT ZITTE NOU TOCH WEER TE MEKKEREN FRAU.
HET IS GEEN PRAATPAAL, ANDERS HEDDE IK HET GEEL GEVARFD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |